בלוג

מסתכלים קדימה, זה הזמן לחזק את אתר התיירות שלכם בתכנים נוספים

אחד מהתחומים שהושפע ראשון ממגפת הקורונה היה תחום התיירות. הטיסות שבוטלו, הקרוזים שנדחו ובתי המלון שהוסבו למקומות בידוד, פגעו בכל הספקים. עם זאת, אם נסתכל מעט קדימה, נגלה שזהו התחום שיחזור לפעילות מלאה ברגע שכולם יוכלו לעזוב את הבית. אין דבר מושך יותר כרגע מבילוי בטן־גב על חוף אקזוטי, באותו שבוע נפלא כאשר הילדים יכולים לחזור ללימודים. אתרי התיירות שישכילו להתכונן לתקופה הזו, וימלאו את אתרם במאמרים שונים העוסקים באטרקציות הנפלאות ברחבי העולם שיפתחו בקרוב, יהיו הראשונים להרגיש בשינוי.

איך מקדמים את אתר התיירות שלכם דווקא עכשיו?

האמצעי הבטוח ביותר לקידום האתר אינו מחייב פעולה אחת של חברת ה-SEO שלכם. אתם יכולים להעשיר את האתר במגוון רחב של מדריכים על יעדים שונים, מתובלים בתמונות שגורמות לקורא לרצות להזמין כרטיס כבר עכשיו. חלק מאתרי התיירות כבר עשו זאת למעשה. אם תבחנו את המתחרים שלכם, תגלו כי ניתן להזמין כרטיסי טיסה ליוני וליולי במחירים אטרקטיביים, עם אפשרות לביטול החופשה אילו לא ניתן יהיה לטוס ליעד זה.

אפשרות נוספת היא מיקוד האתר דווקא בתיירות הפנים. אם הטיסות לחו”ל עדיין לא יפתחו בחודשיים הקרובים, חופשה בטבריה או אילת או בגליל יכולה להיות המקום המושלם לנוח מתקופת הסגר המאתגרת. לכן כדאי למקד חלק מהאתר במלונות והצימרים בישראל. חלקם מציעים כבר היום דילים לתקופת הקיץ שעשויה להיות אטרקטיבית במיוחד מבחינת מחירי הלינות בכל חדר. דמיינו כי תוכלו לישון בסוויטה גדולה ביוני 2020 במחיר נמוך משמעותית מחדר במלון שלושה כוכבים ביוני שעבר.

איך מייצרים כמות גדולה של תוכן בשפות שונות ובזמן קצר?

כעת עומד בפניכם האתגר המשמעותי. כיצד תייצרו כמות גדולה של תוכן ותעברו את המתחרים שלכם בזמן כה קצר? הסוד טמון בשימוש בשירותי מיקור חוץ של חברות המתמחות בנישה שלכם. הן מציעות שירותי כתיבת תוכן לאתרי תיירות, על ידי עיתונאים וכותבים מיומנים שמסוגלים להפוך כל יעד לאטרקציה מבוקשת. רבים מהם טיילו בעולם, ומכירים מניסיון אישי את האתרים שעליהם הם כותבים. כותבים אחרים מיומנים בניסוח מאמרי תיירות מרתקים בלשון ציורית, המבוססים על ביקור במקומות דומים.

יתרונן של חברות אלה ביכולת לספק כמות עצומה של מאמרים בשבוע אחד. הן כותבות אלפי מאמרים לבתי־מלון, חברות תעופה, צימרים ומסעדות יוקרה באתרים ברחבי העולם. החברות הבולטות בתחום מציעות כתיבת תוכן לאתר תיירות הכולל שתי שפות או יותר, חלקן מתמחות גם באיטלקית, צרפתית, סינית, יפנית, ספרדית וכמובן באנגלית.

אם עד כה האתר שלכם פעל רק בשפה אחת, תוכלו לתרגם ולשכתב את המאמרים הקיימים, ולהפוך את האתר שלכם לאטרקטיבי במיוחד עבור תיירים שיגיעו בעתיד לישראל ממדינות אסיה ואירופה. אלה יוכלו לקרוא את המאמרים שלכם בשפת האם שלהם ולהבינם לעומק. כל אחד מהתכנים אשר יכתבו עבורכם יהיה מקורי, ולכן הוא יזכה לציון איכות גבוה מבחינת מנועי החיפוש. בנוסף, הכותבים בתחום התיירות יכולים להשתמש במילות המפתח שתציינו, וכך תוכלו להשתמש בכל מאמר אינפורמטיבי שנכתב בתחום התיירות גם לצורך קידום במנועי החיפוש.

לסיכום, התקופה הנוכחית מהווה הזדמנות פז לחזק את הנוכחות שלכם באינטרנט, ולעקוף אתרי תיירות אחרים שלא השקיעו בקידום בתקופה הסגר. היעזרו בחברות מקצועיות המתמחות בשירותי כתיבת תוכן במגוון רחב של שפות, ותוכלו לקדם את האתר שלכם במהירות הבזק. אם היום יש לכם עשרות כתבות באתר, תוכלו להגיע בתוך זמן קצר מאד למאות כתבות.

 

כתיבת תוכן לאתר תיירות