בלוג

מדוע דווקא עכשיו חשוב לחזק את האתר של בית המלון עם תוכן איכותי?

חולמים על אתר מקסים לבית המלון, המלא בתיאורים ציוריים ופסטורליים של פינות החמד שעוצבו בצורה כה ייחודית? רוצים למלא את בית המלון בתיירים המגיעים מהארץ ומהעולם?

אחת הדרכים לעודד את הזמנת הנופש במלונות, היא באמצעות בנייה של אתר תדמיתי עטור תמונות ותכנים מרתקים, שמעודד את הגולש להתקשר להזמין חדר. בואו נגלה כיצד מאמרים איכותיים הופכים את האתרים התדמיתיים החזקים בתחום התיירות, למנוע הצמיחה של בתי מלון רבים בישראל ובעולם.

אנחנו מתחילים את החופשה הרבה לפני שהגענו לאתר התיירות

הידעתם כי הנופשים מתחילים את החופשה עוד הרבה לפני שהגיעו ליעד? הם בוחנים באינטרנט את התמונות והתיאורים של האתרים המפנקים, בוחרים את המלון שבו ירצו להזמין חדר ולאחר מכן מתחילים לגלות את סביבת המלון באמצעות הרשת. יש תיירים שמגדילים לעשות ואפילו בוחנים ערים שלא הכירו באמצעות תמונות הלווין הנמצאות ב-Google Earth.

תיירים אלה קוראים את התיאור של המלון ואת המאמרים השונים המתארים את המיקום שלו, חופי הים שלצדו, היתרונות של המילון ואפילו גודל החדרים. כל אלה משמשים כדי לקבל את ההחלטה הסופית אם להזמין את החדר. לכן, כתיבת תוכן למלונות צריכה להתבצע מתוך חשיבה על היתרונות שיש למיקום של בית המלון ועל החוזקות שלו בהשוואה לאחרים. למשל, מלון בוטיק יכול להתהדר באווירה אינטימית, ללא משפחות גדולים עם ילדים, בחדרים נוחים ומאובזרים ובלוקיישן מושלם. מלונות הכוללים חוף פרטי או ספא, יכולים להרחיב על המאפיינים הללו, ולהעניק לקורא את ההרגשה שהוא עומד להיכנס למקום קסום ולשבור לרגע את שגרת היום־יום.

כל התכנים הללו דורשים כישרון כתיבה, כמו גם יכולת של הכותב להביט בתמונות של המלון, ולזהות את האווירה שהוא משרה על המבקרים בו. לכן, אם אתם מתכננים למלא האתר שלכם במאמרים שיוכלו לעשות שינו אמיתי ולהגדיל את כמות ההזמנות, כדאי להשאיר את תחום כתיבת תוכן לבתי מלון למומחים בכתיבה.

המאפיינים של כותבי התכנים בתחום התיירות

קיימים שלל כתבים, רעיונאים, אנשי פרסום וכותבי תוכן המתמחים בכתיבה לתחום התיירות. הם מצטיינים בשלושה מאפיינים עיקריים:

  • דמיון מפותח: כתיבת תוכן לבתי מלון ואתרי תיירות, דורשת יכולת לדמיין כל מקום כאילו הכותב מבקר בו בעצמו. הוא חש את מגע החול על כפות רגליו בחוף הציורי ליד בית המלון, את החלוק המפנק לאחר הביקור בספא ואת המיטה הנוחה שאתם מציעים ללקוחות. מתוך ה”חלום בהקיץ” הזה, כתיבת התוכן הופכת ליצירה של ממש, שבה הכותב מצליח לבטא במילים את החוויה ולהעבירה לקורא.
  • אוצר מילים עשיר ועברית צחה: יתרון נוסף שמסייע לכותבי תוכן בתחום התיירות לייצר כמות גדולה של מאמרים מקוריים המרתקים את הקורא, הוא הכרות עם השפה העברית לעומק. כותבים אלה הם בעלי אוצר מילים מפותח, שקוראים בעצמם ספרים ומאמרים במהלך חיי היום־יום. כאשר הם משתמשים במילה הכתובה, הם יודעים להשחיז את המסרים שאתם מעוניינים להעביר ולשלב כתיבה ציורית ומרתקת עם כתיבה שיווקית המניעה לפעולה. לא תמצאו אצלם שגיאות כתיב או דקדוק, ותגלו כי קריאת המאמרים שלהם מעודדת אתכם לקרוא עוד עמודים באתר האינטרנט, ולגלות מעט יותר על המקום שהם מתארים.
  • כתיבה מהירה של כמות גדולה של תכנים: כותבים מיומנים מפתחים את היכולת לייצר כמות עצומה של מאמרים בזמן קצר. לכן, אם אתם רוצים למלא אתר שלם בטקסטים מרתקים על בית המלון שלכם, כדאי להיעזר אך ורק בכותבים שיכולים לספק כמות רבה של מאמרים, ולא רק מאמר או שניים בחודש.

את הכותבים המיומנים הללו לא קל למצוא. אך, למרבה המזל יש חברות המציעות את שירותי הכתיבה עבורכם. הן מגייסות את הכותבים בעלי הפוטנציאל, מכשירות אותם וממשיכות לפתח את כישרון הכתיבה הטבעי של כל אחד מהם. כאשר אתם מזמינים מאמר איכותי מחברת כתיבת תוכן, אתם יכולים לראות מייד שאותו כותב עוסק בתחום למחייתו, ובקיא ברזי הכתיבה.

לסיכום, תוכן איכותי מסוגל להפוך אתר של בית מלון לכלי השיווקי החזק ביותר שלו, יותר מפרסום ממומן או ממודעות פרסום בעיתון. דווקא בתקופה זו, מצאו את החברה המציעה לכם תכנים איכותיים, עמוקים ומרתקים, וגלו כי כמות הכניסות החודשית לאתר וההזמנות עולות במהירות.