בלוג

מדוע מסעדות צריכות להשקיע יותר בקידום האתר?

כיום, ההיצע הגדול של המסעדות מאפשר לכל בליין לצאת כל יום במשך שנה שלמה למסעדה אחרת. חלק מהסועדים נאמנים למספר מסעדות אהובות שהכירו, ואחרים מחפשים טעמים חדשים ומנות שלא הכירו. לכן, כאשר הגולשים הרעבים מחפשים אתכם ברשת, הם אינם יודעים את שם המסעדה, אלא מחפשים מסעדה שתתאים לסגנון המיוחד שלהם. אין זה משנה אם זו מסעדה טבעונית, מסעדת בשרים, מסעדת דגים או מסעדה אסייתית איכותית, כולן זקוקות לקידום במנוע החיפוש גוגל כדי להצליח.

איך מתקדמים בגוגל?

הדרך המהירה ביותר להתקדם בגוגל היא התחלה של פרויקט SEO עם חברה המתמחה בכך. חברה זו תמליץ לכם קודם כל להשקיע בתוכן באתר ולהרחיב אותו. ככל שיהיו לכם יותר מאמרים העוסקים בתחום שלכם, וכוללים את המילים שהגולשים יחפשו (ביטויי המפתח), כך תתקדמו מהר יותר בגוגל. בנוסף, חברת הקידום תשתמש בתכנים נוספים המפורסמים באתרים אחרים, כדי ליצור קישורים נכנסים לאתר שלכם, במטרה שמנוע החיפוש של גוגל, ימצא אותו בקלות ויעלה אותו בתוצאות החיפוש.

בדרך כלל כאשר תנסו לכתוב מאמר למסעדה בעצמכם, תגלו שהדבר גוזל מכם זמן רב. כתיבת מאמרי קידום למסעדות היא מיומנות נרכשת, שככל שמתנסים בה יותר, ניתן לעשותה בצורה איכותית יותר ובמהירות. אתם יכולים לשכור חברה המציעה שירותי כתיבת תוכן, שכותביה מתמחים בתחום הקולינרי. הם יכולים לכתוב מתכונים, מאמרים כלליים בתחום האוכל וליצור כמות גדולה של טקסטים שיכולה לקדם את האתר מהר מאד.

תכנים מעניינים מושכים את הגולשים לאתר שלכם

אם תסקרו אתרים של מסעדות מובילות, תגלו דבר אחד המשותף לכולם: בלוג או קטגוריית מאמרים באתר מלאה בתכנים מרתקים. מקומות אלה מעסיקים בדרך כלל חברות תוכן מובילות, או משרדי קידום אתרים המעסיקים את הכותבים המיומנים המתמחים בתחום של כתיבת תוכן למסעדות. הם מסוגלים לייצר מאות מאמרים בזמן קצר, ולכוון אותם לקהל היעד שלכם כדי לאפשר לאתר להתקדם במהירות במנוע החיפוש.

מעבר לכך, תכנים שנכתבו בצורה מרתקת מתאימים לא רק לקידום האתר, אלא הם משמשים גם כדי למשוך את הגולש לקרוא עוד ועוד. חלק חשוב מבניית מותג, במיוחד בתחום ההסעדה, היא יצירה של חוג לקוחות נאמן, שחוזר שוב ושוב לאתרכם ומתרשם ממנות חדשות ומבצעים. המאמרים באתר יכולים להיות הקשר הראשוני עם לקוחות אלה, כאשר לאחריו ישמחו הגולשים לקבל מכם קופוני הנחה, מבצעים ליום הולדת ובפעם הבאה שיחשבו היכן הם יוצאים לאכול, אתם תהיו הבחירה הטבעית עבורם.

משווקים את בית הקפה

מלבד מסעדות מובילות, גם בתי קפה יכולים להתחיל לקדם את עצמם בגוגל. כתיבת מאמרים לבית קפה יכולה להיות אתגר לא פשוט. המקום מגיש כמות קטנה של מנות ויש למצוא את הייחוד שבו כדי לכתוב את המאמרים בצורה שתמשוך את הגולש אליכם. תוכלו לכתוב על סוגי משקאות הקפה המוגשים, לתאר את הצורה שבה המקום מעוצב ולכתוב על שירותים נוספים שאתם מספקים כמו, אינטרנט חינם או חדר נפרד לאירועים קטנים.

חברות התוכן יוכלו לנסח עבורכם מאמרים לאתר הבית ולעמוד שלכם ברשתות החברתיות, לכתוב פוסטים עדכניים ולמשוך אליכם זוגות הנפגשים לדייט ראשון, אנשים החוגגים אירוע קטן או אנשי עסקים המחפשים מקום שבו יוכלו להיפגש מחוץ למשרד. בתי קפה משמשים היום גם מקום עבודה לעוסקים במקצועות חופשיים, אם תצליחו למתג את בית הקפה כמקום עבודה, תזכו לקהל נאמן שחוזר אליכם מדי יום.

לסיכום, מסעדה שהייתה רוצה להצליח בעבר הייתה ממוקמת על הרחוב הראשי בעיר. כיום, עבור מסעדות ובתי קפה הלוקיישן עדיין חשוב, אך במקום למצוא את המיקום הטוב ביותר בעיר, תוכלו להשקיע בלוקיישן שלכם במנוע החיפוש. משום שאין תחליף למקום הראשון בקטגוריה שלכם בגוגל.

כתיבת תוכן לבתי קפה