אנו אוהבים להשתמש בדימויים ססגוניים המעניקים לקורא את ההרגשה שהמנה נמצאת ממש לידו. כל רוטב כמעט וניגר מן המסך והטקסט המוצב ליד צילומי המנות השונות מחזק תחושה זו.
בבלו פן אנו מעסיקים כותבי תוכן מומחים בתחום הקולינריה המאתגר בפני עצמו. בין אם התוכן שלכם מספר על מסעדות, בתי קפה או על מנות מיוחדות, מתכונים נדירים וחומרי גלם ייחודיים, הכותבים שלנו יסחפו אתכם בכתיבה יצירתית ומקורית אשר בסיומה תרצו להזמין מקום במסעדה או לאכול את המנה המתוארת. מחכה לכם חוויה קולינרית נפלאה המקופלת בין מילות המאמר הנכתב עבורכם.
כמו כן, נוכל לכתוב עבורכם במגוון נושאים נוספים כגון: תיאור של יינות איכותיים סביב העולם, מנות אחרונות שובבות, מנות עיקריות מושקעות במיוחד ועוד.
העיסוק עם מזון הוא אומנות לשמה. בין אם מדובר במנות מישלן מפונפנות, קינוחים גרנדיוזיים, מנות שף איכותיות, הכנה של אוכל מולקולרי והיריעה קצרה מלהכיל את שלל ההמצאות המגוונות שניתן למצוא בתחום זה. אך כל שף גדול זקוק לסועדים ממש כפי שמנצח זקוק לנגנים. איך בכל זאת תמשכו אל המסעדה או בית העסק שלכם סועדים חדשים? במילה – תוכן.
ממש כמו שהשף ממציא עצמו מחדש עם כל מנה שהוא מרכיב במטבחו, כך הכותב ממציא עצמו מחדש עם כל מאמר שהוא מקליד במחשבו. כדי למשוך אליכם קהל גולשים גדול, מומלץ להקים בלוג באתרכם ולמלא אותו בתכנים מרתקים. תוכלו להמליץ על מתכונים שונים, לספר על מידת העשייה הנכונה לבשר, להמליץ על מגוון יינות שונים, לספר אילו ירקות מחמיאים לאיזו מנה וגם להמליץ על שלל קינוחים טעימים במיוחד.
ככל שהאתר שלכם יתמלא בתכנים ארוכים ומעניינים אשר יעניקו לקוראים שלכם ערך מוסף וגם הנאה רצופה בזמן הקריאה, כך מנועי החיפוש יעלו אתכם מעלה והגולשים שלכם ימליצו לחבריהם עליכם. לדוגמה, אם אדם חיפש "כיצד לבשל בשר אדום?" ונתקל במאמר שמפורסם באתרכם. הוא ישב לקרוא אותו, יתכן כי באותו הרגע הוא אף יחליט להזמין מקום במסעדה שלפתע נראית לו מאד מעניינית. אחר כך ימליץ לחבריו לנסות אתכם, לבני משפחתו הוא יספר על האתר שלכם ועל המתכונים והמאמרים המעניינים שמפורסים בו. כך מאדם אחד בלבד, יתחיל פרסום שלם למספר רב של אנשים שהם חוג מכריו ומשפחתו. אחר כך גם הם ימליצו עליכם וכן הלאה. לכן חשוב להשקיע בכתיבת תוכן לקולינריה, שכן כותב תוכן שמתמחה בתחום, יגרום לכל קורא להרגיש רעב גם אם בדיוק סיים לאכול.
אומנם קולינריה היא אומנות הבישול והאכילה בהגדרתה אך המשקה שאנו שותים לצד המנה שאנו אוכלים בהחלט מהווה נדבך שאין להתעלם ממנו. אלכוהול הוא תחום רחב ידיים אשר בו נישות של יוקרה ואקסקלוסיביות מוחלטות. יינות מבצירים רחוקים, ברנדי שהתיישן שנים ארוכות, קוניאק שמתגלגל על הלשון, וויסקי פרמיום ועוד.
לצד המאמרים על המזון, תוכלו לשלב כתיבת מאמרים בנושא אלכוהול. למשל תוכלו להמליץ לקוראים שלכם איזה יין מתלווה איזו מנה, תוכלו אף להרחיב ולספר להם באיזו כוס יש להשתמש עבור אותו משקה ומדוע.
