בלוג

מוכנים? היכון… רוצו לשפר את האתר!

הכושר הגופני מעניק לנו תובנות מעניינות על הקשר בין הגוף לנפש. כפי שיודע כל מאמן, כאשר רצים, מבצעים פעילות אירובית או משחקי ספורט האדרנלין עולה והתחושה בסוף היא עילאית. לכן, רבים מחפשים מכון לאימון הקרוב למקום מגוריהם וקוראים מאמרים מרתקים בתחום זה. אם אתם מפעילים אתר אינטרנט העוסק בספורט בוודאי גיליתם את הקושי בתחזוקה שוטפת של התכנים הכתובים בו. לא כל כותב תוכן מסוגל להעמיק במחקר הנדרש על מנת לספר מאמרים איכותיים המשלבים פיזיולוגיה, בריאות, תזונה או חדשות מרתקות בתחום הספורט. בפוסט זה תגלו כיצד משפרים אתר ספורט בתוך שבוע בלבד.

התחילו מאיתור הנושאים החסרים בבלוג שלכם

האתר שלכם קיים כבר מספר שנים? מצויין. תוכלו לקרוא את העמודים השונים בו ולחפש את המאמרים שכוללים תוכן רדוד מדי או נושאים שחסרים במאמר. את העמודים האלה כדאי להחליף בעמודי תוכן חדשים ופוסטים מרתקים שיאירו את הנושא מזוויות שונות. למשל, אם יש לכם מכון כושר הכולל מאמר על אימון אירובי ואנאירובי, תוכלו להוסיף לו דוגמאות מעשיות ונתונים מספריים הכוללים את כמות הקלוריות שניתן להפחית בכל אחד מסוגי האימון (בהתאם למגדר, הגיל ומשקל הגוף). אפשר גם להוסיף לאתר מאמרי לייף סטייל המפרטים על איכות החיים שעולה כאשר מתחילים להתמיד בכושר גופני.

נושא נוסף שכדאי להוסיף לאתר הוא תיאור של סוגי האימון שאפשר לקבל במקום. למשל, אם יש לכם מאמני “זומבה”, מורי יוגה, או מדריכי קיקבוקס,  המוסיפים שיעורים מיוחדים שלא ניתן למצוא במכוני כושר אחרים, הדבר יבדל את המקום שלכם ויעודד מנויים נוספים להירשם. כדאי להוסיף גם מאמרים מקצועיים העוסקים בתחומים הללו כדי לסקרן את מי ששמע על השיטות הללו אך עדיין לא זכה להתנסות בהן. אפשר גם להוסיף מידע על אימונים המשלבים מכשירים שונים בתוך המקום ולתאר את הדרך בה הם פועלים על השרירים.

קיים תחום מרתק נוסף שאפשר להוסיף לאתר –  פירוט של הפיזיולוגיה של כל אחד מסוגי האימונים. חלק מהתרגילים מאפשרים עבודה על שרירי הירכיים, אחרים עובדים דווקא על חיזוק שרירי הידיים ויש תרגילים המיועדים לחיזוק שרירי הליבה. ספרו למנויים שלכם איך יוכלו לשפר את מסת השריר שלהם וכיצד לעבוד על כל שריר בנפרד. הדבר לא רק יעודד אותם להתאמן, אלא גם יאפשר להם להתאמן בצורה נכונה יותר כאשר הם מגיעים אליכם.

מי יכול לכתוב מאמרים מקצועיים בתחום הספורט?

מאמני הכושר שלכם מתמחים בתחום הפיזי, אך מרביתם לא יוכלו לנסח מאמרים מקצועיים הכתובים בצורה רהוטה. לכן, ניסוח תוכן לאתר ספורט כדאי להוציא החוצה לכותבים מקצועיים העוסקים בתחום הזה במשך שנים. רבים מהם עוסקים בתחום אימון הכושר, נמצאים במכון כל יום ומכירים את הסודות הקטנים שהופכים את האימון לאפקטיבי יותר.

הם גם ממשיכים וחוקרים מאמרים עדכניים הכתובים בבטאונים רפואיים ועוסקים בפיזיולוגיה של האימון. חלק מהמאמרים הללו יוגדרו כמאמרים רפואיים ואחרים כמאמרים בתחום הספורט. כל שעליכם לעשות הוא רק לשלוח לכותבים את הנושא והם ידאגו להפיק תוכן מרתק שיהפוך את אתר האינטרנט למאגר מידע מרתק בתחום שבו אתם עוסקים. כותבים אלה מועסקים בחברות תוכן המתמחות בכתיבה בתחומי ספורט, תזונה, כושר ומידע רפואי.

נסכם בהמלצה אחרונה – כיצד תעודדו את הגולשים באתר לקרוא את כל התכנים שהוספתם? יש מכוני כושר השולחים למנויים שלהם בכל חודש ניוזלטר הכולל הפניה למאמרים המעמיקים ביותר בבלוג. הם דואגים לפרסם תכנים שמחדשים לקורא וגורמים לו לרצות לחזור ולהתאמן, גם אם נטש את מכון הכושר לפני מספר חודשים.