בלוג

משווקי בתי המלון כבר לא מתפשרים על איכות התוכן

“מלון שלושה כוכבים עם מאה חדרים” מציין אתר תיירות אחד, “מלון עם נוף פסטורלי המשקיף לסטריפ הזוהר של לאס ווגאס, עם מגוון חדרים המתאימים לכל זוג ומשפחה”, מתאר זאת בציוריות אתר אחר. איזה מהתיאורים גורם לכם לרצות יותר לארוז מזוודה? עולם התיירות עבר לאינטרנט, ובאמצעותו ניתן לראות בחלון ראווה מקוון את כל אפשרויות הלינה. אם אתם בעלי בית מלון או משווקים תיירות, אתם לא יכולים להסתפק רק בתמונות מרשימות. התוכן הכתוב לידן יהיה זה שיגדיל את כמות ההזמנות.

איך גורמים לקורא לרצות להזמין חדר עכשיו?

כדי לייצר תוכן המשפיע על הקורא, עלינו להכיר את המנגנון המניע לפעולה. במקרה שלנו, תוכן לאתרי תיירות, נבנה מתוך הכרות עם הרצון לעצור את השגרה היומיומית של בית ועבודה, ולצאת למקום עם נופים חדשים שבו ניתן לבלות ולנוח. לכל מלון יש את המאפיינים שלו. למשל, בלאס וגאס יש מלונות הכוללים: קזינו, מופעים ומסעדות מפנקות. בהוואי נמצא מלונות על קו החוף, המותאמים לתיירות של גולשים או זוגות המעוניינים באווירת חוף קלילה. בפריז, נמצא את הזוגות המחפשים אוירה רומנטית לירח הדבש או לציון אירוע בחיים.

התוכן הנכתב עבור הקוראים, מציג את האווירה של העיר שבה נמצאים החדרים ומותאם ככפפה ליד לקהלי היעד. הוא נכתב בצורה כללית מספיק, כדי שיפנה הן לבעלי משפחות עם ילדים והן לזוגות היוצאים לנופש לבדם. הדרך להפוך תמונה למילים אינה קלילה, מדובר באמנות של ממש.

מתארים את המקום בצורה פיוטית

“אוויר הרים צלול כיין וריח אורנים” מתוארת ירושלים בשיר. כתיבה פיוטית דורשת שילוב של אינטליגנציה רגשית גבוהה ושימת לב לפרטים, לצד יכולת מילולית מפותחת ואוצר מילים עשיר. כתיבת תוכן לבתי מלון של הקורא ותגרום לו לחוש שהוא זקוק לחופשה, לא בחגים אלא דווקא עכשיו היא מיומנויות שמושחזת במשך שנים. כיצד תמצאו את הכותבים המוכשרים הללו שמסוגלים לתאר את המלון שלכם בצורה כה פיוטית? בחברות התוכן המתמחות בתיירות.

חברות תוכן מקצועיות מעסיקות כותבים מיומנים המתמחים במספר סגנונות כתיבה שונים. חלק מתמחים בכתיבה אינפורמטיבית של פרטים ונתונים, המתאימים לאתרים כלכליים או משפטיים. אחרים, מתמחים בז’רגון המקצועי של עולם האופנה. לצד אלה מועסקים בכל חברת כתיבת תוכן יוצרים המתמחים בעולם התיירות. הם יודעים לתאר כל מקום בביטויים ייחודיים, ומזהים את הפרטים הקטנים ביותר בתמונות של המלון שלכם. אם יש בר בבריכה או מתחם ריקודים במתחם הם יראו זאת ויציינו זאת בפני הקוראים. הם לומדים היטב כל יעד עליו הם כותבים ומסוגלים לייצר תוכן לא רק על המלון עצמו, אלא גם על האטרקציות הסובבות אותו.

מעשירים את האתר בתוך ימים אחדים

יתרון נוסף שיש לחברות המייצרות תוכן למלונות, הוא היכולת למלא את האתר בתוך זמן קצר בעשרות תכנים חדשים. החברות מעסיקות כמות גדולה של כותבים המתמחים בתיירות. לכן, אינכם צריכים להמתין זמן ממושך כדי להפוך אתר דל ללא תוכן, לאתר תיירות מוביל המעניק מידע רב לגולשים.

כל אחד מהתכנים נבנה בהתאם לתחומי העניין של האורחים הפוטנציאליים. לדוגמה, אם אתם מפעילים מלון באזור שבו יש כנסים, תערוכות או וועידות התוכן יבנה בהתאמה גם לאנשי עסקים המחפשים מקום לינה. אם אתם פועלים הרבה בסביבה העסקית, ומגיעים אליכם מנהלי חברות ללון בסוויטות, עדכנו את הכותבים והם יוכלו לכתוב חלק מהאתר עבורם. את התוכן הזה אתם יכולים להמשיך ולשווק בפלטפורמות כמו “אאוטבריין”, שיפיצו את התוכן באתרי חדשות מובילים, או להפוך חלק מהמאמרים לפוסט מרתק שמופיע בעמוד הפייסבוק שלכם.

פרסום מקוון לא מתרחש מעצמו

נוכחות עוצמתית ברשת האינטרנט אינה תהליך שמתרחש מעצמו. מדובר באסטרטגיה של תוכן שמתוכננת היטב. לכן, אם ראיתם את המתחרים הגדולים שלכם בענף המלונאות והתיירות בעמוד הראשון בגוגל, דעו כי כדי להגיע לשם הושקעו זמן ומשאבים. כתיבת תוכן למלונות בצורה הנכונה, מהווה הצעד הראשון בדרך ומשם, אתם יכולים להמשיך ולשווק את עצמכם בקמפיינים שונים ברשת. זכרו, כי במיוחד בתחום זה נדרשים יוצרים מוכשרים ובעלי ניסיון, שידעו לבחור את המילים הנכונות, יתארו את המלון שלכם כאילו ביקרו בו זה עתה וחזרו מחופשה חלומית.

הזמנת תוכן לבתי מלון