בלוג

מהו תוכן בעל ערך באתרי תיירות?

אם תחפשו במנוע החיפוש כיצד לשווק אתרי תיירות, תוכלו לצפות בוודאות שאחד הסעיפים יעסוק בתוכן. יותר מזה, סביר להניח שיספרו לכם שתוכן איכותי חייב להיות בעל ערך אמיתי למשתמש, כלומר שיהיה בו מידע מועיל ומפורט שלא נכתב כלאחר יד. כל זה נכון בלי שום צל של ספק, כל עסק שמכבד את עצמו בכלל ואתרי תיירות בפרט, חייבים לשלב באתר אזור שמספק תוכן לגולשים. הלקוחות האפשריים שלכם יחפשו את התוכן הזה, הם ירצו לראות את השירותים שאתם מציעים מוגשים בצורת סיפור, ולא רק בצורת מחירים ונקודות ציון. בעולם העסקי כאשר יש צורך, מוטלת עליכם החובה  לספק אותו עבור הלקוחות, ובכך לרכוש את אמונם.  בסופו של דבר כולם רוצים לקוחות מרוצים ולקוחות חוזרים.

איך אתם יכולים לדעת שהתוכן שאתם מספקים הוא בעל ערך לקורא?

כפי שאמרנו תוכן בעל ערך הוא חיוני לשיווק העסק שלכם ברשת, למעשה עדיף לא להעלות תוכן כלל, מאשר להעלות תוכן לא איכותי. תוכן רדוד ייתן ללקוח תחושה, שאין לכם כבעלי עסק ערך מוסף להעניק לו, ומכאן ישליך זאת גם לגבי המקצועיות שלכם. אם בחרתם להשקיע בהעלאת תוכן לאתרכם, חשוב שתדעו איך לוודא שהוא אכן תוכן בעל ערך.

ראשית, תוכן בעל ערך מתמקד בנושא מסוים והוא יעמיק בו. כך לדוגמה, אם תרצו לכתוב על טיולי שטח במזרח, לא תכתבו על נופים כלליים, אלא על מסלולים ספציפיים שאתם מכירים מתוך הידע המקצועי שלכם, ומידע על כל מסלול, אורכו ומה אפשר לראות בו. חשוב מאד שתספקו מידע אמיתי, תחלקו עם הלקוחות שלכם את הידע המקצועי שצברתם, וספרו להם איזו חוויה מצפה להם אם יבחרו לצאת דווקא לטיול הזה. התוכן צריך להיות ממוקד אך לא מדי, כדי שלא תגבילו את עצמכם ואת הלקוח לאופציה אחת בלבד, אגדו המלצות, טיפים ומידע תחת נושא שיכול להכיל בתוכו מספר אתרי תיירות.

כמו כן, הקפידו להשאיר את המכירות מאחורי הקלעים, המנעו מלפרסם במאמרים מבצעים והצעות חד פעמיות. אם חשוב לכם להעביר מסר שיווקי בכתבה, תוכלו  להוסיף פסקה מסכמת עם הנעה לפעולה, אך עשו זאת באלגנטיות, מבלי להפוך את התוכן השיווקי לעמוד השדרה של הכתבה או שיחזור על עצמו מספר פעמים. הגולשים  יודעים להבדיל מתי מגישים להם מידע איכותי, ומתי “דוחפים” להם מוצרים. כמובן שהגולשים  מבינים שאם הם קוראים כתבה באתר תיירות, ככל הנראה קיים קשר בינה לבין השירותים המוצעים, אך אם היו מעוניינים לשמוע על השירות בלבד כמו לוח הזמנים של הנסיעה או היכן עובר מסלול הטיול בנקודות ציון כלליות הם היו ניגשים לעמוד המספק מידע תמציתי שעוסק בשירות הזה בלבד.

כותב מקצועי-תוכן מקצועי

הדרך הטובה ביותר לוודא שהתוכן שעולה באתרכם הוא אכן מקצועי ובעל ערך היא באמצעות הזמנת  כתיבת הכתבות אצל כותבי תוכן מקצועיים. כתיבת תוכן היא עולם שלם בפני עצמו הדורשת מיומנות, ידע וניסיון. ייתכן שאתם שואלים כיצד כותב תוכן יכול לכתוב בנושא העסק שלכם טוב יותר מכם, בעלי המקצוע. ובכן, כתיבת תוכן לאתרי תיירות היא תחום שבו נדרשת התמחות. וזו בדיוק הסיבה שבגינה מומלץ לפנות לכותבי תוכן מקצועיים. אלו בעלי זיקה לתחום התיירות, ועבורם כתיבת מאמרים לאתרי תיירות היא עניין של מה בכך. ואתם תוכלו להיות בטוחים שכתיבת המאמרים עבור האתר שלכם תתבצע על ידי האדם המתאים ביותר -הכותב שיש בידו את הידע המקצועי בעולמות התוכן הקשורים לעסק שלכם.

סיבה נוספת להשתמש במיקור חוץ לכתיבת המאמרים על ידי כותב תוכן מקצועי היא שהתוכן באתרי תיירות חייב להעביר חוויה שלמה ואווירה של המקום. כמובן שבכתבות נעשה שימוש בתמונות של אתר התיירות המדובר והנופים שבו, אך תמונות לא יכולות לצערנו להעביר את מזג האוויר, את הריחות, טעמי המנות במסעדות ואת עוצמת ההתפעמות מהנופים האגדיים. כותב תוכן מקצועי, ידע להעביר באופן ציורי  את החוויה, באמצעות המילים שהוא כותב כדי לשבות את הקוראים בקסם המקום.

נוסף על כך הוא שיש לעבודה מול כותב תוכן מקצועי ערך מוסף, שכן הוא בעל הידע והיכולת לבנות את הטקסט בצורה הנכונה, כדי שהמסר שאותו אתם מבקשים להעביר, אכן יעבור בצורה ברורה ונכונה, הכתבה תהיה נעימה לקריאה וחשוב מכך, תשרת את מטרתה.
כאשר עובדים מול חברה המעסיקה מאגר של כותבי תוכן, תוכלו להיות בטוחים שהטקסט אינו מועתק ממקורות אחרים, שכן יש הקפדה על יצירה של תוכן מקורי. כמו כן, בחלק מן החברות הללו, מועסקים גם עורכי לשון אשר מבצעים עריכת לשון על כל כתבה,  טרם היא מגיעה לידיכם.

זכרו שלקוחות פוטנציאליים מגיעים לאתר שלכם מתוך עניין אמיתי וצורך אקטואלי, הם ככל הנראה מעוניינים לתכנן טיול או חופשה והם מחפשים את המידע שיעזור להם לקבל את החלטות הנדרשות בנושא. כשגולשים נכנסים לתוכן המופיע באתרכם, עליהם תמיד לקבל  רושם  חיובי מהתוכן המצוי בו, משום שזה בדיוק  מה שישפיע על החלטתם אם להשקיע את כספם בעסק שלכם או בעסק אחר. לכן, דעו וזכרו כי ההשקעה בתוכן איכותי תמיד תחזיר את עצמה  פי כמה וכמה.