בלוג

איך כותבים מאמרים לקידום?

אתם רוצים לקדם את האתר שלכם או של לקוח, וזקוקים לתכנים שיסייעו לאתר לעלות מעלה בתוצאות החיפוש בבינג ובגוגל. הדרך הטובה ביותר היא לבחור את מילות המפתח החשובות ביותר, ולאחר מכן להכין מאמרים מקיפים ומרתקים על נושאים אלה. לדוגמה, אם מילת המפתח שלכם היא “וטרינרים בשרון”, תוכלו לכתוב שלל מאמרים על תזונה וטיפול בחתולים וכלבים, אילו מחלות נפוצות בקרב בעלי חיים ומהם החיסונים שעליהם לא כדאי לוותר? כעת, חשוב להתחיל ולפרט באמצעות שאלות ותשובות על הנושא. לפניכם מספר טיפים לניסוח נכון של המאמרים.

איך ניגשים לנושא הכתיבה?

בדרך כלל כאשר מתחילים לכתוב את המאמר, כדאי לכתוב הקדמה קצרה בנושא, ובה לעורר את העניין הראשוני של הקורא. לאחר מכן, הסבירו בקצרה מה מטרת המאמר, ומה הקורא יכול ללמוד ממנו. ממש כפי שעשינו בפסקה הראשונה של מאמר זה. בשלב הבא התחילו לסקור מספר תתי תחומים שונים בנושא. למשל כאשר אתם כותבים תוכן לקידום אתר, העוסק בעיצוב הבית או מוצרים לבית, תוכלו לבסס אותו על עיצוב של כל חדר. חשוב שכל פסקה תתמקד בנושא אחד בסיסי.

אחרי שיש לכם את הכיוון הכללי של המאמר, פסקת הפתיחה ותתי הנושאים של המאמר, אתם יכולים להמשיך הלאה.

שילוב מילות המפתח

היות ומדובר במאמר שנועד לצורך SEO, כתיבת מאמרי קידום משלבת ביטויים חשובים שהגולשים יחפשו כדי להגיע למאמר עצמו. את הביטויים האלה כדאי לרשום לעצמכם טרם התחלתם את כתיבת המאמר, ולאחר מכן לשזור אותם בצורה טבעית בתוך הטקסט הכתוב.

חלק מהפעמים ביטויי המפתח ישמשו כקישור יוצא לאתר אחר, ולפעמים ישמשו כקישור מאתר אחר אליכם. קיים גם קישור פנימי שיכול להיות בין עמודים שונים באותו האתר. את הקישורים הללו מנוע החיפוש של גוגל משקלל בתוך האלגוריתם שקובע את דירוג האתר. לכן, קיימת משמעות רבה בשילוב נכון של מילות המפתח ללא אותיות לפני או אחרי המילים. למשל, “חתול רחוב” יהיה ביטוי שונה לגמרי מ”חתולת רחוב” או “לחתול רחוב”. בשפה האנגלית קיים שימוש במילות יחס ולא אותיות בודדות כמו “To” שמשמעו “ל”, ולכן גוגל יודע להתייחס פחות למילת הקישור. בעברית ניתן לראות כי מנוע החיפוש עדיין לא מזהה תמיד שמדובר במילות יחס, ולכן חשוב לא להשתמש בהן באזכור מילות המפתח.

פסקת הסיכום

לאחר שסיימתם לכתוב את פסקת הפתיחה, והתוכן של המאמר מגיעה פסקה חשובה נוספת שתשמש כמסגרת למאמר כולו. זוהי פסקת הסיכום שבה ניתן לציין את המסקנות של כל הנקודות שהעליתם קודם לכן, וכן את התובנות שהענקתם לקורא. פסקת הסיום תשמש עבור הקורא הן כתזכורת למידע החדש שקבל מהמאמר, והן כדרך להניע לפעולה. למשל, תוכלו להשתמש בפסקה זו כדי להמליץ לקורא לפנות לאיש מקצוע בתחום שבו הוא מתעניין. תוכלו גם להוסיף המלצות נוספות לסיכום, במטרה להעצים את הערך המוסף שמעניק המאמר.

לסיכום, כתיבת של מאמרים לקידום האתר דורשת מיומנות ותרגול. ההמלצות שנכתבו כאן יכולות לשמש כאבני דרך מרכזיות לבניית מאמר טוב ואיכותי. אם אינכם מרגישים שאתם יכולים לכתוב את המאמרים הללו בעצמכם, אל דאגה. קיימות מגוון חברות הפועלות בשיתוף עם מומחי קידום אתרים, ומציעות כתיבה של מאמרי SEO במחירים נוחים ובמהירות רבה. חברות אלה מקבלות מכם את הנושאים, ואת מילות המפתח ותוך ימים אחדים מספקות מאמרים בכל אורך שתרצו, החל מכמה מילים לפוסטים לרשתות חברתיות, ועד למאמרי קידום ארוכים במיוחד של אלפי מילים. מאמרים אלה יכולים לשמש גם כמדריכים מקצועיים המסייעים לבניית קישורים איכותית.