בלוג

כיצד לקבוע אסטרטגיית תוכן מנצחת לסוכנויות ביטוח?

סוכנויות ביטוח רבות מגלות את הקושי לבדל את עצמן מאחרות ולהתחרות במקביל מול חברות הביטוח הישיר. למרבה המזל, העולם עבר מעידן של פרסום יקר ברדיו, בטלוויזיה ובעיתון, לשיווק מקוון באמצעים דיגיטליים, תוך שילוב אסטרטגיות תוכן מנצחות. במאמר זה נעמוד על המאפיינים המיוחד של חברות הביטוח בתחום זה, וכיצד תוכלו להשתמש בכלים העומדים לרשותכם.

הוסיפו מדריכי עומק לאתר

לקוחות רבים בוחרים בסוכן ביטוח בהתאם למוניטין שבנה המשרד עם השנים, ניסיונו בתחום הביטוח ורמת השירות שמשרדו מציע. כדי להפגין בצורה מקוונת את הניסיון הרב שהמשרד צבר, ניתן ליצור מדריכי עומק – מדריכים מפורטים בנושאי ביטוח שונים שמעניקים ערך מוסף לקורא. תוכלו לכתוב את המדריכים הללו בנקודות קצרות, ולתת לחברת כתיבת תוכן מנוסה המתמחה בתחום הביטוח, לשכתב את הנקודות, ולהרחיב את המאמר למדריך שלם.

כמו כן, ניתן ליצור ספרים דיגיטליים הניתנים להורדה באתר. מדובר בקבצי PDF עם תוכן מעמיק שנכתבו על ידי כותב מנוסה. ספרונים אלה יכולים להיות בסדר גודל של חמישה עד עשרה עמודים, ולשמש כאמצעי לבנות רשימת תפוצה לסוכנות הביטוח. כל לקוח פוטנציאלי שמוריד את הספרון הדיגיטלי משאיר את פרטיו – מספר הטלפון והדוא”ל. לאחר מכן ניתן לשלוח ללקוחות אלה ניוזלטר חודשי או שבועי ולהפוך אותם ללקוחות קבועים של המשרד.

ניוזלטר קבוע עם עדכונים בתחום

בוצעה רפורמה בביטוחי הרכב? ניתן לשחרר את הפקדונות הפנסיוניים ללא מס בתקופת משבר? את כל העדכונים הללו אתם יכולים לשלוח בדיוור קבוע, וכך להעניק שירות בעל ערך שיסייע בשימור הלקוחות. אם אין ברשותכם את הזמן לבצע את המחקר על הרפורמות העדכניות בתחום, אתם יכולים לפנות לכותבים המתמחים ברזי כתיבת תוכן לסוכני ביטוח המכירים את הנישה הזו לעומק. עם השנים הם לומדים כיצד לאתר את המידע העדכני ביותר, וחלקם אף מנויים לרשימות תפוצה אליהם נשלח מידע מקיף ועדכני בזמן אמת.

ניוזלטר מסוג זה יכול להיות אמצעי לא רק לשמר לקוחות אלא גם להגדיל אותם למוצרים נוספים. למשל, לקוח שרכש ביטוח מבנה יכול להוסיף גם ביטוח תכולה וביטוח רכב. תוכלו להגדיל לקוחות שעד כה הסתפקו בביטוח לעובדים זרים להוסיף פוליסת ביטוח בריאות. כל זאת באמצעות פרסום מאמרים המציינים את חשיבות רכישת הפוליסות הללו לשמירה על שקט נפשי.

תוכן המפורסם במנועי הפצת התוכן

מקור נוסף לפרסום תכנים מכונה “מנועי הפצת תוכן”. אנו מכירים את המנועים הללו באמצעות הלוגו המופיע מעל קידום מאמרים ממומן באתרי החדשות כמו: YNET, וואלה, ישראל היום ואתרים אחרים. שתי חברות שהתאחדו לאחת בשם “אאוטבריין” ו”טאבולה”, מפיצות את המאמרים באתרים שונים בהתאם לאלגוריתם חכם המקשר בין גולשים לתכנים הרלוונטיים עבורם. למשל, אם אדם מתעניין בחיסכון פנסיוני, ומתעניין במאמרים בנושא באתרי כלכלה, יוצעו לו מאמרים מקודמים המופיעים באתרי חברות ביטוח המשווקות מוצרי חיסכון פנסיוני. גם מאמרים אלה נכתבים על ידי חברות המתמחות בשירותי כתיבת תוכן לחברות ביטוח ותכנים מקצועיים בתחום הפיננסי.

פרסום כתבות מטעם באתרי חדשות

אתרי החדשות עצמם מציעים אפשרות לפרסם כתבות ממומנות המכונות: “כתבות מטעם”. מאמרים אלה כוללים בדרך־כלל מידע אינפורמטיבי הכולל פרסום סמוי ומעודן. חברות וסוכני ביטוח יכולים לפרסם בהם מאמרים בעלי עניין תקשורתי או לפרסם ידיעה על מוצר ביטוח חדש שהושק. למשל, כאשר חברות מוציאות אפליקציה חדשה בתחום הביטוח, תראו כתבות הסוקרות את היישומון באתרי החדשות. חלק ניכר מכתבות אלה נכתב על ידי עיתונאים העובדים בחברות התוכן, היודעים כיצד לנסח הידיעה על־פי כללי הכתיבה העיתונאית.

ניתן, בין השאר, לפרסם ראיון מקיף עם סמנכ”ל בכיר בסוכנות הביטוח, ולהרחיב על המוצרים שהחברה מספקת והייחוד שלהם בהשוואה לחברות אחרות. כתיבת תוכן לחברות ביטוח המופיעה באתרי החדשות תהיה בדרך כלל בשפה גבוהה ורהוטה יותר, בעוד שאר התכנים המופיעים ברשתות חברתיות או באתרי אינטרנט המיועדים לצעירים יהיו בשפה קלילה ובגובה העיניים.

לסיכום, תוכלו למצוא שירותי כתיבת תוכן לסוכן ביטוח אשר תאפשר לכם ליצור אסטרטגיית תוכן מתאימה, באמצעות חברה במיקור חוץ, וליהנות משירותיה הרבים אשר בין היתר נמנים בהם גם התמחות בכתיבת מאמרים פיננסיים ואינפורמטיביים. חברה זו תוכל לקשר ביניכם לבין הכותב הבקיא בתחום הביטוח אשר יתאים לכם ככפפה ליד, ולייצר עבורכם כמות גדולה של תכנים בזמן קצר.