בלוג

יש לכם בית מלון? אתם חייבים כתיבת תוכן לבתי מלון!

האינטרנט גדוש במלונות שונים הפרושים ברחבי הארץ והעולם כולו. כדי להגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש, בתי המלון משקיעים כסף רב בפרסום וכתיבת תכנים אך מדוע? התשובה הקצרה – כי זה מה שמכניס להם כסף. והתשובה הארוכה? במאמר שלפניכם.

כסף מייצר כסף

כפי שציינו בתי המלון משקיעים משאבים רבים בפרסום הכולל בין היתר כתיבת תוכן. כתיבה זו היא בעלת חשיבות רבה משום שדרך מילים אפשר להעביר הכל. כוחה של המילה הכתובה הוא אדיר, ומי שיכול להשתמש בה כמו במטה קסמים, ימצא שאלו הקוראים אותה ילכו שבי אחריו. הכוונה היא שכאשר אתם קוראים תוכן איכותי, אתם מסוגלים לחזות בדמיונכם שאתם באותו המקום עליו אתם קוראים.

טקסט של כתיבת תוכן לבתי מלון ישמע כך למשל, המלון המשופץ שלנו, עבר מתיחת פנים, עם כניסתכם אל מבואת המלון רחבת הידיים, שרוצפה בשיש איטלקי לבן עם גוון אפרפר קל תוכלו להתיישב על הספות החדשות שיובאו במיוחד מאיטליה וליהנות ממשקה קריר עד שתעלו אל חדריכם המעוצבים בקפידה. בכל חדר ישנה מיטת ענקית, מפנקת במיוחד עם מצעי כותנה מצרית יוקרתיים. עוד בחדר פינת סלון ושולחן קפה, שולחן כתיבה, טלוויזיה 65 אינץ’, חדר רחצה משיש איטלקי המשלב אמבט־ג’קוזי ומקלחון עצום עם שמונה מצבים של זרמי מים לנוחיותכם. בחדר ישנה גם פינת קפה עם מיטב פולי הקפה ולצידם מאפים טריים אשר יוגשו לחדריכם בכל יום. לכל חדר יש מרפסת מרווחת עם סט של כסאות ושולחן גינה ונוף הפונה אל עבר הים, בה תוכלו לשבת בשעת השקיעה ולצפות בשמש נושקת לים, ובבריכת השחייה הייחודית של המלון שכמותה לא נבנתה באף מלון אחר בעולם…”   

בסופו של דבר, תוכן אשר גורם לכם לרצות לארוז את המזוודה עכשיו ברגע זה, ולהזמין מקום במלון עכשיו, מייצר עבור בתי המלון כסף. ומכאן שהשקעתם הכספית בתוכן היא נכונה וממלאת את תכליתה.

איך מוצאים כותבי תוכן שיודעים לכתוב דווקא לתחום המלונאות?

ישנם כותבי תוכן רבים, כאלו אף שבטעות יכנו עצמם קופירייטרים (קופירייטר הוא רעיונאי בחברת פרסום), אשר יודעים לכתוב מאמרים או לסכם מידע שמופיע באינטרנט. אם אתם מחפשים כותבי תוכן שהתמחותם היא כתיבת תוכן למלונות, מומלץ כי תפנו לחברה אשר מתמחה בכתיבת תוכן. מדוע? לחברות אלו יש כותבים רבים אשר מתמחים במגוון תחומים רבים, ביניהם תוכלו למצוא גם כותבים אשר תחום התמקצעותם הוא נופש, תיירות ובתי מלון. אלו כותבים אשר יודעים כיצד לנסח את המילים באופן כזה שיגרום לקורא להרגיש שבוי בתוך סיפור, באופן כזה שיגרום לקורא להרגיש שאת החופשה הבאה שלו הוא מזמין אצלכם, באופן כזה שיגרום לקורא לספר על המלון שלכם לכל חבריו ומשפחתו עוד לפני שכף רגלו דרכה במלון.

כאשר כותבי תוכן מקצועיים כותבים עבורכם את התוכן, הגולשים יעשו עבורכם את עבודת היחצנות, הם יספרו בהתלהבות על המלון החדש שמצאו באינטרנט, ויחזרו על כל מה שיש למלון שלכם להציע בפני כל מכריהם. אלו בתגובה לסיפורים הנלהבים, יכנסו גם הם אל האתר שלכם, ויקראו את הטקסטים המופיעים בו. יתרון נוסף אשר תרוויחו הוא שכאשר התוכן איכותי, הזמן שבו שוהה כל קורא בעמוד שלכם נמדד גם על ידי מנועי החיפוש. הם מזהים שהקוראים מבלים זמן ממושך באתר, ומתעניינים בתוכן שקיים בו. כעת, גם מנועי החיפוש מעלים את הדירוג שלכם והמיקום שלכם בתוצאות החיפוש עולה מעלה.

חברה לכתיבת תוכן היא הפתרון המושלם עבורכם

יתרון גדול מאד בעבודה עם חבר אשר מתמחה בתחום הכתיבה הוא שאינכם צריכים לדאוג לגבי התוכן הנכתב. מהרגע שהזנתם את ההזמנה שלכם, כל הטיפול עובר אל החברה עצמה. היא זו שתדאג שהתוכן ייכתב על ידי כותבים יודעי דבר מתחום המלונאות, היא תדאג לכך שהמאמרים יכתבו באופן שמתאים לקידום במנועי החיפוש וגם לכך שהמאמר יגיע אליכם במסגרת הזמן הנקוב שהוגדר בעת ההזמנה. כמו כן, המחירים שתשלמו עבור המאמרים הללו הם נוחים מאד ולא תצטרכו לשלם תוספת כסף עבור כל תיקון שתרצו לבצע במאמר.

אתם מצידכם יכולים להיות בראש שקט, אינכם צריכים לאתר כותבי תוכן פרילנסרים שאינכם יודעים אם יוכלו לספק את העבודה הנדרשת באופן הטוב ביותר, אינכם צריכים לשלם הון עתק עבור מאמר ואינכם צריכים לרדוף אחריהם כדי לקבל את המאמר בזמן או לשלם תוספת כסף עבור כל תיקון שתבקשו. אין ספק כי עבודה מול חברה כזאת היא הפתרון המושלם לתוצאות המיטביות ביותר ולשקט שלכם.