בלוג

למה כדאי להשתמש בחברות תוכן למאמרים מקצועיים?

אם עד היום ניסחתם בעצמכם את התכנים השונים לאתרכם ואת הפוסטים לבלוג שלכם, בוודאי יצא לכם לזהות הבדל בין האתרים שלכם לאלה של המתחרים. משום מה התכנים באתר שלהם הרבה יותר טובים, השפה הקולחת, העברית העשירה והנושאים המגוונים הופכים את האתר לזירה מרתקת של מידע רב, שהגולשים קוראים בשקיקה. מה הסוד שלהם? חברות המעסיקות כותבים מקצועיים, המתמחים בנישה שבה האתר עוסק, ושוזרים מילה אחר מילה ליצירת מגוון סוגים רחב של תוכן מושלם. כעת, במאמר זה תגלו כיצד גם אתם יכולים לעשות זאת.

התחילו מהבסיס על ידי שילוב של מספר סוגי תכנים באתר

החלק הבסיסי ביצירה של אתר מעניין הוא שילוב של מספר תכנים מסוגים שונים. הסוג הראשון הוא תוכן שמסביר על החברה או המותג שלכם ויש המכנים אותו “גוף האתר”. הוא מורכב מהעמודים הבאים: “אודות”, “שירותינו”, עמוד יצירת קשר ועמודים נוספים המפרטים עליכם. מומלץ שאת העמודים האלה יכתוב כותב מקצועי, שידע להציג אתכם בצורה הטובה ביותר וישתמש בטון מעט שיווקי. כותבים אלה מתמחים בבניית פרופיל חברה מרשים, המקביל לקורות החיים ששולחים עובדים. הוא מתאר את הפרויקטים שעשיתם עד היום, ואת המאפיינים הייחודיים שלכם המבדלים אתכם מהמתחרים האחרים.

הסוג השני של התוכן שכדאי להוסיף לאתר הוא תוכן אינפורמטיבי. תוכן זה משמש כמידע כללי לגולש, ויכול להיות בקטגוריה של “מאמרים” או “בלוג”. הוא יכול לעסוק בנושאים אקטואליים, לצד הפירוט הרב על המוצרים והשירותים שמעניינים את לקוחותיכם. למשל, אם אתם בעלי משתלה, תכנים אלה יכולים לעסוק בפרחים עונתיים, ובטיפים כיצד להפטר מעשבים שוטים בקלות. אם אתם מפעילים אתר של בית חולים וטרינרי, תוכלו לתת המלצות חשובות כיצד לשמור על בריאות החתול או הכלב.

כל התכנים הללו נכתבים על ידי כותבים מקצועיים, המועסקים בכל חברה לכתיבת תוכן, אשר יכולים לספק בתוך ימים ספורים בלבד מאמרים מצויינים ורהוטים בהתאם לבקשתכם. למעשה, אם תתחילו היום בפרויקט של העשרת אתרכם בתכנים חשובים, תוך זמן קצר תוכלו להתהדר באתר שאינו נופל באיכותו מזה של מתחריכם. הבונוס הנוסף שתקבלו יהיה מידיה של החברה המוכרת ביותר בתחום האינטרנט – גוגל. כפי שאתם יודעים חברה זו מפעילה את מנוע החיפוש המתקדם, באמצעותו לקוחות רבים מגיעים לאתרכם, וצורכים את המוצרים והשירותים המוצעים בו.

כיצד מתחילים להתקדם בגוגל? באמצעות שילוב שני סוגי התכנים שציינו מעלה, ועוד תוכן אחד נוסף – מאמרי קידום. טקסטים אלה הם כלליים יותר, בדרך כלל מחירם בחברות התוכן יהיה מוזל משאר התכנים המובילים באתר, אך הם יכולים לעבות ולהוסיף לאתרכם כמות גדולה של עמודים משמעותיים.

כתיבת מאמרי קידום

מאמרי קידום הם אחד מהשירותים הנפוצים שיותר שמציעות חברות התוכן. הם יכולים להיות קצרים מאד באורך של שלוש מאות מילים או להגיע להיקפים של אלפי מילים. את המאמרים הללו מפרסמים הן באתר עצמו והן באתרים חיצוניים כדי שניתן יהיה לקשר מהם לאתר שלכם.

בדרך כלל מאמרי הקידום לא יהיו תכנים מפורטים מאד על התחום שלכם. הם יגעו בו בקצרה ויעסקו בנושאים שתדרשו מהם באופן כללי. למשל, אם אתם עוסקים בתזונה, מאמרי קידום יכולים לתת עצות כלליות ומועילות, בעוד מאמרי התזונה המקצועיים המבוססים על ממחקרים יופיע בתכנים המתקדמים יותר באתר.

היתרון שיש למאמרים האלה טמון בדרך שבה הם נכתבים. הם מבוססים על מילות מפתח. ביטויים שהוגדרו מראש לכותב, ומופיעים לפחות פעם או פעמיים בכל מאמר. חשוב לדעת לבחור את המילים הללו בצורה נכונה לאחר ביצוע מחקר מילות מפתח. כאשר מתחילים לשלב את מאמרי הקידום באתר מתרחש השינוי. האתר מתחיל לעלות בתוצאות החיפוש של גוגל בביטויים שהדגשתם בתוך מאמרי הקידום. כמובן, שאת אותם הביטויים תוכלו לשלב גם בשאר עמודי האתר, ובמאמרים האינפורמטיביים שכתבתם לבלוג. המאמרים האלה יכולים לקשר למאמרים הארוכים והחשובים יותר באתר ולהעלות את ציונם.

כותבי מאמרי קידום הם בדרך כלל בעלי ניסיון בקידום אתרים. לכן, הם ידעו לזהות היכן כדאי להציב את מילת המפתח כדי שהיא תשתלב בצורה טבעית בתוכן, תוך הקפדה על כתיב נכון של המילה והוספה של ביטויים תומכים. ביטויים אלה יכולים להיות מילים נרדפות למילת המפתח או שימוש בצורת יחיד ורבים. למשל, אם מילת המפתח שלכם היא “מסעדה בשרון”, כותב תוכן ישלב במאמרי הקידום גם את הביטויים “לסעוד”, “לאכול”, “מסעדות” וביטויים נוספים שיחזקו את האתר בגוגל.

לסיכום, אם אתם בוחנים את האתרים של המתחרים שלכן ומגלים כי אתרכם דל מדי, אינו מושך גולשים ואינו מצליח לעלות בתוצאות החיפוש בגוגל, זה הזמן להתחיל להשקיע בתכנים. העזרו הן בשירותיו של קופירייטר שינסח את המאמרים המובילים לעמוד הבית, והן בכותבים של חברות תוכן מובילות, כדי להוסיף מאמרים אינפורמטיביים, תכנים שיווקיים ומאמרי קידום להעשרת האתר. כבר בחודש שלאחר שדרוג האתר בטקסטים חדשים, תגלו את ההבדל המשמעותי בין הנוחות הדיגיטלית שלכם ברשת בעבר, לנוכחות המרשימה שיצרתם.