בלוג

חיוניותו של בלוג באתר אינטרנט

כתיבת תוכן לבלוג מגבירה את כמות הגולשים המתעניינים במוצרים והשירותים שלכם. גלו את כל הסיפור לעדכון פוסטים באופן שוטף

גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם כיום, מחליט אם לקדם את האתר שלך ועד כמה, לפי מעל 200 פרמטרים, שאת רובם הוא איננו חושף. כמנהל אתר, חשוב להכיר את אותם פרמטרים ולדעת כיצד ניתן להשתמש בהם באופן האפקטיבי והחכם ביותר. אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום האתר היא באמצעות בלוג הכולל פוסטים מרתקים בנישה בה עוסק האתר. במאמר זה נכיר את היתרונות של הוספת אזור זה לאתר

1. עדכונים שוטפים: אחד ההיבטים החשובים ביותר בקידום האתר מבוסס על תוכן המתעדכן בתדירות גבוהה. כתיבת בלוג מרתק מאפשר לעדכן באופן שוטף את האתר באמצעות מערכת ניהול תוכן מבלי לגעת בקוד שלו כלל.

2. פוסטים עדכניים מייצר תנועה של קוראים לאתר- פרמטר נוסף לקידום אתר, הוא כמות המבקרים בו. התוכן שתכתבו יביא עמו קוראים חדשים. קורא שהתחבר לסגנון הכתיבה, ייתכן ויהפוך למשתמש חוזר ואף למשתמש קבוע. קוראי הפוסטים השונים, ימשיכו ויפיצו את הפוסטים החדשניים והרלוונטיים ביותר לחבריהם ברשתות החברתיות שיכנסו אף הם לקרוא את תכני האתר.

3. תוכן מרתק מגדיל את משך השהות הממוצעת של קורא באתר – התכנים הכתובים מיועדים לכלל סוגי האוכלוסייה ומנוסחים בשפה פשוטה אך מקצועית. קורא שנכנס לאתר ובוחר לקרוא את התכנים בו, יישאר זמן רב יותר בממוצע, מקורא שנכנס לאתר שאין בו כמות גדולה יותר של תוכן. הגדלת משך השהות של הקוראים באתר, מראה על רמת עניין גדולה באתר. משך השהות באתר הוא פרמטר חשוב לקידומו של האתר בגוגל.

4. פוסטים מאפשר לך להגדיל את הצפיפות של מילות המפתח אותן אתה מעוניין לקדם- מילות מפתח הן אמצעי חשוב לקידום אתרים בגוגל. בכל דף, ניתן להכניס את מילות המפתח הרלוונטיות עבורך מספר רב של פעמים ובצפיפות אופטימלית, הן בתוכן  עצמו והן בתגובות מתחת לכל פוסט. צפיפות אופטימלית של מילות מפתח באתר שלך, תוביל לקידומו של האתר לראש הרשימה. כך, בכל פעם שמשתמש במנוע החיפוש גוגל, יכניס את מילת המפתח הרלוונטית לאתר שלך, האתר יופיע.

5. תוכן איכותי מעלה את הערך הכספי של פרסומות באתר- אתר מוצלח יוצר סביבו באזז המוביל לכמות מבקרים גדולה יותר. כך, התוכן האיכותי יעלה את ערך האתר שלך ויהפוך אותו למקום שכדאי לפרסם בו. מפרסמים יהיו מוכנים לשלם יותר כסף עבור פרסום באתר שלך, במטרה לקבל חשיפה גדולה יותר.

6. התכנים הכתובים בו יכול להפוך את האתר שלך למקדם דעת קהל- התכנים הכתובים יכולים להשפיע על דעת הקהל. כך יהווה השופר המקדם את רעיונותיו של מנהל האתר. יכול מנהל האתר לבסס את עצמו כבר סמכות בנושאים מסוימים ולהביא לחשיפתם בתפוצה רחבה. בנוסף, יכול מנהל האתר לפתוח לעצמו שם משתמש ולהגיב לגולשים שרשמו את דעותיהם מתחת לפוסט.

7. האתר מאפשר לך לבחון שינויים וחידושים שאתה מעוניין להריץ- הבלוג מהווה פלטפורמה טובה לבחינת רעיונות חדשים. בעזרתו יכולה חברה מסוימת לבחון האם רעיון חדש מוצלח יותר או פחות, לקבל תגובות מקוראים, לבצע שינויים ושיפורים ובהמשך גם לשמש ככלי לפרסום אותם רעיונות. כך הוא מהווה אמצעי זול, מהיר ונגיש עבור בדיקה של רעיונות חדשים.

8. שימוש בפוסטים איכותיים יוצרת חיבור אישי בין החברה ללקוח- הוא מאפשר לך לפנות ללקוחותיך בנימה אישית יותר ובכך גם תורם לפיתוחן של מערכות יחסים עם הלקוחות. לצד זאת הוא הופך את החברה שלך ואת האתר מגוף גדול, מאיים וחומרי, למשהו קטן יותר, אישי יותר ואמין יותר שפונה אל הקורא בגובה העיניים. הן הפוסטים השונים והן התגובות אליהן, עוזרות להבין טוב יותר מי קהל היעד של האתר שלך, מה אוהב קהל היעד וכיצד כדאי לגשת אליו. כמו כן, ניתן להביא לדיון נושאים מגוונים שמעוררים שיח סביבם. השיח סביב אותם נושאים יוצר חיבור עם הלקוח ומאפשר צוהר אל עולמו.

9. הוא מאפשר “לעקוף” את הביקורת של התקשורת- התוכן מאפשר לך לפרסם את עצמך, מבלי להיתקל בביקורת של התקשורת. מעקף זה הוא סוג של קיצור דרך, שחוסך למנהל האתר את הצורך לפרסם בכלי התקשורת את התכנים שהוא רוצה להעביר. בעזרת כתיבת פוסטים איכותיים וקולעים ניתן לפנות ישירות ללקוח ולקבל תגובות אונליין על המוצר או השירותים שאתה מציע.

לסיכום, בלוג איכותי מסוגל להזניק את האתר מעלה בתוצאות החיפוש, ליצור קשר ישיר עם גולשים ולהפוך את הקוראים ללקוחות משלמים.