בלוג

כיצד מתחילים למשוך לקוחות לאתר של מלון בוטיק?

רשתות בתי המלון הגדולות מעסיקות משרדי פרסום מובילים ומתקדמות באמצעות תקציבי עתק. אך, בתי המלון הקטנים יותר, מלונות הבוטיק, זקוקים לאסטרטגיה אחרת כדי למשוך לקוחות לאתרם. במקום להשקיע מאות אלפי שקלים בשנה באפיקי פרסום שונים, הם יכולים להשקיע 10% מכך בתכנון תכנים מרתקים שימשכו את התיירים הפוטנציאליים למקום. במאמר זה תגלו מספר המלצות לתכנון אתר האינטרנט ואפיקי התנועה אליו.

השקיעו באתר ייצוגי הבנוי במקצועיות עם תכנים מרתקים

השלב הראשון הוא כמובן השקעה באתרכם. חשוב להקים אתר ייצוגי עם עמוד בית מרשים, ודפים פנימיים המציגים את עיצוב המקום והיתרונות שלו. החלק החשוב ביותר באתר למלון הוא התוכן שנמצא בו. בתי מלון רבים מתמקדים בתמונות מרשימות שנועדו להציג בפני התיירים את חדרי בית המלון והעיצוב שלו. אך, כאשר מנוע החיפוש של “גוגל” סורק את האתר הוא אינו מתייחס לתמונות עצמן כתוכן. לכן, האתר אינו מופיע בתוצאות הראשונות כאשר הגולשים מחפשים את האתר.

“אך, התמונות נראות כל כך טוב”, אתם אומרים לעצמכם. “השקענו הון בצילום מקצועי של בית המלון”. נכון, אתם רוצים להרשים את הגולשים באמצעות התמונות הללו ואולי גם בקטעי וידאו מושקעים. ואכן תוכן עמוס מדי בעמוד הבית פוגע בנראות של האתר. למרבה המזל יש דרך לאזן בין תוכן לתמונה ורבים עשו זאת לפניכם.

הדרך לפתור זאת היא באמצעות הזנה של 600-500 מילים בעמוד הבית, תוך בנייה של עמוד ארוך שאותו ניתן לגלול ולהתרשם מהתמונות. את התכנים ניתן לפצל לאורך הדף ולהעניק תחושה אוורירית לדף זה. חשוב להשתמש בתוכן שיווקי, שיכול להיכתב על ידי קופייריטר המומחה ברזי כתיבת תוכן לבתי מלון וכתיבה בתחום התיירות בכלל. בעמוד הראשי לכל מילה שנכתבת יש משמעות עצומה, כי משפט אחד מושך יכול להיות הסיבה שלקוח יבחר דווקא במלון שלכם ולא בזה של המתחרה.

במנוע החיפוש של גוגל התוכן הוא המלך ולא ניתן לוותר עליו. לכן, את מאמרי העומק באתר, אותם טקסטים שמתארים את המקום באריכות רבה, תוכלו למקם בתוך העמודים הפנימיים. מאמרים אלה יכולים לתאר את העיר שבה המלון נמצא ולפרט על האטרקציות שבו. אם אתם בעלי מלון בוטיק תוכלו לפרט על החוויה המיוחדת של בילוי ללא ילדים. אם אתם משווקים מלון למשפחות תוכלו להוסיף את תיאור האטרקציות לילדים. כל מלון והמאמרים המיוחדים המתאימים עבורו.

מי יכול לנסח עבורכם את התכנים הללו?

הן את העמוד הראשי והן את המאמרים בדפים הפנימיים באתר ניתן להזמין מחברות תוכן מנוסות. חברות אלה מעסיקות מומחים המבצעים מדי יום פרויקטים של כתיבת תוכן למלונות. הם יודעים להשתמש בשפה עשירה וציורית ולתאר כל פינה בבית המלון שלכם באופן שימשוך את הגולשים להזמין חדר באופן מידי. המילים הנכתבות מחזקות את התמונות באתר, ומסבות את תשומת ליבו של הגולש לעיצוב המרהיב שבו השקעתם את מיטב כספכם. טקסטים אלה יאפשרו לכם להתבדל מבתי מלון אחרים, וידגישו בפני הקורא מדוע כדאי לו להזמין חופשה דווקא אצלכם.

חלק בלתי נפרד מהחוויה של תיירים ממדינות זרות קשורה ליכולת שלכם לתקשר בשפתם. לכן, אתרי תיירות המיועדים לבתי מלון שמארחים אנשי עסקים, תרמילאים ותיירים נוספים כתובים גם בשפה האנגלית, ספרדית, צרפתית ושפות נוספות. חברות תוכן מקצועיות מעסיקות כותבים השולטים בשפות אלה בשפת אם, ומסוגלים לייצר עבורכם תכנים מקוריים בכל שפה, כמו גם לתרגם את עמוד הבית לשלל שפות נוספות. דמיינו שמחר כאשר לקוח מצרפת ירצה לבקר במלונכם למשך שבועיים, יראה שהאתר שלכם כתוב בשפתו. קל יהיה לו להבין כל מילה בתיאור הציורי של המלון והדבר יקל עליו ללחוץ על כפתור ההזמנה.

לסיכום, כתיבת תוכן באתרכם מעניקה לכם את היכולת להגדיל את התנועה לאתר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. חשוב להשקיע בתוכן איכותי, שנכתב על ידי כותבי תוכן המסוגלים לעורר את דמיונו של הקורא באמצעות המילה הכתובה. לצד כל אלה, חשוב לנסות ולהפוך את האתר לרב־לשוני, כדי שגם תיירים ממדינות זרות יוכלו להבינו היטב ולהתחבר דרך האתר לעיצוב המיוחד של המלון, למיקום שלו ולמאפיינים הנוספים שהופכים אותו למקום המושלם לבילוי או לנסיעת עסקים. נסו להוסיף עוד השבוע מספר מאמרים חדשים לאתר, העשירו את דף הבית והוסיפו בלוג חדש, ומהר מאד תגלו את ההבדל בין אתר עשיר בתוכן, לאתר בעל תוכן מצומצם.