בלוג

אתרי המאמנים האישיים זוכים להצלחה מסחררת בתקופה הזו: איך לשפר אותם?

אתרי המאמנים האישיים זוכים להצלחה מסחררת בתקופה הזו: איך לשפר אותם?

תקופת משבר הקורנה וחוסר הוודאות לגבי תרגול במכון כושר, אפשר לרבים לגלות את היתרון של האימון האישי באמצעות זום מהבית. אירובי מדרגה מול המחשב, כפיפות בטן ומשקולות בסלון, קבוצות זומבה המתרגלות עם מוזיקה קצבית יחד כשכל אחד נמצא בביתו והרבה מאד יצירתיות שמגיעה גם ליוטיוב. עם זאת, יש הבדל משמעותי בין עסקים המייצרים סרטונים ללא תשלום המופיעים ב”וימאו” וב”יוטיוב”, לאתרים מקצועיים של מאמנים אישיים המעניקים את שירותיהם בתשלום למנויים באמצעות הזום. הקבוצה הראשונה בונה את עצמה מבחינה תדמיתית בחשיבה לעתיד, הקבוצה השנייה מצליחה גם לייצר הכנסות בתקופה קשה. במאמר זה נסקור את הדרך הנכונה לשפר את האתר, כדי למשוך קהילה גדולה יותר של מנויים ולקוחות משלמים.

התוכן מהווה הבסיס לאתר מצליח

אתר מוצלח בנוי בצורה מקצועית וניתן לגשת אליו גם מהסלולר. אך, החלק המשמעותי ביותר שבו הוא התכנים הכתובים באתר. בעידן שבו הלקוחות נמצאים הרבה יותר בבית, עומד לרשותם זמן רב יותר לקרוא את התכנים הכתובים בבלוג. על פי הדרך שבה אתם מציגים את הניסיון שלכם בתחום ואת הגישה שלכם, לקוחות פוטנציאליים יוכלו להחליט האם אתם המאמנים המתאימים עבורם. לכן, איכות התכנים תהווה הבסיס לאתר מצליח.

הדרך הטובה ביותר לייצר תכנים בתחום שלכם היא באמצעות שילוב של ידע תיאורטי וידע מעשי. למשל, אם מדובר באתר של מאמן כושר המסייע לבנות מסת שריר, תוכלו להוסיף מאמרים חשובים בנושא תזונה, שילוב שייקים עתירי חלבון, תרגילים לאימון בבית וכן הפנייה לציוד כושר שכדאי לקנות. לאחר מכן, כדאי לכתוב תכנים שישלבו בתוכם את סדרות האימון עצמן, ויפנו את המתעניינים להזמנת אימון אישי בווידאו אחד על אחד ב”זום”.

פעמים רבות כאשר אדם הבקיא בתחומו, כמו מאמן כושר אישי הניגש לכתוב תוכן על העסק, הוא מגלה כי אינו מסוגל לבטא במילים את הייחוד והבידול שלו מהמתחרים. לעיתים, דווקא אדם אחר שאינו מכיר את העסק באותה מידה, יוכל לנסח טוב יותר את התכנים לאתר האינטרנט. החל מעמוד אודותינו ועמוד הבית וכלה במאמרים מקצועיים המופיעים באתר. במקרה כזה, מומלץ להעזר בכותבים חיצוניים.

זקוקים לכותבים? יש חברות המציעות תכנים המותאמים לתחום הספורט

חברות התוכן מתמחות בהתאמה מושלמת של כותב למוצר או השירות עליו הוא מנסח מאמרים. כל אחד מסוגי התכנים יכול להיות בסגנון שונה מעט. אפשר להזמין תכנים לעמוד הבית של האתר, תכנים שיווקיים לבלוג ולרשתות חברתיות, מאמרים אינפורמטיביים המשולבים באתר ומעשירים את הקוראים ותכנים רבים נוספים.

תכנים אלה המנוסחים בשפה עשירה ובמקצועיות רבה, מתארים את הפעילות שלכם ואת התחומים המשיקים לה. כל אחד מהמאמרים נכתב בצורה מקורית במיוחד עבורכם, ואינו מועתק או מתורגם משום מקום אחר. זאת משום שמטרת הטקסטים הללו היא לבדל אתכם מאחרים, ולכן הטקסטים צריכים להכיל מידע ייחודי לכם. כתיבת תוכן המבוצעת על ידי כותב מקצועי שבקיא בתחום הספורט והתזונה, תסייע לבנות מוניטין של מאמנים מקצועיים בתחומם. לאורך השנים הקרובות האתר ישמש ככרטיס הביקור הטוב ביותר עבורכם, וגם לאחר תקופת הקורונה ימשיך לסייע לכם ליצור חוג לקוחות נאמן.

הדרך להזמנת המאמרים היא קלה ופשוטה. באמצעות ממשק מקוון חברת התוכן מקבלת מכם את ההזמנות למאמרים השונים. התמחור מתבצע על פי כמות המילים של כל מאמר, כאשר מאמרים מקצועיים יתומחרו מעט יותר ממאמרים כלליים. ניתן גם להוסיף מאמרים רפואיים המסבירים על הפיזיולוגיה של האימון, וליצור מאגר מידע מרתק לגולשים, עם מאמרים שיכולים להפוך לפוסטים ויראליים מרתקים ברשתות החברתיות כמו “פייסבוק” ו”טוויטר”.

לסיכום, אם אתם שוקלים להתאים את העסק שלכם לעידן החדש, הנוכחות המקוונת שלכם תעשה פלאים לעסק, ותאפשר לכם להגיע גם ללקוחות חדשים הנמצאים בריחוק גאוגרפי מהמכון שבו אתם מעבירים את השיעור. היום, עסקים שרוצים להתאים את עצמם למציאות משתנה, יכולים לפנות ללקוחות בשפות שונות וממדינות שונות. הזמינו מספר מאמרים מרתקים מחברה מקצועית, וגלו את ההבדל תוך זמן קצר בין מאמרים פשוטים לטקסטים איכותיים המעניקים ערך רב לגולש.

רוצים לראות כמה אימונים כאלה? מספר דוגמאות לפניכם

https://www.youtube.com/watch?v=5p1Ku9xS10o

https://www.youtube.com/watch?v=mM-1qUs4bWg

https://www.youtube.com/watch?v=k-Sem1TGuC8