בלוג

מדוע מעצבי פנים זקוקים לבלוג מקצועי באתר הבית?

בתור מעצבי פנים אתם וודאי מבינים אולי אפילו טוב יותר מאנשים אחרים, עד כמה חשובים הייצוגיות והמראה. העבודות שלכם הן כרטיס ביקור לכל דבר ועניין, וכזה גם אתר הבית המציג את פועלכם ומאפשר ללקוחות אפשריים ליצור עמכם קשר. אך מראה ללא תוכן בעל ערך אינו מספיק כאשר משווקים עסק ללקוחות חדשים בשאיפה להגדיל את מאגר הלקוחות. זו אחת הסיבות שבגינן מומלץ לכל בעל או בעלת עסק לעיצוב פנים לשלב בלוג מקצועי באתר הבית. הרשו לנו להרחיב עוד בנושא זה.

מאמרים בבלוג מספקים נפח למידע הוויזואלי

עיצוב פנים הוא תחום מאוד ויזואלי הנשען רבות על תוכן שכולל תמונות וסרטונים. אך ממש כפי שבחשבון האינסטגרם מוסיפים תיאור לכל פוסט המרחיב אודות התוכן הוויזואלי, כך יש לעשות גם באתר של העסק. במאמרי הבלוג תוכלו לשלב תמונות מעבודותיכם ולשקף ללקוחות מה המשמעות של המידע המקצועי שאותו אתם משתפים עמם. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לקדם עיצוב של מטבחים בסגנון שבו אתם מתמחים, תוכלו לשלב בבלוג מאמר המסביר את משמעות הסגנון וכיצד הוא מתבטא. ככל שלתוכן יש יותר עומק, כך הוא גם בעל ערך רב יותר.

הבלוג מייצר חיבור משמעותי עם לקוחות קיימים וחדשים

אין זה סוד שכל עסק נשען על לקוחותיו כדי שיוכל להמשיך לשגשג ולצמוח. המטרה בשיווק וקידום מחד היא לשמר לקוחות קיימים כך שיפנו אליכם עם פרויקטים חדשים, ומאידך המטרה היא ליצור חיבור עם לקוחות חדשים כדי לעודד אותם ליצור קשר ולשכור את השירותים המקצועיים שאתם מציעים. שילוב של בלוג המציג תוכן בעל ערך באתר הבית שלכם הוא עוד נדבך שיווקי המסייע להגשים את המטרות הללו. מאמרי תוכן משדרים ללקוחות שאתם בקיאים במקצוע שלכם מעבר לפרקטיקה בלבד ולכן ניתן לסמוך עליכם ועל יכולותיכם. בנוסף, התוכן מוסיף אופי לאתר המבדל אותו מאתרים של בעלי מקצוע מתחרים.

הבלוג מסייע בקידום האורגני של האתר

כל עסק בימינו המבקש לשמר את קיומו ואף לצמוח חייב להיות נוכח במרחב הדיגיטלי. זו הדרך הטובה ביותר לחשוף את המותג שלכם לקהל רחב ולהציג את האיכויות הייחודיות שאתם מציעים בתחום שלכם. כשאדם מבקש למצוא מעצב פנים הוא יפנה למנועי החיפוש כדי לעשות כן. מנוע החיפוש הגדול ביותר הוא גוגל ומרבית האנשים לא ימשיכו לסרוק את תוצאות החיפוש בו מעבר לדף הראשון שמוצג. לכן, המטרה שלכם צריכה להיות במקום גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם.

כדי ליצור שיווק למעצבי פנים בגוגל ישנן שתי דרכים: הראשונה היא שיווק ממומן שבו משלמים על קמפיין במנוע החיפוש כך שהמודעה שלכם תופיע בראש תוצאות החיפוש הממומנות. השנייה היא קידום אורגני שנועד להביא את העסק שלכם לראש תוצאות החיפוש מבלי לשלם על קמפיין בפלטפורמה. קידום אורגני הוא אינו מקרי ויש לעבוד עבורו בצורו מודעת. הדרך הטובה ביותר לקדם בצורה אורגנית את אתרכם היא על ידי העלאת הניקוד לפי הקריטריונים של גוגל. מנוע החיפוש בודק את איכות האתר, כמו גם את הזמן שבו מבלה המשתמש באתר וגם את הערך האמיתי שהוא מציע לגולש. בלוג המכיל מאמרי תוכן הוא כלי חזק ביותר כשזה מגיע להשארת הגולש באתר למשך זמן רב והוא כמובן גם מחזק את יכולתו להעניק תוכן משמעותי. שילוב של מילות מפתח במאמרים מסמן באיזה תחום מדובר, וגם מחזק את האפשרות שהכתבה תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל בהתאם לאותן מילים. ברגע שגולש נכנס לכתבה ומקבל רושם חיובי אודות התוכן שיש בה, כך עולה הסבירות שימשיך לסרוק את האתר ולבסוף יבצע התקשרות עסקית.

הבלוג הוא עדות ליכולות המקצועיות שלכם

המאמרים בבלוג מעניקים לקורא מידע מקצועי אודות התחום שבו אתם עוסקים. כך אתם למעשה משדרים לגולשים שאתם אנשי מקצוע מיומנים, המבינים את תחום עיצוב הפנים לעומק ויש לכם ערך אמיתי להעניק ללקוחותיכם. לכן, כתיבת תוכן לעיצוב פנים חייבת להיעשות בצורה ברורה ובהירה לקורא, כך שיוכל להבין גם מונחים מקצועיים ואלמנטים המשתלבים בעבודתכם כמעצבים.

מיהו האדם המתאים לכתוב את התוכן לבלוג באתר?

אין ספק כי הניסיון שלכם בתחום עיצוב הפנים מביא איתו ידע רב בנושאים השונים הקשורים לעיסוקכם. יחד עם זאת חשוב להבין כי כתיבת תוכן מקצועית גם היא דורשת כישורים ייחודיים והבנה בבניית המאמרים, הנגשת התוכן לקורא ושילוב של מילות המפתח בצורה אורגנית בתוך המאמר. בנוסף, כתיבת מאמרים דורשת זמן וכדי שתוכלו לקבל מקבצי מאמר ליצירת נפח של מידע בבלוג, מומלץ להוציא את כתיבת התוכן למיקור חוץ. לכן, כתיבת התוכן לבלוג תיעשה בצורה הטובה והיעילה ביותר על ידי כותבי תוכן מקצועיים המתמחים בכתיבה עבור עיצוב פנים. יתרה מכך, עבודה מול חברת שירותי כתיבת תוכן המעסיקה מספר רב של כותבים תוכל לעשות את ההתאמה בין תחום הכתיבה לבין כותבי התוכן המתמצאים ביותר בעיצוב הפנים. כך התוכן יהיה בעל ערך אמיתי וייכתב בידי כותבים שמכירים את התחום לעומק.