בלוג

מה נשתנה במאמרי הקידום בלילה הזה?

בכל סדר פסח אנו שואלים את ארבעת הקושיות ומגלים “מה נשתנה?”. גם בתחום קידום האתרים אנו שואלים שוב ושוב, האם יש עדכונים חדשים של גוגל שמשנים את הדרך שבה יש לקדם את האתר? אכן, בשנים האחרונות היה שינוי משמעותי באלגוריתם של גוגל, הקשור להבנת התוכן באמצעות אינטליגנציה מלאכותית. כיום, כל טקסט מנותח בצורה טובה יותר, ואנו רוצים תוצאות איכותיות ומעמיקות, כאשר אנו מקישים ביטוי במנוע החיפוש. בואו נגלה מה חדש בשנת 2020, באמצעות המידע שהעבירו אלינו מומחי הקידום “מדור לדור”.

מה היה בשנה שעברה?

לפני שנתיים עוד היינו מצליחים לקדם את האתרים שלנו גם עם מאמרים קצרים מאד. תכנים בני שלוש מאות מילים בלבד, עדיין היו מצליחים להתברג בראש עמוד התוצאות. אך, כיום, אם תבחנו את כל האתרים הנמצאים בעמוד הראשון תגלו עובדה מפתיעה. נדרש תוכן רב יותר בעמוד, כדי להופיע בגוגל כתוצאה משמעותית ואיכותית.

כמות המילים היא רק הפרמטר החשוב הראשון. מאמרי קידום היום לא יכולים להיות גיבוב של מילים, ללא כל משמעות עם חזרה מוגזמת על מילות המפתח. בתקופה הזו המנוע של גוגל יודע לנבור בערמת השחת של העמודים באינטרנט, ולשלוף את מאמרי הזהב. הוא יודע למצוא את המאמרים שמעניקים לגולש מידע חדש ומשמעותי. למשל, אם תחפשו “חברות הובלה”, תגלו לא את החברה המעסיקה את הכמות הגדולה ביותר של העובדים, אלא דווקא את החברה המעניקה לקוראים ידע רב בקטגורית ההובלות כמו: איך לבחור מוביל? איך להוזיל את מחיר ההובלה וכמה תעלה הובלה בינעירונית מכל עיר בארץ לעיר נוספת? במחירון מסודר.

כיום, כתיבת מאמרי קידום דורשת עברית רהוטה, אוצר מילים עשיר והכרות עם כל כללי הדקדוק. תוכן שעומד בכללים הללו, מסוגל לעלות במהירות לעמודים הראשונים, ותוך חודשיים־שלושה להופיע בין חמשת התוצאות הראשונות בעמוד. משם, הדרך להגדלת מסת העבודה ולקבלת טלפונים לאורך כל היום, קצרה.

נצלו את הפסח לעשות ניקיון גם באתר שלכם

חול המועד פסח השנה מעניק לכם הזדמנות חד פעמים לשהות יותר עם המשפחה ולעבוד מהבית. זה הזמן המושלם לעשות לא רק ניקיון וסדר בבית, אלא גם באתר האינטרנט שלכם. מצאו את המאמרים הכתובים בעברית דלה, והעבירו אותם לשיפור, שכתוב או כתיבה מחדש אצל מומחי הכתיבה מחברות התוכן. תוכלו להזמין שירותי כתיבת תוכן בפחות ממאה שקלים למאמרים קצרים, ועד שלוש מאות שקלים למדריכים מקיפים ומפורטים.

כאשר תוסיפו את התכנים החדשים לאתר תגלו עובדה מדהימה. לא רק שמאמרים אלה תורמים לקידום של האתר, אלא גם הלקוחות שמתקשרים אליכם מתייחסים לחברה הרבה יותר ברצינות ובכובד־ראש. מדוע? באמצעות התוכן האיכותי ששילבתם במדור מאמרים או בבלוג ששלכם, בניתם לעצמכם מוניטין נפלא בתחום. כעת, הם רואים אתכם כברי־סמכא בנישה שבה את פועלים.

מלבד המאמרים המופיעים באתר עצמו, חשוב לא לשכוח להזמין תכנים נוספים. טקסטים אלה ישולבו באתרים אחרים, כדי ליצור קישורים נכנסים לאתר שלכם. למשל, אתם יכולים להזמין מקום לפרסום מאמר במקומון שבאזור מגוריכם והוא יקשר לאתר שלכם, ויעזור לו לעלות לראש עמוד התוצאות בגוגל.

לסיכום, קידום האתר שלכם תלוי במידה רבה בתוכן שתשלבו בו. עכשיו, כאשר המדינה נמצאת בהפוגה, יש לכם את הזמן להתכונן למבול של פניות אחרי שהסגר יגמר והעסקים יחלו לפרוח מחדש. נצלו את הזמן הזה לעבור את המתחרים שלכם במנועי החיפוש. חשבו על נושאים חדשים שיעניינו את הגולשים שלכם וקשורים לתחום שלכם. שלחו את הרשימה הזו לחברת תוכן מובילה ואיכותית בתחום, ותוך מספר ימים תקבלו מקבץ גדול של מאמרים שיהפוך כל אתר מדל ומשעמם, למקום שבו הגולשים שלכם יכולים לקרוא, ללמוד ולהתקשר כדי להזמין את השירותים והמוצרים שלכם.