בלוג

כתיבת תוכן לחנות חיות, מה כדאי לכתוב?

אתר עשיר ומלא בתכנים מושך אליו גולשים רבים ומסייע בקידום בתוצאות החיפוש. אם אתם בעלי חנות למוצרי בעלי חיים, ומעוניינים להתחיל להפוך את האתר לקהילה נאמנה של גולשים, הדרך הקלה לעשות זאת היא באמצעות השקעה בתוכן הכתוב בו. בפוסט זה נציע מספר רעיונות לכתיבה, ותגלו כיצד למצוא את הכותבים המתאימים עבורכם.

כתיבת תוכן על מזון לבעלי חיים

הנושא הראשון שכדאי לעסוק בו הוא מזון לבעלי חיים. כחנות חיות מחמד אתם משווקים בוודאי מגוון רחב של מותגים ומוצרי מזון שונים. אתם יכולים להקדיש מאמר נפרד לכל אחד מהמותגים ולציין את מרכיבי המזון בתוכו.

כמו כן, בכל פרויקט של כתיבת תוכן לחנות חיות כדאי להקדיש גם מאמרים למוצרי מזון המותאמים לחלק מהחתולים והכלבים, כמו: מזון ללא גלוטן, מזון לגורים, מזון לכלבים מבוגרים, מזון רפואי לחיות ומאפייני מזון נוספים. כך, קהילת הגולשים שלכם תכיר את מגוון המוצרים בחנות. לכל אחד מהמאמרים הללו תוכלו להוסיף תמונות מתאימות ולינק לרכישה מיידית של המוצר.

התוצאה תהיה כפולה, גם תעניקו מידע חיוני לגולש לפני הרכישה וגם תוכלו להגדיל את כמות המכירות באתר.

כתיבת תוכן על בעלי החיים עצמם

סוג התוכן הבא שכדאי לשלב באתרים לחנויות מזון לבעלי חיים הוא טקסטים העוסקים בבעלי החיים עצמם. למשל, אתם יכולים לכתוב על ההתנהגות הייחודית של חתולים בזמן שבעליהם אינם בבית או על נושאים כמו השפעת המשחק על גורי כלבים. אפשר גם להרחיב ולציין טיפים נוספים לאימון כלבים או טכניקות לאילוף הגור לעשיית צרכיו מחוץ לבית. כל אחד מהמאמרים הללו יכול להיות קצרצר וקולע או מדריך ארוך ומקיף.

מלבד זאת, אתם יכולים לתאר זנים שונים של בעלי חיים שאינם מוכרים לקהל הרחב. למשל, ישנם סוגי אוגרים שניתן למצוא אך ורק ביבשות אחרות ואינם נמצאים בארץ. חובבי בעלי חיים ישמחו לקרוא את המאמרים הללו וליהנות מהתמונות והסרטונים הנלווים אליהם.

מאמרי סקירה של משחקים לבעלי חיים

הסוג השלישי של מאמרים בנושא של בעלי חיים יכול להיות סקירה של המוצרים השונים הנמכרים בחנות. בכל שנה אנו רואים צעצועים חדשים שמסקרנים חתולים, למשל, כמו בובות דגים הנעים במהירות ומחוברים לחכה, מתקן המפעיל את החתול באמצעות מבוך להשגת חטיף אהוב, משחק מיוחד לגורי כלבים ועוד צעצועים ומוצרים שונים.

סקירה מקיפה של המוצר, הכוללת את כל היתרונות וגם מעט חסרונות, תסקרן את הקורא ותעודד אותו לרכוש מוצר זה ומוצרים נוספים שקיימים בחנות.

ספרות מקצועית לגידול בעלי חיים

בחנות שלכם ניתן למצוא בוודאי גם ספרות מקצועית העוסקת בגידול בעלי חיים. ישנם ספרונים קצרים על כל זן של כלב, ספרים על גידול חתולים, ספרים על טיפול כלבים עם שיער ארוך וספרים נוספים. אתם יכולים לפרסם מאמר הסוקר את כל הספרים שנמצאים בחנות וממליץ עליהם, תוך מתן אפשרות למשלוח עד הבית של המוצר.

סרטונים מתוקים: הגורים שכובשים את הרשת

לצד התכנים האינפורמטיביים והשיווקיים שאתם כותבים לחנות החיות, כדאי להוסיף גם תכנים הומוריסטיים וסרטונים ויראליים המופצים לאורך השנים האחרונות ברשת. אתם יכולים ליצור מאמרים שמקבצים את סרטוני גורי החתולים והכלבים האהובים ביותר. תוכלו להוסיף תובנות שאתם מזהים בהתנהגות של בעלי החיים ולהעשיר את האתר בממים מצחיקים שמופיעים ביו־טיוב.

מה לגבי זכויות יוצרים? כאשר משלבים סרטונים של יו-טיוב באתר שלכם באמצעות שורת “Embed” אינכם פוגעים בזכויות היוצרים של יוצרי הסרטון. להפך, בעל הסרטון זוכה לכמות צפיות גבוהה יותר ולחשיפה. בעלי סרטונים שאינם מעוניינים בשיתוף באתרים אחרים יכולים לחסום אפשרות זו בממשק הניהול של הסרטים.

מי יכול לכתוב עבורכם את כל התכנים הללו?

בבלו פן ארטיקלס בנינו ארסנל של כותבים, שכל אחד מהם מתמחה בנישות מסוימות. בין הכותבים הללו תמצאו גם מומחים לחתולים, כלבים, דגים ואפילו מכרסמים. הם יכולים לערוך מחקר מקיף על נושא המאמר המבוקש ולייצר לכם שלל מאמרים ופוסטים לרשתות החברתיות בתחום בעלי החיים. כתיבת תוכן לחיות מחמד המבוצעת על ידי אדם שאוהב חיות תהיה שונה לחלוטין מכתיבה של אדם שאינו קרוב לנושא.

השילוב של אהבת בעלי חיים ויכולת ביטוי וניסוח גבוהים, יוצרים את המאמרים הטובים ביותר שאתם רואים ברשת בתחום זה. אם עד כה חשבתם שבעל החנות הוא זה שמנסח את המאמרים בכל אתר לחנות בעלי חיים, תופתעו לגלות כי אדם אחר עושה זאת במקומו. כך, בעל החנות ועובדיה פנויים למשימה החשובה יותר – הענקת שירות לקוחות מושלם לרוכשים בחנות.

לסיכום, הוספת תוכן מקורי לאתר שלכם מעשירה אותו ומאפשרת לכם גם להתקדם בגוגל וגם ליצור קהילת גולשים ענפה. אם אינכם בטוחים איך לייצר את התכנים הללו העזרו בחברת תוכן מקצועית המעסיקה עשרות כותבים חובבי בעלי חיים שישמחו לערוך מחקר מקיף ולנסח מאמרים חדשים עבורכם. בתוך שבוע בלבד האתר שלכם יכול להתמלא במגוון רחב של תכנים מדהימים.