בלוג

כיצד תמצאו רעיונות לתכנים חדשים לאתר של המסעדה שלכם?

אם אתם עוסקים כבר תקופה ארוכה בקידום אתר למסעדה שלכם או לאתר לקוח, וודאי נתקלתם בבעיה נפוצה: קשה מאד למצוא רעיונות חדשים למאמרים שעדיין לא נכתבו באתר. כבר כתבתם על כל אחת מהמנות שמוגשות במסעדה, סקרתם את כל סוגי הקפה ואפילו שילבתם מספר מאמרים קולינריים מרתקים על שילוב יין ואוכל. כעת, אתם חושבים “איך להמשיך וליצור תוכן מרתק שעדיין לא נכתב?” אספנו עבורכם כמה רעיונות שיכולים לעזור.

חפשו אתרים באנגלית המקדמים מסעדות דומות

למרבה המזל בתחום הקידום אתם חייבים ליצור תוכן מקורי, אך את הרעיונות למאמרים אתם יכולים להעתיק מרחבי העולם. השיטה הפשוטה היא למצוא מסעדות דומות לאלה שאתם מקדמים, ולראות אילו מאמרים נמצאים בבלוג שלהם. אל תתרגמו את הפוסטים מילה במילה, אלא תרגמו את הכותרת בלבד, ולאחר מכן חשבו בעצמכם על ראשי פרקים ותוכן לאותו המאמר. בנוסף, אתם יכולים להיעזר בגוגל טרנסלייט, ולחפש מסעדות נוספות בגלובוס. תתפלאו לגלות אילו תכנים נפלאים יש בספרדית, פורטוגזית, איטלקית וצרפתית שיכולים להעשיר את הידע שלכם. כמובן, חשוב לזכור כי התרבות הישראלית שונה מזו האירופאית או האמריקאית, ויתכן ותצטרכו להתאים את התכנים לסגנון המקומי שלנו.

העזרו בחברות תוכן מקצועיות להעשרת הבלוג בתכנים

למרות הנטייה לרצות שהבלוג יהיה מבוסס על הידע והחוויות שצברתם במקום, לפעמים כדאי לשחרר מעט את המושכות, ולתת לחברת תוכן מקצועית להוביל את הבלוג. תוכלו לעשות זאת לתקופה קצרה שבה תשכרו חברה לכתיבת תוכן המתמחה בפרויקטים של כתיבת תוכן למסעדות ולהזמין מאמר אחד בשבוע. אם ראיתם כי טוב והבלוג עשיר בתכנים חדשים ומרתקים שלא הייתם חושבים עליהם בעצמכם, תנו לכותבים החיצוניים להמשיך להעשיר את האתר ומדי פעם הוסיפו פוסט מקורי שלכם. אם יש לכם בית קפה, תגלו כי כתיבת תוכן לבתי קפה עשויה להיות אף יותר מאתגרת. לכן, מיקור חוץ של המאמרים יכול לעשות פלאים לאתר.

כתבו מדי פעם פוסטים שאינם קשורים ישירות למסעדה

מדי פעם כדאי לתבל את הבלוג במגוון רחב של נושאים שאינם קשורים ישירות לתחום המסעדנות. תוכלו להוסיף מסלולי טיול באזור שבו ממוקמת המסעדה (במיוחד אם אתם בגליל המרהיב, בדרום הארץ או במקום אחר שהפך לאתר תיירות מקומי מועדף). המסעדה ממוקמת בבניין ישן? אפשר גם לחקור מעט על ההיסטוריה של המבנה שבו ממוקמת המסעדה, ולתאר איך היה לפני כמה עשרות שנים כאשר המדינה הוקמה. תוכלו גם להוסיף מאמרים מקצועיים ומרתקים על צמחי התבלין שבהם אתם משתמשים, להוסיף מתכונים טעימים להכנה בבית או לכתוב על הווי הסטודנטים המגיעים לבית הקפה כדי ללמוד. כל אחד מהנושאים הללו יכול להפוך לפוסט ויראלי, שהלקוחות הנאמנים שלכם ישמחו לשתף ברשתות החברתיות.

אל תשכחו את מילות המפתח

אם אתם כותבים תוכן שמיועד לקידום האתר, חשוב לא לשכוח מרכיב חיוני במאמר: ביטויי המפתח. מילים אלה ישמשו כדי שמנועי החיפוש של “גוגל” ו”בינג” יזהו את התחומים הראשיים של האתר שלכם. אם אתם מפעילים מסעדה צמחונית או טבעונית, כדאי לציין זאת לפחות פעם אחת במאמרים שאתם מפרסמים. אם אתם מתמחים בפיצה, כדאי לכתוב על סוגים שונים של פיצות, להוסיף ביטויים כמו “הזמנת פיצה” או “מסעדה איטלקית” וכך המאמרים שלכם ישמשו גם לצורך SEO.

לסיכום, אם אתם מרגישים חסרי מוזה או סובלים מחסימת כתיבה כאשר אתם מחפשים רעיונות חדשים לפוסטים לבלוג שלכם, אל תחששו לפנות לאתרים בשפות שונות כדי להיפתח ולקבל רעיונות חדשים. מדי פעם, נסו להזמין מאמרים מחברות המתמחות בקידום אתרים או כתיבת תוכן והעשירו את הבלוג בתכנים מרתקים.