בלוג

מה ההבדל בין תוכן לבלוג לבין תכנים לאתר תדמיתי?

חברת קידום האתרים שלכם מספקת לא רק את שירותי הקידום, אלא גם את התכנים המסייעים לאתרים לעלות לראש עמוד התוצאות. אם תשימו לב, תגלו כי ישנן מספר קטגוריות של תכנים הנמצאים באתר. קיים גוף האתר, השלד שלו המורכב מעמודים המסבירים אודות החברה ושירותיה. ישנו עמוד יצירת קשר קצר עם פרטי החברה, דרכי התקשרות וטופס מקוון. לצד כל אלה יש לרוב גם בלוג שבו מופיעים מאמרים נוספים. מה מייחד את התכנים הללו ומה ההבדל בינם לבין שאר הדפים? על כך במאמר לפניכם.

מהם בלוגים?

בלוג היה בעבר מעין יומן אישי שבו אנשים פרטיים או עיתונאים היו רושמים מאמרי דעה, מאמרים אישיים או תיעוד של חוויות. עם התפתחות מדיום זה, הוא הפך להיות מקום לריכוז מידע מקצועי, בתחום שבו עוסק הארגון או האדם שמפרסם אותו. כיום, הוא משמש בעיקר כדי לרכז מידע מקצועי, ומאמרים שאינם חלק מהאתר התדמיתי של החברה. בנוסף, חברות רבות התחילו להשתמש בשירותי מיקור חוץ של כותבים מקצועיים, כדי לפרסם כמות גדולה של פוסטים שמהם מורכב הבלוג.

מדובר באחת הדרכים להעשיר את האתר, ולהוסיף לו נפח בתוך זמן קצר. כמו כן, ניתן להוסיף עשרות דפים בחודש, המעניקים ערך רב לקוראים. יש החוזרים שוב ושוב לחלק זה באתר, כדי לבדוק אם יש עדכונים חדשים או נרשמים לקבלת התרעות בדוא”ל ובאמצעות RSS על תכנים מעניינים ועדכניים שפורסמו. לכן
כתיבת תוכן מהווה חלק בלתי נפרד מבנייה של קהילת מתעניינים שוקקת חיים בכל אתר.

מה ההבדל בין הרשום בבלוג לבין התוכן באתר?

אם כך, נשאלת השאלה מה ההבדל בין כל דפי האתרים התדמיתי לתוכן הרשום בבלוגים? אחד ההבדלים העיקרים הוא, שתוכן האתר קשור בדרך כלל ישירות לפעילות החברה. בניגוד לכך, תכנים המפורסמים בבלוגים, יכולים להיות קשורים לתחום בעקיפין, ולהעשיר את הקורא בידע כללי.

נוסף על כך, בדרך כלל דפי האתר עצמם לא יתעדכנו בתדירות כה תכופה כמו הפוסטים. חלק בלתי נפרד מקידום האתר במנועי החיפוש, מבוסס על עדכון רציף, ולכן הבלוג מאפשר לבצע זאת מבלי לשנות את המבנה הבסיסי של האתר או להוסיף לו עמודים.

מדוע כדאי להשתמש בכותבים מקצועיים ליצירה ועריכה של פוסטים?

בדרך כלל בעלי האתר עוסקים בתחום הליבה של העסק כמו: משפטים, רפואת שיניים, הובלות, ראיית חשבון, הדברה ותחומים נוספים נמצאים בשטח ומשרתים את הלקוחות. לכן, למרביתם אין את הזמן הדרוש לצורך יצירת תוכן לבלוג. בנוסף, החלק הארי של העוסקים במקצועות חופשיים אינו מתעסק בכתיבה במהלך השנים. כותב מיומן העוסק בתחום למחייתו, יכול להציג בשפה עשירה את הנושאים הקשורים לתחום הפעילות של העסק, וליצור מקום מרתק אליו יכולים הגולשים להיכנס כדי להעשיר את ידיעתם.

לכן, כאשר מעסיקים חברה המתמחה בשירותי כתיבת מאמרים, אפשר לבנות בתוך ימים אחדים הן אתר אינטרנט מוביל, והן בלוגים בתחומים מגוונים. החברה המעסיקה כמה כותבים במקביל, יכולה לייצר כמות גדולה מאד של מאמרים בתוך זמן קצר.

לסיכום, אם אתם רוצים להתחיל לבנות קהילה של מתעניינים בתחום שלכם, כדאי להתחיל לחשוב על נושאים מרתקים לפוסטים, הקשורים לנישה שבה אתם פועלים. מומלץ להיעזר בשירותי מיקור חוץ בתחום הזה, וליהנות מכתיבה איכותית, מקצועית ומעמיקה שיכולת למתג אתכם כברי סמכא בתחומכם. הציצו באתרים של מתחריכם, וגלו כיצד הם בנויים? כך תוכלו לקבל רעיונות חדשים לדרך שבה תוכלו לבנות את הבלוג האישי שלכם.