בלוג

מדריך לכתיבת תוכן לאתרי צימרים

החלטתם לכתוב תוכן לאתר הצימרים שלכם? אספנו עבורכם מספר טיפים וכלים חשובים שיסייעו לכם בכתיבתו. תוכלו לגלות איך כותבים בצורה שתגרום לגולש לרצות להזמין מקום בצימר עוד היום, איך לשלב מילות מפתח מתאימות, וכן איך אפשר להעשיר את האתר באמצעות שימוש בחברות תוכן מקצועיות המתמחות בכתיבה לאתר תיירות שונים.

איך מתחילים בכתיבת המאמר על הצימר?

מאמר טוב מתחיל ממחקר מקיף על הצימר והאזור שבו הוא ממוקם. למשל, אם אתם כותבים על צימר הנמצא בקיבוץ באזור הגליל, כדאי לדעת אם יש בו בריכה חיצונית או ג’קוזי בחדר, האם מוצעת בו ארוחת בוקר כפרית, אילו אטרקציות יש בסביבתו ואפילו את ההיסטוריה של המקום שבו הוא נמצא. כמו כן, כדאי להכיר את הכבישים המובילים למקום מאזור המרכז או הצפון, כדי להעניק לגולשים את מירב המידע על הצימר.

בשלב הבא, כדאי לעיין בתמונות של המקום. התמונות יעניקו פן נוסף לכתיבה, שתגרום לקוראים שלכם להרגיש שהם נמצאים במקום. תוכלו לזהות את הנופים הנשקפים מהצימר, את סגנון הבנייה של הבקתות שבו, תוכלו לחוש את האווירה שהצימר מעניק וכך תוכלו לתאר את המקום באופן הטוב יותר.

אל תעתיקו אפילו משפט אחד מהתיאור הקיים באתר של הצימר. היות והכתיבה לצורך קידום אתר צימרים חייבת להיות מקורית לחלוטין. ניתן, עם זאת, לשכתב חלק מהתוכן הקיים במילים שלכם וכך ליצור תוכן מקורי. מומלץ לחפש נתונים שעדיין לא נכתבו על המקום, ויכולים להיות רלוונטיים לכתיבה שלכם. אם צריך, ראיינו את בעל הצימר וקבלו ממנו מידע נוסף על המקום שלא הופיע עד כה באתרי האינטרנט. מידע זה יכול להיות טיולים מאורגנים  בטבע ליד הצימר, אטרקציות חדשות שנפתחו כמו, טיולי ג’יפים או רכיבה על סוסים או מסעדות שף חדשות שנפתחו במושב הסמוך לו.

כעת, שלבו את מילות המפתח החשובות לקידום הצימר. מומלץ לבחון באילו תוצאות חיפוש אתם מופיעים היום במקומות נמוכים, ולהשקיע בקידום הביטויים הללו. למשל, תוכלו לבדוק  היכן אתם ממוקמים בביטוי “צימר לזוגות” או “צימר רומנטי” במנוע החיפוש.

לא יודעים כיצד לכתוב תוכן לאתר שלכם? העזרו בחברות לכתיבת תוכן

אם אתם מרגישים שמדובר במשימה מורכבת מדי עבורכם, אל דאגה. חברה לכתיבת תוכן עם התמחות בכתיבה לאתרי צימרים ותיירות תעשה את העבודה בשבילכם. הכותבים בחברה זו לוקחים כל פרויקט כתיבת תוכן לצימרים ומבצעים אותו בתוך ימים מספר. דמיינו כי תוך זמן קצר האתר שלכם יכול להיות מלא בעשרות עמודים חדשים שמקדמים אתכם במהירות במנוע החיפוש. הבלוג באתרכם יכול להיות מלא בתיאורים ציוריים של המקום, בתיאור האווירה המיוחדת שהוא משרה על המבקרים וסיפורים מרתקים שמעברים את התחושה הייחודית של המבקרים במקום.

כותבים אלה יוצרים תוכן במשך שנים רבות. הם מסוגלים להפוך כל אחת מהתמונות של הצימר לתיאור מילולי ממלא השראה. כל פינת חמד במתחם שיצרתם זוכה להתייחסות, כאשר התוכן מעביר בצורה מדויקת את האווירה שיצרתם כאשר עיצבתם את המקום.

תוכן זה יכול להיות כתוב באופן מושך כל כך, שהגולשים ילחצו על כפתור הזמנת החדר באתר, או יתקשרו אליכם לברר מתי יש תאריך פנוי מיד בתום הקריאה באתרכם. בזכות מומחי כתיבת תוכן אלה, בתוך חודש בלבד, אתם עשויים למצוא את עצמכם מלאים עד אפס מקום וממשיכים להתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל.

אם תבדקו את האתרים הראשונים בחיפוש המילה “צימרים”, תגלו כי הם כבר מלאים בתכנים כאלה. כל עמוד ועמוד באתרי המתחרים נועד לקידום ולשיווק של האתר. כעת, גם אתם יכולים להתחיל במסע קצר לעמוד הראשון בגוגל, שיזניק את המקום הייחודי שעיצבתם בשתי ידיכם להצלחה מסחררת.

לסיכום, יצירת תוכן לצימרים דורש יכולת מילולית גבוהה, ואפשרות לראות את המתחם שלכם בעיניים של סופר. תיאור ציורי ומושך של המקום יכול להוות אמצעי פרסום עוצמתי, שימשוך אליכם לקוחות רבים לאורך כל השנה. חשוב להתחיל כבר עכשיו לקדם את האתר כדי שתהיו מוכנים לעונת התיירות הבאה. אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לעזרה בכתיבת התוכן לאתר או שאינכם מוצאים את הפנאי להשקיע בכתיבה, העזרו בשירותיה של חברת תוכן מקצועית, המתמחה בכתיבה לצימרים ותיירות, ומלאו את האתר שלכם בשפע של מאמרים הכתובים בשפה קולחת ומזמינה, אשר יקדמו אתכם בגוגל ויציגו את הצימר שלכם במלוא הדרו לאורחים פוטנציאליים.