בלוג

כתיבת תוכן למספרות

בעבר הלא רחוק מספרות לא נדרשו להציג את נוכחותן באינטרנט, עם הקדמה נדרשו גם המספרות להצטרף אל המרחב הדיגיטלי. שם הן יכולות להציג את יכולותיו של הספר ולשמש גם כפלטפורמת מכירה של מוצרים שונים. אך איך מספרה יכולה להגיע לראש התוצאות במנועי החיפוש? הכל במאמר הבא.

סטייל זה כל מה שצריך

נכון שספר/ית מצוינים נמדדים לפי יכולותיהם לספר, לצבוע גוונים, לסדר תסרוקות ולטפל בשיער באופן הטוב ביותר. ונכון שתמונות יציגו את היכולות האלו באופן הטוב ביותר. אך תמונות מצוינות לא ייקחו אתכם לבדן אל ראש תוצאות החיפוש. לכן חשוב מאוד להוסיף לאתר שלכם גם כתיבת מאמרים מעניינים במיוחד אשר יוכלו להעניק לגולשים השונים ערך מוסף בעת קריאתם. תחום הספרות גדוש במידע שאפשר להנגיש ולהסביר לגולשים רבים באינטרנט.

ככל שהתוכן שלכם יהיה מעניין יותר ורלוונטי לתוצאות החיפוש, כך אתרכם ימוקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כתיבת תוכן למספרות מצריכה בראש ובראשונה ידע נרחב בתחום זה. מעבר לכך הכתיבה צריכה להיות מתאימה לעולם זה, היכולת לכתוב בסטייל ובטון הנכון עבור מספרות אינה דבר שכל אדם ניחן בה. לכן, חשוב מאוד לבחור בכותבי תוכן שיוכלו לספק עבורכם את סגנון הכתיבה הזו.

לצד כתיבת תוכן זה תוכלו לשלב תמונות של תספורות או תסרוקות שעשיתן, לפרסם שלל מוצרים שאתם מקדמים ובעצם לצעוד קדימה בפלטפורמה הכי חשובה לעסק שלכם – האינטרנט.

על מה כותבים למספרה?

אם אתם חוששים שאין נושאים למלא את הבלוג שלכם באתר אינכם אלא טועים. יש שלל כתבות שניתן לכתוב על עולם הספרות והשיער. תוכלו להעניק טיפים לשמירה על השיער, כיצד לטפל בשיער צבוע באופן הנכון, מה לעשות כדי לעבות שיער דליל, אילו צבעי שיער מתאים לגווני העור השונים, כיצד לצבוע את השיער נכון ועוד שלל עצות מועילות אשר יגרמו לקוראים שלכם לקרוא בשקיקה כל מילה ומילה.

בתוך המאמרים האלו חשוב לשזור מילות מפתח שיוכלו לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. כותבי תוכן המתמחים בכתיבת תוכן עבור מספרות יעשו זאת ללא כל קושי ומאמץ, ויישזרו את המילים המבוקשות באופן טבעי ביותר בתוך הטקסטים השונים.

יתרון נוסף שיש לעבודה עם כותבי תוכן חיצוניים הוא שתוכלו למלא את אתרכם בתכנים רבים ולקדם את האתר במהירות. מנועי החיפוש מעדיפים אתרים בעלי תוכן רב, תוכן מרענן ואיכותי. הם מעדיפים אתרים המקפידים להעלות תכנים חדשים בתדירות גבוהה ובאופן קבוע.

יצירתיות זה שם המשחק

כפי שציינו מעבר ליצירתיות הנדרשת מכם כספרים וספריות יש צורך להציג אתכם ככאלה גם בכתב. באתר שלכם חשוב שיופיע דף אודות שבו יכירו הקוראים אתכם, את היכולות שלכם, את הרקע שלכם ואת הסיפור האישי שלכם. תוכלו גם לספר להם מדוע כדאי להם לבוא להסתפר דווקא אצלכם. באתר שלכם תוכלו להעניק טיפים איך לסדר את השיער במגוון צורות, עם תמונות והסברים שלב אחר שלב. האתר שלכם הוא ההזדמנות שלכם לגרום לקהל יעד רחב מאוד לגלות מי אתם ואילו יכולות יש לכם. כך תוכלו למשוך אליכם קהל לקוחות חדש שמעולם לא הכיר אתכם. אחד מיתרונותיו הבולטים של האינטרנט הוא הגלובליזציה שלו, אתם יכולים להפוך למפורסמים ושם דבר בכל עיר בארץ ולא להיות מוגבלים אך ורק לעיר שבה אתם עובדים כפי שהיה בעבר.

נוכחות גם ברשתות החברתיות

כיום תוכלו לפרסם את עצמכם לא רק דרך אתר באינטרנט אלא גם דרך הרשתות החברתיות. תוכלו למנף את כתיבת המאמרים גם לפוסטים אשר יופיעו בפייסבוק, תוכלו לצייץ בטוויטר ואף להעלות תמונות באינסטגרם. כל זמן שיש לכם נוכחות דיגיטלית, תוכלו לצבור עוד ועוד לקוחות חדשים. כתיבת פוסטים לפייסבוק איננה זהה לכתיבת מאמרים עבור האתר שלכם. כתיבה זו היא יותר קלילה, כמו כן תוכלו להחליט מראש שאתם פונים לקהל יעד מסוים ולכתוב בסגנון אשר ימשוך את תשומת ליבו.

שלחו אי־מיילים ומבצעים ללקוחות שלכם

דרך נוספת שתוכלו למשוך אליכם לקוחות היא דיוור אלקטרוני. באמצעות דיוור זה תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם ניוזלטרים מעניינים, הנחות ומבצעים שונים שאתם עושים לפני החגים ובכך להגדיל את כמות הלקוחות הקיימת שלכם או לייצר טראפיק רב יותר בתקופות מסוימות.

בניוזלטרים עצמם תוכלו לתת ללקוחות שלכם טיפים ועצות מועילות לגבי שלל נושאים, תוכלו לפרסם מוצרים שונים שאתם מעוניינים לקדם מבחינת המכירות ואף להעניק להם שוברים לשלל מוצרים כולל תסרוקות, תספורות ופן.

לסיכום, נוכל לסייע לכם להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם בכל הקשור לכתיבת תוכן עבור האתר שלכם. כותבינו מתעדכנים כל העת בחידושים האחרונים בעולם הספרות, ויוכלו לכתוב עבורכם כל נושא שתבקשו באופן המקצועי ביותר.