בלוג

טיפים חשובים לקידום אתרים למסעדות

העליתם אתר חדש למסעדה, וכעת אתם מחכים שהוא יגיע לעמוד הראשון בגוגל. אתרים רבים מגלים כי הם נמצאים בתוצאות הראשונות רק אם מקישים את שם המסעדה. אם אתם רוצים להופיע בתוצאות הראשונות, כאשר סועד פוטנציאלי מקיש “פיצה ברעננה” או “מסעדה יפנית בתל אביב”, אתם צריכים להתחיל פרויקט SEO או קידום אתרים עם מקדם מנוסה. אדם זה יבצע את כל פעילות הקידום כמו: כתיבת מאמרים לאתר, בניית קישורים ובדיקה שהקוד של האתר כתוב נכון. הידעתם? עוד לפני שתתחילו בפרויקט, תוכלו לבצע כמה פעולות בעצמכם כדי לסייע בקידום. אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים בתחום.

הוסיפו כמות גדולה של מאמרים לאתר

אין זה סוד ש”התוכן הוא המלך” בגוגל. אם אתם רוצים להתקדם לראש העמוד הראשון, באתרכם חייבים להיות מאמרים ותכנים רבים באתר. אין זה מספיק לפרסם רק את התפריט שלכם ותמונות תקריב מרשימות  של המנות. כתיבת תוכן למסעדות צריכה להיות מבוססת סוג המזון שאתם מגישים, מנות הדגל ואפילו העיר שבה ממוקמת המסעדה. למשל, אם אתם מגישים סושי ברמת גן, כדאי לכתוב תכני קידום המתמקדים במנות יפניות, בסוגי סושי שונים ולשלב בחלק מביטויי המפתח את העיר רמת גן.

בהקשר זה כדאי לדעת כי התכנים צריכים להיות מבוססים על מחקר מקדים של מילות המפתח. מחקר זה יכולה לבצע כל חברת קידום אתרים עבורכם, או שאתם יכולים לנסות ולבצעו לבדכם באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל Ads. שיטה נוספת לזהות את ביטויי המפתח החשובים היא לבחון אילו מאמרים כתבו המתחרים שלכם, ובאילו ביטויים הם נמצאים במקומות הראשונים בדף החיפוש.

איך אפשר לקדם בית קפה המגיש כמות קטנה של מזון?

רבים מתלבטים כיצד אפשר לכתוב מאמרי קולינריה למקומות המתמקדים בעיקר בקפה ומאפה. כתיבת תוכן לבתי קפה יכולה להיות ממוקדת דווקא בסוגי הקפה השונים המוגשים במסעדה, ובחוויה עצמה של יציאה לבית קפה. אתם יכולים להציע מתכונים שונים, ואפילו לסקור בתי קפה מובילים ברחבי העולם. את פעולת קידום האתר אפשר לשלב גם בקידום ברשתות החברתיות של המקום. כיצד? כתבו מאמרים ומדריכים שונים בתחום ובנו עמוד פייסבוק, פתחו חשבון אינסטגרם והוסיפו רשתות נוספות. תוכלו לפרסם בהן תמונות, ואת התחלת המאמר, ומשם ליצור קישור לתכנים שלכם. כמות הכניסות לאתר והעובדה שהגולשים קוראים את המאמר, תעזור לכם להתקדם גם במנועי החיפוש.

כתיבת תוכן לבתי קפה

לא יודעים לכתוב לבדכם? העזרו בחברות תוכן מקצועיות

נכון, כתיבת מאמרי קידום למסעדות יכולה להיות מאתגרת מאד בהתחלה. במיוחד אם אין לכם ניסיון רב בכתיבה. למרבה המזל יש מגוון חברות תוכן בארץ המציעות שירותי כתיבה של פוסטים לרשתות חברתיות, מאמרי קידום, תכנים אינפורמטיביים לאתר עצמו, טקסטים שיווקיים ואפילו תכנים לתפריט שלכם. הכותבים המיומנים של החברה, יוכלו לייצר עשרות טקסטים ל-SEO אותם תוכלו לשלב באתר. כל אחד מהתכנים הללו יכול להיות מבוסס על ביטויי המפתח שתספקו לכותב. בנוסף, חברות אלה יכולות לסייע ביחסי ציבור למסעדה, או לבית הקפה באמצעות ידיעות קצרות המפורסמות באתרי חדשות ובמקומונים.

לסיכום, אם אתם מחפשים את הדרך המהירה ביותר להתקדם במנוע החיפוש של גוגל, התמקדו ביצירת תכנים מרתקים לאתר ולרשתות החברתיות. כותבים מקצועיים יכולים לסייע בכל פרויקט כתיבת תוכן כזה בהתאם לצורך. אינכם חייבים להזמין בהתחלה כמות גדולה של מאמרים. אתם יכולים בכל חודש להעשיר את הבלוג שלכם במספר תכנים, לכוון את הכותבים למילות המפתח הרצויות, ולראות כיצד האתר שלכם מתחיל לעלות מעלה לתוצאות הראשונות בגוגל בתוך זמן קצר.