בלוג

פרסום אתרים

האדם הקדמון ידע כיצד להסתדר בג’ונגל, איך למצוא מקורות מים, צל ולצוד מזון. הג’ונגל העיקרי שאנו חיים בו הוא ג’ונגל דיגיטלי, גם הוא כולל אקלים מסוגים שונים ודרכים שונות כדי לשרוד. אם יש לכם אתר בכל תחום שהוא, וודאי כבר הבנתם שפרסום על בסיס תוכן שיווקי ממומן פשוט אינו מספיק. בעבר, מרבית הדרכים למשוך גולשים לאתר התבססו על מאמרי קידום מכירות שהתפרסמו באמצעות חיפוש בגוגל.

כיום, הזירה האינטרנטית הפכה למתוחכמת הרבה יותר מאי פעם וכוללת חוקים גלויים וסמויים שנועדו לסייע למשוך לקוחות בצורה מיטבית. חשוב להדגיש, אנו רוצים למשוך לקוחות באמצעות תכנים ייעודיים שיתרמו להם ובאמצעות שיווק המוצר שלנו בצורה נכונה, אנו לא רוצים לתת ללקוחותינו את התחושה שמדובר בתוכן שיווקי אגרסיבי או לא רלבנטי. בואו נבין ביחד באילו פלטפורמות כדאי לפרסם ואיך עושים את זה הכי נכון שאפשר.

תוכן חינמי

אחת הדרכים הנהדרות להרחיב את קהל לקוחותינו ולגרום להם לחזור שוב ושוב לביקור באתר הוא פרסום תוכן חינמי איכותי. קידום אתרים באמצעות תוכן חינמי מאפשר לקהל לקוחותיכם הפוטנציאליים להתרשם מאיכות המוצר או השירות אותו אתם מציעים ולזהות את מידת המקצועיות שלכם.

יצירת תוכן רלבנטי ואינפורמטיבי דוגמת סדרת מדריכים בנושאים שונים יכולה להיות דרך נפלאה לגרום למבקרים באתר להתלהב מהתכנים ולרצות לרכוש גם את אלו בתשלום. חשוב לוודא כי הפרסום כולל מידע איכותי, כתוב בצורה בהירה ונוחה לקריאה ופונה למגוון סוגי קהלים.

לצאת מהקופסה

תחשבו על עצמכם כלקוחות, יש מגוון דרכים שונות למשוך את עינו של הצופה באתר ולגרום לו להסתקרן מהמוצר. פרסום אתרים אפקטיבי ונכון כולל הרבה מעבר לטקסטים, מאמרי קידום ומדריכים כתובים. כדי ליצור תכנים רלבנטיים למגוון סוגי אנשים, כדאי לחשוב על מגוון דרכי פרסום.

כך למשל, אנו ממליצים על יצירת תכנים אינטגרטיביים ודינמיים הכוללים בין היתר פרסום סרטונים שימחישו את איכות המוצר ואת מידת הבנתכם בנושא. סרטונים הם דרך נהדרת לפנות לקהל שאינו מעוניין לקרוא תכנים ארוכים. היתרון בממשק זה הוא כי ניתן באמצעותו לקדם את האתר באמצעות יוטיוב, ולא רק דרך חיפוש בגוגל.

דפי נחיתה

טכניקה נהדרת לשיווק נקראת PPC  והיא מהווה קרקע לשיתוף פעולה ביניכם לבין מנועי החיפוש דוגמת גוגל ויאהו. אז איך זה עובד? מנועי החיפוש מציגים מודעה שלכם בתוצאות החיפוש הרצויות, כל לקוח פוטנציאלי שהקליק על המודעה נכנס לאתר שלכם או לדף נחיתה ייעודי עבור המוצר הרלבנטי.

על כל הקלקה כזאת אתם משלמים למנוע החיפוש סכום קבוע מראש. כדי להפוך שיטה זו למוצלחת עבורכם, כדאי להשקיע בדפי נחיתה שימשכו את העין, יציעו ממתקי תוכן חינמי ויובילו להגדלת מעגל הלקוחות באמצעות הרשמתם לקבלת המוצר או השירות שאתם מציעים. מדובר באופציה נהדרת למכירת מוצרים ספציפיים דוגמת סדנה או מדריך ייחודי ומושקע שהכנתם.

 משקיעים באיכות

כפי שבטח כבר הבנתם, יש לא מעט פלטפורמות דיגיטליות אפשריות לפרסום וביניהן כמובן גוגל, יוטיוב ותכנים ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. אין תשובה אחת לשאלה איזה פרסום יעיל יותר ואין דרך אחת נכונה. קודם כל, אנו ממליצים לערוך תהליך מחשבתי אודות השיווק ולהבין מה היא הדרך הנכונה ביותר עבור המוצר שלכם. חשוב לזכור כי מעבר לפרסום בלתי פוסק והוצאת כמויות אדירות של כסף על שיווק ממומן, כדאי גם לקיים תהליך קידום אורגני הידוע בכינוי SEO.

תהליך אופטימיזציה  למנועי חיפוש מבטיח כי הפרסום שלכם יענה בצורה המדויקת ביותר על הדרישות של מנועי החיפוש. מה זה אומר עבורכם? זה אומר שהאתר שלכם מדורג גבוהה יותר מאתרים אחרים, תזכו בהרבה יותר חשיפה ובזכות כך גם בהגדלת היקף המכירות בצורה משמעותית! כדאי לקיים תהליך זה עם צוות מומחים שיבנו את אסטרטגיית השיווק בצורה האידיאלית עבורכם, מדובר בהשקעה בטווח הקצר שתוביל לתמורה רבה בטווח הארוך.