בלוג

בעלי מלון? כך תוכלו להזמין תכנים איכותיים לאתר שיזניקו את כמות ההזמנות לשחקים

מכירים את הפרסומות הללו שגורמות לכם לרצות לרכוש את המוצר מייד? אתרי התיירות שמציגים את בתי המלון היפים ביותר, ולצידם כיתוב שמתאר את הנופש הזוגי המושלם? אם אתם בעלים של מלון ואתר האינטרנט שלכם מכיל מאמרים שאינם מושכים את הגולשים להזמין לילה במקום יש פתרון. תוכלו להיעזר בחברת תוכן המתמחה ביצירה של טקסטים, שבהם כל מילה מיועדת להעניק לגולש את החוויה הייחודית של המקום שלכם. אין זה משנה אם מדובר במלון בוטיק יוקרתי, במלונית קטנה או ברשת מלונות בינלאומית. המילים הנכונות יגרמו לגולש לרצות להתקשר בתום קריאת האתר, ולבצע הזמנה לחופשה זוגית או משפחתית.

מה מייחד את כותבי המאמרים בתחום המלונאות?

רבים אינם מודעים לכך, אך כתיבת תוכן לבתי מלון היא התמחות בפני עצמה. לא לכל כותב יש את אוצר המילים העשיר, ויכולת הביטוי הממחישה לקורא במספר משפטים מהי האווירה המיוחדת שיצרתם במקום. כותבים אלה יודעים להביט בתמונת המלון, לערוך מחקר קצר, לזהות את האטרקציות השונות שבו וליצור דפים חדשים באתר המניעים לפעולה. אתם יכולים להתחיל משינוי קל של עמוד הבית, להוסיף תיאור מקיף יותר של כל חדר וחדר ולהעשיר את האתר בבלוג תיירות מקיף. לצד המאמרים המתארים את המקום, תוכלו להוסיף גם תכנים משמעותיים נוספים לקורא כמו מסלולי טיול באזור, נתיבים להגעה, אטרקציות סביב המקום ומעט היסטוריה על העיר או היישוב שבו הוא ממוקם.

תוכן מקורי שלא הועתק משום מקום אחר

כל אחד מהמאמרים נכתב במיוחד עבור האתר שלכם. הוא אינו מועתק מעמוד דומה באתר אחר או מהווה שכתוב של האתר שלכם. הוא נועד להעניק ערך ממשי לקורא, וליצור תחושה שהוא נמצא ממש מול המלון שלכם ועומד להיכנס פנימה ללובי. באמצעות הביטויים הציוריים המתאימים ניתן לתאר את הנוף הנשקף מהחדרים, את התחושה הנוחה של המיטה והמצעים המדיפים ניחוח רענן, את האווירה המיוחדת של שעות הלילה בעיר שבה אתם נמצאים ואת השירות האדיב של פקידי הקבלה והצוות המיומן.

הכתיבה מתבצעת בהתאמה מושלמת לקהל היעד, כמו: סוכני נסיעות, מדריכי טיולים, תיירים מחו”ל או תיירים מישראל המעוניינים לצאת לחופשה מפנקת ברחבי הארץ, ומתלבטים בין מספר בתי מלון. כתיבת תוכן המותאמת לקורא יוצרת חיבור משמעותי עמו דרך המסך, ומעודדת אותו ליצור עמכם קשר.

כתיבה במספר שפות שונות

רוצים להגדיל את החשיפה שלכם לתיירים ומבקרים פוטנציאלים המגיעים לעיר לחופשה או לעסקים? תרגמו את התכנים שלכם לשפות נוספות. תוכן למלונות המופיע בעשר שפות או יותר, מאפשר לכם למקסם את קהל היעד הקורא את המאמר. אתם יכולים לפנות בדרך זו לפלחים שונים באוכלוסייה בשפת האם שלהם כמו: אנגלית, עברית, צרפתית, איטלקית, רוסית ושפות נוספות טופס יצירת הקשר יכול להיות כתוב בשפה האנגלית, הנחשבת לשפה אוניברסלית, אך האתר כולו יכול להיות מתורגם בצורה מקצועית, ולהעניק לאורחים שלכם תחושה שהמלון משרת תיירים רבים מרחבי העולם.

מחזקים את האתר גם עם פוסטים ברשתות החברתיות

לצד יצירת תוכן למלונות המופיע באתר האינטרנט עצמו, אתם יכולים להזמין גם כתיבה של פוסטים לרשתות החברתיות בתחום התיירות. עמוד ה”פייסבוק “שלכם יכול להתעדכן מדי יום בתכנים מרתקים, שיגרמו לגולשים שלכם ללחוץ “לייק” ויעצימו את הנוכחות שלכם ב”פייסבוק”. תוכלו להתחיל לפרסם ציוצים חדשים ב”טוויטר”, להעלות תוכן כתמונה באינסטגרם ולהופיע בפיד של כל אחד מהתיירים הפוטנציאליים המגיעים לעיר. לאחר מכן, אפשר להשתמש בתוכן הזה גם כדי להתחיל מסע פרסום ממומן ברשתות החברתיות ולהגיע לקהל גדול יותר. באמצעות המילים הנכונות האפשרויות שלכם לקידום ברשת הן בלתי מוגבלות.

לסיכום, אם אתם מפעילים אתר תיירות או בעלי בית מלון וזקוקים לתכנים איכותיים בתחום, מומלץ להשאיר את המשימה הזו לכותבים מומחים. הם יוכלו לתאר בצורה ציורית, בשפה עשירה וקולחת כל אחת מפינות החמד במקום, ולמשוך תיירים פוטנציאליים להזמין חדר אחד או יותר. חשבו על כך, אם תצליחו להרשים את מדריכי התיירות הקוראים את האתר או סוכנות נסיעות, פעולה זו תסייע לכם למלא את המלון במבקרים לאורך כל השנה. חשבו אילו עמודים נוספים תוכלו להוסיף לאתר, וקדמו את הנוכחות שלכם ברשת באופן משמעותי.