בלוג

רוצים להקים אתר בנושא הריון ולידה? הנה כל מה שתצטרכו לדעת בנושא

תחום ההריון והלידה הוא גדול ורב, הוא מכיל בתוכו תתי נושאים רבים ומגוונים. לכן אם אתם חושבים על הקמת אתר מסוג זה, חשוב מאד להחליט אם תרצו שהאתר שלכם יתמקד בתחום מסוים או שמא תרצו להקים אתר הנותן מענה בתחומים רבים ומגוונים. במאמר זה נדון בסוג האתרים השונים שתוכלו להקים בתחום זה.

אתר מכירות

יש שלל מוצרים עבור תינוקות: בקבוקים, מוצצים, בגדים, עגלות, לולים, עריסות, סינרים, שמיכות והרשימה עוד ארוכה מאד מאד. כתיבת תוכן לאתר כזה תדרוש מן הכותבים את היכולת הן לפרט על כל מוצר ומוצר והן לשלב תוכן שיווקי אשר יניע את הגולשים באתרכם לבצע רכישה. כיצד ניתן לעשות זאת? אנו בבלו פן נוכל לסייע לכם בכתיבה על סקירת המוצרים השונים, ובמקביל לכתוב עבורכם מאמרים מרתקים על חשיבותם של המוצרים השונים תוך שילוב מילות שיווק אשר יניעו את הקוראים לרצות ולרכוש את המוצרים השונים שבאתרכם.

למשל אם יש לכם מוצר של בייבי סנסור, הכותבים יוכלו מצד אחד להסביר על מאפייניו של המוצר ומן הצד השני לכתוב מאמר מעניין ביותר על חשיבותו של הבייבי סנסור, מדוע כדאי לרכוש אותו, כיצד יש להשתמש בו נכון, אילו סוגים ניתן למצוא בשוק כיום ונושאים נוספים ובסיום המאמר ישלבו משפט הנעה לפעולה אשר יגרום לגולשים להשאיר את הפרטים שלהם באתר שלכם או שיוכלו לעבור ולרכוש מיד את המוצר.

כתיבת תוכן לאתר הריון ולידה גם אם הוא במהותו אתר מכירות תוכל לסייע לכם רבות ולטווח ארוך.

אתר המעניק מידע רפואי

ההריון מביא עימו שלל תופעות פיזיולוגיות שעימן נשים צריכות להתמודד, החל מבחילות בוקר, דרך גדילת הבטן, החזה והעלייה במשקל וכלה במצבים רפואיים המצריכים זהירות מרבית ואף שמירת הריון. אם החלטתם שהאתר שאתם מעוניינים להקים הוא דווקא אתר העוסק בפן הרפואי, חשוב מאד שאת כתיבת התוכן יכתבו כותבים המתמחים בפן הרפואי או כאלו העוסקים בתחום. אצלנו יש שירות מיוחד המעניק אפשרות של חתימת רופא על המאמרים הנכתבים בתחום. מהו שירות חתימת רופא? שירות בתשלום נוסף אשר בו כל המאמרים והתוכן שנכתב על ידי הכותבים שלנו, נבדק על ידי רופא לאישור אמיתות הדברים שנכתבו ואף נחתם בחותמת הרופא כדי לאשר זאת באופן מוחלט. כך, אנו יכולים להבטיח כי כל המאמרים הרפואיים שנכתבים עבורכם הם אכן מדוייקים מבחינה רפואית, וכל המידע שאתם מעניקים לקוראים שלכם הוא אמיתי ונכון.

אתר המעניק ייעוץ לאם וליילוד

ישנם אתרים המעדיפים לעסוק דווקא במערכת ביחסים הכה ייחודית בין האם ליילוד. החל מתחום ההנקה ועד להענקת הבטחון הנדרש בטיפול אצל אם טרייה. אתר מסוג זה יכול לשים דגשים על פעילויות משותפות שהאם והרך הנולד יכולים לעשות יחד כגון, התעמלות תינוקות, שחייה ועוד שלל דברים נוספים. כמו כן אתר כזה יכול גם להביא לידיעתן של אמהות נורות אדומות שיש לשים אליהן לב כמו דיכאון שאחרי לידה, כאבים חדים שאינם פוסקים ואף תופעות המחייבות התייחסות מיוחדת אצל התינוקות.

גם כן, חשיבות התוכן המדויק היא הכרחית, וחשוב מאד שהכותבים אשר עוסקים בכתיבת התוכן לאתרכם יהיו בקיאים בתחום זה.

אתר המעניק ייעוץ זוגי להורים בהריון ואחרי לידה

מערכת היחסים הזוגית שבינו לבינה מכילה היבטים רבים, הכלה רגשית וקבלת האחר. כאשר מחליטים להרחיב את המשפחה יש לכך כל מיני השלכות שכדאי לקחת בחשבון או לפחות להיערך אליהן בהתאם. חלק מהזוגות יצלחו את המשוכה הזו בהצלחה יתרה, חלק עלולים להתקשות יותר. החיים כפי שהכרתם אותם עד היום ישתנו לבלי היכר וכעת מוטלת עליכם האחריות על חיים של אדם נוסף. חשוב לקחת את הדברים בפרופורציות ולעיתים לא קל לעשות זאת. לכן החשיבות בכתיבת תוכן אשר יעניק עצות מועילות, או ישתף את הקוראים בסיטואציות שאליהן הם יכולים להתחבר או להזדהות היא אקוטית ביותר. כתיבת תוכן מסוג זה מצריכה אינטליגנציה ריגשית ברמה גבוהה, הבנה בתחום ורגישות רבה.

אתר בנושא תזונה בריאה וכושר גופני

בעקבות המודעות ההולכת וגוברת בעולם לגבי תזונה נכונה וכושר גם נשים בהריון היום מודעות יותר מתמיד לצריכת מזון נכונה הן עבורן והן העובר ועל היתרונות הרבים בשמירה על כושר גופני. עקב השינויים הפיזיולוגיים המתרחשים בגופה של האישה יש לשים לב שהפעילות מותאמת לחודשי ההריון המשתנים ושהיא מתונה כדי לא לפגוע באם או בתינוק. כתיבת תוכן המותאמת בפרט לנשים בהריון תעניק להן ידע רב, תוכל להזהירן מפני אילו מאכלים להימנע ומדוע, אילו מאכלים מומלץ לאכול, תוכל גם לספק הערכות משקל וכמובן לייעץ לגבי תרגילי כושר בכל טרימסטר.

לסיכום, כתיבת תוכן לאתרי הריון ולידה תסייע לכם להגיע למספר מטרות: הראשונה – הגדלת כמות הגולשים לאתר, השנייה – קידום במנועי החיפוש באינטרנט, השלישית – הגדלת כמות הגולשים לאתר והרביעית – הענקת ערך מוסף לקוראים אשר גם יוכלו להמליץ על האתר שלכם מפה לאוזן וגם ישהו זמן רב בדפי האתר, דבר שמנועי החיפוש אוהבים מאד.

אצלנו בבלו פן יש קטגוריה ספציפית לכתיבת תוכן לאתרי הריון ולידה ובה יש כותבים המתמחים בכתיבה במגוון הרחב של הנושאים ותתי הנושאים הקשורים להריון ולידה.