בלוג

יתרונות של שילוב תוכן באתר לעיצוב פנים

שוק עיצוב הפנים גדוש באנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון, כמו גם מעצבים מתחילים המצטרפים לתחום בכל שנה. כדי להצליח לגייס לקוחות חדשים לעסק, מעצבי פנים חייבים לבדל את עצמם מהמתחרים. עיצוב פנים הוא תחום המתאפיין ביצירתיות ועבודה לפי טעם אישי, כדי שתוכלו להדגיש את  סגנונכם הייחודי, עליכם להיות מדורגים במקומות גבוהים במנועי החיפוש, ויחד עם זאת לשבות את ליבו של הגולש ולהקסימו כך שיבחר דווקא בכם מעל המתחרים, איך ניתן לעשות זאת? על ידי תוכן מעניין. במאמר זה נפרוש בפניכם את חשיבותו ויתרונו של התוכן באתר שלכם.

כיצד התוכן ישתלב באתר עיצוב הפנים שלכם?

שילוב של בלוג באתר מאפשר לכם  לחלוק מידע מקצועי עם הגולשים ולהראות שאתם מחוברים לרוח התקופה בתחום עיצוב הפנים. לדוגמא, כיום קיימת מגמה ההולכת ונעשית פופולרית יותר ויותר של שמירה על איכות הסביבה. גם עיצוב הפנים נכלל במגמה הזו וההתחשבות בקיימות חשובה לא פחות מהנראות של התוצאה הסופית. באמצעות שילוב של תוכן בבלוג תוכלו לשדר ללקוחות שאתם עוסקים בנושאים הללו ופועלים לפיהם, כמו גם להעלות בפניהם את המודעות לכך שקיימות ועיצוב יוקרתי הולכים יד ביד. התייחסו בתוכן לשימוש בפריטי עיצוב העשויים מחומרים ממוחזרים, שימוש בחומרים טבעיים שעברו פחות עיבוד תעשייתי, שילוב של צמחים בתוך הבית ועוד. שיווק למעצבי פנים דורש העברת מסרים גם בצורה שאינה ישירה שמראה את הרלוונטיות שלכם בתחום. התוכן מאפשר חיבור ללקוחות בצורה שאינה מאיימת אלא מקרבת.

תוכן איכותי מציג את המומחיות שלכם בתחום

הקפידו לשלב מאמרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים לכם ואפילו שלבו בהם תמונות מעבודות עיצוב שעשיתם, המציגות את התוכן באופן ויזואלי. כך לדוגמה אם אתם מעצבי פנים העוסקים בעיצוב משרדים וחללים מסחריים בלבד, הדגישו את התחום הזה במאמרי התוכן המופיעים באתר. גם ברמת הסגנון התוכן צריך להיות רלוונטי עבור העסק שלכם, אם יש סגנון עיצובי שבו אתם מתמחים, מומלץ לבטא זאת בתוכן שאתם מפרסמים באתרכם, כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יבינו למה כדאי להם לשכור את שירותיכם.

התוכן יחזק את הקשר שלכם עם לקוחות ותיקים וחדשים כאחד

שיתוף התוכן עם הגולשים באתר יחזק את הבחירה שלהם להפוך ללקוחות שלכם משום שהם יראו בכם מומחים בתחומכם. גם הלקוחות הוותיקים יגלו עוד מהמיומנות שלכם כמעצבי פנים דרך התוכן המוצג באתרכם וידעו שאפשר לפנות אליכם גם לפרויקטים מסוגים שונים.

תמונה שווה אלף מילים

כבר נאמר רבות כי תמונה אחת שווה אלף מילים, אך האם הדבר נכון באמת? לעיתים דווקא השימוש במילים הוא זה שיקדם אתכם יותר. היכולת להסביר באופן ציורי את כוונת המעצב, את העיצוב ואת השילובים השונים שנעשים בין חומר לצבע, עשויה להתבטא באופן ברור יותר ללקוח במילים מאשר דווקא בתמונה.

טרנדים חדשים

בעיצוב הפנים, ממש כמו בעולם האופנה, טרנדים משתנים ללא הרף ולקוחות רבים נהנים לעצב את ביתם לפיהם. באמצעות התוכן שתציגו לקוראים באתר תוכלו להראות את ההבנה שלכם בטרנדים השונים, ולפי רשימת הכתבות אף יראו הגולשים שאתם נשארים מעודכנים תמיד. שלבו כתבות בתוכן תפרטו את הטרנדים הצפויים לשנה הקרבה וכיצד אלו יתבטאו בעיצוב הבית. שתפו טיפים אודות עיצוב המטבח תוך שילוב של אלמנטים טרנדיים. בכלל, הענקת טיפים לקוראים היא תמיד צורת תוכן מומלצת, שכן היא אינה מציגה רעיון בלבד אלא דרכי יישום פרקטיות. כך הגולשים יראו בכם מעצבי פנים המקפידים להישאר מעודכנים וכדמות שניתן לסמוך עליה.

אחד הטרנדים הבולטים ביותר לשנת 2021, הוא שילוב הצבעים צהוב ואפור. צבעים אלה נבחרו בידי חברת פנטון, הקובעת בכל שנה את הצבעים הבולטים לשנה. את הצהוב והאפור ניתן לשלב בקלות בעיצוב הבית והם אף יוצרים ניגודיות אסתטית בין צבע נטרלי ובסיסי לצבע דגש בולט. למשל, ניתן לשלב בסלון ספה אפורה ועליה להניח כריות צהובות. בחדר האמבטיה ניתן לשלב אריחים אפורים ומגבות צהובות ליצירת תחושה יוקרתית. הגוון של הצבע הצהוב הנבחר הוא מלא חיים ומזכיר כמעט את צבעו של הלימון, המתחבר כמובן למשפט הידוע שהפך ללהיט בשנה שעברה – “כשהחיים נותנים לכם לימונים, הכינו מהם לימונדה”. נראה שלכך בדיוק נועד הצבע, להעניק זריקת צבע אופטימית לכל חלל.

מדוע מומלץ להשאיר את כתיבת התוכן למומחים?

כתיבת תוכן מקצועית דורשת מיומנות רבה ביצירת מאמרים מעוררי עניין, תוך עמידה בדרישות השיווקיות כמו שילוב מילות מפתח. כתיבת תוכן לעיצוב פנים דורשת העברת מידע ויזואלי למידע מילולי שיעביר את מלוא חווית העיצוב ללקוח. בנוסף, שילוב מאמרים באתר בצורה שתעודד את הקידום האורגני, צריכה להיעשות באופן קבוע ופעמים רבות יש לספק מקבצי מאמרים שיעלו לאתר באותו הזמן. כותבי תוכן מנוסים יחסכו עבורכם זמן יקר ויספקו לכם את כמות המאמרים הרצויה תוך שמירה על רמת כתיבה גבוהה ותוכן בעל ערך. כותבי התוכן המספקים את המאמרים לאתרי עיצוב הפנים מכירים היטב את התחום ויש להם ניסיון רב בכתיבה עבורו, כך שהתוכן יהיה מקצועי ממש כמו היכולות שלכם.