בלוג

כיצד לקוחות בוחרים את עורך הדין שלהם באינטרנט?

לפני שני עשורים היינו מחפשים בעלי מקצוע שונים באמצעות המלצות של חברים והספר עבה הכרס של דפי זהב. באותם ימים, המובילים האהובים היו א.א.א. הובלות ועורכי הדין המובילים היו א.א. משרד עורכי דין. מאז, העולם השתנה. אנו מעוניינים לדעת על עורכי הדין שלנו את כל המידע האפשרי עוד לפני שיצרנו את הקשר הראשוני. לומדים על ההתמחויות שלהם, בוחנים פסקי דין שבהם הם מוזכרים וקוראים מאמרים שונים באתר שלהם. לאחר שבחנו מספר אתרי עורכי דין אנו יוצרים קשר באמצעות אתר האינטרנט. אם אתם מפעילים היום משרד עורכי דין בוודאי נתקלתם באתר הבא: אתם רוצים להעשיר את אתר האינטרנט שלכם במאמרים מעמיקים אך אין לכם את הזמן הדרוש לכתוב אותם. למרבה המזל, ניתן להוציא את השירות הזה למיקור חוץ וליהנות מתוכן איכותי במחיר המקביל ליעוץ משפטי של רבע שעה.

איך מוצאים כותבי תוכן איכותיים?

כעת למשימה… כיצד מוצאים את כותבי התוכן האיכותיים ביותר, שיש להם גם כישרון כתיבה ועברית בשפה גבוהה וגם ידע משפטי עדכני אותו תוכלו להפגין במאמרים באתר? הרי, עורכי דין ממשרדים אחרים לא יכתבו תוכן לאתר שלכם. כיום, הן סטודנטים למשפטים והן כותבי תוכן הבקיאים בהתמחויות השונות בתחום המשפט כותבים את מרבית המאמרים ברשת. בכל פרויקט כתיבת תוכן לאתר עורך דין הם רק זקוקים לכותרת המאמר, הסוגיות המשפטיות שתרצו שיופיעו בו, מספר מילות מפתח ואת כמות המילים הרצויה. אז, תוך מספר ימים מגיע אליכם ישירות למייל מאמר מקורי לחלוטין שנכתב במיוחד עבורכם.

כותבים אלה בוחנים את החוקים העדכניים ביותר וההלכות הנפוצות של בית המשפט. למשל, אם הם כותבים מאמר העוסק בדרך חישוב המזונות, הם יכירו את ההלכה החדשה המאפשרת הפחתת מזונות בהתאם לשינוי בהסדרי הראייה. כמו כן, הם יתאימו את התוכן למציאות הנוכחית. כמו, הסדרי הראייה בזמן החופש הגדול או בתקופה שאחד ההורים יוצא לחופשה. אתם יכולים לתת להם בסיס איתן למאמר עם מספר הנחיות או לבקש מהם לעשות את המחקר בעצמם.

לאחר שקבלתם את המאמר תוכלו לעיין בו במהירות ולזהות אם ישנן תוספות או שינויים שתרצו. כדי להפוך את המאמר למושלם כדאי להוסיף משפט או שניים על השירותים שהמשרד שלכם מעניק בתחום המאמר. למשל, אם נחזור לדוגמה של עורך דין העוסק בדיני משפחה או גירושים, תוכלו להניע את הלקוחות הפוטנציאליים הקוראים את המאמר לפעול ולהתקשר עמכם, באמצעות המשפט – “אל תהססו להתקשר עוד היום למשרד X לקבלת ייעוץ מקצועי בתחום המזונות/הגירושין/עיכוב יציאה מהארץ”.

איזו כמות של מאמרים הכותבים מסוגלים לייצר ביום?

מן הסתם, כאשר אתם מזמינים תוכן משפטי אינכם זקוקים רק למאמר אחד. קטגוריית המאמרים המקצועיים באתר או הבלוג צריכים להתעדכן בצורה שוטפת על מנת שהאתר יעלה מעלה בתוצאות החיפוש. לכן, חשוב להזמין כמות גדולה של מאמרים בבת אחת כאשר מעסיקים כותב לפרויקט כתיבת תוכן לעורך דין. אם אתם פונים לחברות תוכן מקצועיות, הן יכולות לחלק את ההזמנה בין מספר כותבים המתמחים בנושאים משפטים ולייצר במקביל עשרות מאמרים בשבוע אחד.

את התכנים הללו אתם יכולים לא רק לפרסם באתר שלכם. כאשר ישנה כמות נכבדת של מאמרים אפשר להשתמש בהם על מנת להתקדם ברשתות חברתיות כמו “פייסבוק” (כפוסטים) או “טוויטר” (עם לינק למאמר). בנוסף, אפשר להשתמש בכל המאמרים של כותב תוכן מקצועי גם בתוך אתרי חדשות, אתרים משפטיים ואתרי נישה. כיום, ישנם שירותי הפצת תוכן, כמו אלה של “טאבולה” או “אאוטבריין”, המאפשרים לקשר ישירות מאתרי חדשות שונים לבלוג שלכם ולהפיץ את המאמרים המקצועיים. תכנים אלה, הכתובים בשם המשרד, מסייעים לכם לבנות מוניטין לתת תחושה ללקוחות הפוטנציאליים שהם מצאו את מבוקשם במשרד שלכם.

לסיכום, אם נחזור לשאלה בנושא המאמר – “כיצד לקוחות בוחרים את עורך הדין שלהם באינטרנט”, התשובה לכך פשוטה מאד. הם לומדים על המשרד באמצעות התוכן שנכתב באתר התדמיתי שלו. כך, אתם יכולים ליהנות גם מתוכן איכותי שעוזר להתקדם במנועי החיפוש, מאסטרטגיית תוכן מנצחת המשלבת רשתות חברתיות ומנועי הפצת תוכן וכן מעניקים לקוראים שלכם מידע יקר ערך שיגרום להם לחזור שוב ושוב לאתר, עד שיחליטו לשכור דווקא את השירותים שלכם ולא של משרד עורכי הדין מעבר לפינה.