בלוג

מדוע כותבי תוכן מקצועיים יכתבו את התוכן הטוב ביותר לעסק התיירות שלכם?

עולם התיירות רווי בתוכן מגוון, בין אם הוא תוכן לעמוד הבלוג של העסק, ובין אם הינו שיווקי גרידא לצורכי קידום במנועי החיפוש. ככל שהעסק גדול יותר, כך עולה כמות התוכן הנדרשת לאתר, כדי שתהיה התאמה בין היקף השירות שחברת התיירות מציעה, לכמות המידע שהיא מספקת ללקוחות. הימצאותו של תוכן באתר אינה עניין של מה בכך, גם אם נדמה שאולי אין לו חשיבות רבה אל מול התמונות המרהיבות באתר. תוכן איכותי יעלה את ערך העסק בעיני הקוראים, ובתורו ייצר חשיפה גבוהה יותר בפני משתמשים חדשים. בעולם המודרני אנשים מבלים יותרו ויותר זמן ברשתות החברתיות ובפרט בתקופה זו, ושם הם נוהגים לשתף אנשים נוספים בעלי תחומי עניין דומים, בתוכן איכותי שיכול להיות מועיל עבורם. אם התוכן אצלכם באתר יהיה בעל ערך אמיתי לקורא, תעלה הסבירות שהתוכן יעבור הלאה לעיניים חדשות. המשמעות היא שהמשך החשיפה של התוכן, נעשית לרוב באופן אורגני, וכמעט ללא עלות במידה שהתוכן יוצר רושם חיובי אצל המשתמשים.

למה כבעלי עסק בתחום התיירות, מומלץ להשתמש בשירותים של כותבי תוכן מקצועיים?

כבעלי עסק תחומי האחריות שלכם רחבים ומגוונים. עבודתכם דומה לזו של מנצח על תזמורת סימפונית, שבה יש לראות את התמונה הגדולה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר. זו עבודה שדורשת מיקוד ויכולות ניהול גבוהות. סביר להניח ששגרת יומכם בעבודה דורשת: השתתפות בפגישות, פגישות עם משקיעים, התעמקות בצדדים הפיננסיים של החברה ועוד.

מאחר ואנו חיים בעידן דיגיטלי, מהלכי שיווק אינם נשענים עוד על פרסומים בעיתון, ברדיו ובטלוויזיה בלבד. העסק חייב להיחשף ללקוחות פוטנציאליים גם במסך המחשב והטלפון הנייד, כשהמטרה היא לשבות את הגולש, ולהניע אותו לפעולות מניבות לעסק. אמנם מפתה כבעלי העסק לקחת את השליטה בתוכן לידיכם, מאחר ואתם מכירים את שירותי חברת התיירות ופועלה, אך כפי שציינו קודם לוח הזמנים שלכם ,לא יאפשר לכם להקדיש את מלוא תשומת הלב ליצירת תוכן איכותי. בנוסף, כאשר מדובר במאמרים לצרכי קידום בגוגל יש לעקוב אחר כללים נוקשים, הכוללים שילוב של מילות קידום במאמרים, כדי שהאתר שלכם יעלה בראש תוצאות החיפוש. פעמים רבות קשה לשלב את מילות החיפוש במאמרים, מאחר והן תואמות לחיפושים בגוגל ולא בהכרח לנושא הכתבה. לכן, נדרש ידע מקצועי כדי לשלב את מילות החיפוש באופן הרמוני בטקסט.

כשמשתמש לוחץ על הלינק לאתר שלכם דרך חיפוש ברשת, גוגל אומד את כמות הזמן שהמשתמש נמצא באתר, בשביל לקבוע את ההתאמה לצרכיו של הגולש ואת איכותו של התוכן. אם זמן השהייה שלו באתר יהיה מועט, מנוע החיפוש יוריד את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, ויציב מעליו את המתחרים שלכם. כותבי תוכן מקצועיים ייצרו עבורכם כתבות מקצועיות, שיהיו איכותיות ומהנות לקריאה עבור הגולשים באתר, דבר שבתורו יתרום לזמן שהייתם באתר ולמיקומכם במנוע החיפוש.

כיצד עבודתם של כותבי תוכן מקצועיים נבדלת מהכתיבה של בעל העסק?

כותבי תוכן מקצועיים מאגדים את התוכן אותו אתם מבקשים להעביר ללקוחות באופן נהיר ונוח לקריאה. חשבו כיצד הייתם מרגישים אם הייתם מקבלים מתנה ארוזה בזלזול, לעומת אם הייתם מקבלים את אותה המתנה באריזה מושקעת. אמנם לכם יש את הידע על מסלולי הטיולים השונים, חברות הטיסה המומלצות, אילו מלונות מעניקים שירות מפנק במיוחד והיכן יש את הנופים היפים ביותר. אך, אין זה אומר שיש בידכם את הידע הטכני, והניסיון המקצועי לכתוב על כך בצורה שתעביר את החוויה ללקוח ותסחף אותו.

גם צורות התוכן מתחלקות למגוון תחומים. ישנו תוכן לאתר שנועד ליידע את הלקוח על שירות מסוים, ולכן עליו להיות מעט יותר אינפורמטיבי בגישת הכתיבה, לדוגמה, תוכן על חבילות טיסה ספציפיות. וישנה כתיבת מאמרים לאתרי תיירות, אשר נועדה להעשיר את עולם התוכן של הקורא, כתיבה מסוג זה תהיה יצירתית יותר, ומלאה בתיאורים ססגוניים ויצירת חוויה של ממש. ישנה כתיבה של מאמרי קידום, המחייבת שימוש במילות מפתח לאורך הכתבה במיקומים מסוימים, המחייבים שזירה מוקפדת לאורך הכתבה. ולבסוף ישנה כתיבה שיווקית המשלבת את הכתיבה היצירתית שישנה בכתבות תוכן, יחד עם מידע שיווקי הנועד להגדלת המכירות של האתר.

כתיבת תוכן לאתרי תיירות מחייבת כתיבה יצירתית אשר תגרום ללקוחות שלכם להתחבר לתוכן ולקרוא אותו בשקיקה. למעשה, זוהי כל מטרתו של התוכן באתר, לחזק את הקשר עם הלקוח וליצור מערכת אמון שבסופה עסקת מכירה. אתם כבעלי העסק צריכים להיות מסוגלים לא רק להתבטא בשפה גבוהה ורהוטה, אלא עליכם גם לדעת איך לשזור את המילים הנכונות במאמר, אשר יובילו את הלקוח שלכם לכל אורכו עד לנקודת הסיום. ויתכן שיהיה לכם  קשה  להעלות זאת בכתב.

כתיבת תוכן היא מקצוע הדורש מיומנות ויכולות התבטאות גבוהות, חשוב שתפקידו את מלאכת הכתיבה בידי אדם  מיומן אשר  ישאיר על הלקוחות שלכם את הרושם הטוב ביותר, ויקדם את אתרכם למקום הגבוה ביותר, תוך מתן ערך מוסף הן לקוראים והן לכם כבעלי העסק.