כך, תוכלו לגוון את התוכן שבאתרכם ואף למשוך קהל שלם של גולשים שחיפשו ברשת "איך להכין קוקטייל?" ומצאו את המסעדה שלכם.
מי לא אוהב לשבת בבית קפה? לקרוא עיתון? לצפות בעוברים ושבים וליהנות מבוקר נעים לצד כוס קפה מהביל עם ארומה נעימה של פולי הקפה. אם פתחתם בית קפה קטן ושכונתי או שהחלטתם שאתם הדבר הבא בעולם בתי הקפה הישראלי, מעבר לאוכל טוב, קפה משובח ואווירה מצוינת צריך גם להכיר אתכם. תוכלו לשתף את הגולשים באתר ואת הלקוחות הקבועים שלכם בטיפים מועילים הקשורים לאוכל, למשל איך להכין כריך מפנק במיוחד, או מה ההבדלים בין הזנים השונים של פולי הקפה. תוכלו אולי לפתוח בלוג שלם על קינוחים איך להכין אותם, באילו חומרי גלם כדאי להשתמש ואפילו להעניק עצות מועילות לאפייה נכונה וכדומה.
כתיבת תוכן לבתי קפה מצריכה מהכותב ידע והבנה קולינרית, יכולת שיווקית, יכולת וורבלית מצוינת וכמובן היכולת לעורר חשק ועניין אצל אנשים. ככל שהכתיבה תהיה איכותית ומעניינת כך תגדל כמות המתעניינים במאמרים השונים שאתם מפרסמים.
נקודה חשובה שכדאי לקחת בחשבון היא שעם ישראל רווי בחגים, ובחגים כולם אוכלים. תוכלו לפרסם כמות גדולה יותר של מאמרים שבהם אתם ממליצים על מתכונים שונים לפני תקופת החגים, למשל חג השבועות ידוע כחג של מוצרי חלב על כל גווניהם. תוכלו להעלות מאמרים על מנות ראשונות חלביות, מנות עיקריות, קינוחים מושחתים, שייקים ומשקאות על טהרת החלב, השמנת והגלידות והיריעה קצרה מלהכיל את המגוון הרחב של מאכלים חלביים שתוכלו לשתף עם הגולשים והלקוחות הקבועים שלכם.
כך למעשה תתפסו שתי ציפורים במכה אחת, גם חשיפה רחבה יותר לכתות גדולה יותר של גולשים וגם תוכלו לעלות בדירוג של מנועי החיפוש ולשפר את מיקומכם הקיים.
פתחתם מסעדה, השקעתם את כל כולכם במיזם והנה לפניכם מסעדה יפהפייה, עם עיצוב משגע, שם קליט, תפריט להיט, צוות מסור וקהל לקוחות מצומצם משום שאתם עדיין אינכם מוכרים. אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לשיווק המסעדה שלכם היא פייסבוק. כדאי לפרסם עצמכם באופן יעיל אשר יניב תוצאות חשוב מאד שהפוסט שתפרסמו יכתב באופן נכון, ימשוך את הלקוחות להגיע, ימיר הנעה לפעולה ובסופו של דבר ייצר לכם קהל לקוחות גדול יותר. אם אינכם בקיאים ברזי הכתיבה, ואינכם משכנעים שתוכלו לפרסם את המסעדה שלכם כראוי מומלץ להשתמש בשירות של כתיבת תוכן למסעדות, כך תוכלו להבטיח שהפוסטים שלכם יכתבו באופן נכון עבור קהל היעד המתאים.
כתיבת תוכן למסעדות ובמיוחד עבור הרשתות החברתיות מצריכה ידע רב ויכולת שיווקית מעולה מצידו של הכותב, אם בעתיד תחליטו להקים בלוג באתר של המסעדה שלכם, תוכלו להשתמש בשירותיו של כותב תוכן זה עבור כתיבת תוכן איכותית, בעלת ערך מוסף גם באתר עצמו. אין ספק כי הדבר יכול לשפר את כמות הגולשים באתר וגם את המיקום שלכם במנועי החיפוש.
להזמנה של כתיבת מאמרים איכותיים בתחום הקולינריה, הזמינו עכשיו וגלו איך המנות השונות שלכם ממגנטות את הגולשים באמצעות המילים הנכונות.
צמצם
פריטים בעגלה |
מס' מילים |
מחיר |
---|---|---|
סה"כ לתשלום |
₪450.00 |