בלוג

היכן אפשר להזמין תוכן משפטי לאתרי עורכי דין?

תחום קידום האתרים כולל בתוכו מספר היבטים חשובים. הראשון – בנייה של האתר עם קוד נכון ללא שגיאות, המאפשר להריץ את האתר במהירות. השני – בנייה של האתר תוך התאמה למגוון רחב של מסכים בגדלים שונים (אתר רספונסיבי). שני אלה משפיעים על חוויית המשתמש, ולכן ככל שהיא טובה יותר, גוגל יעניק ציון איכות גבוה יותר לדף. ההיבט השלישי הוא כמות התוכן באתר ואיכותו, והרביעי כמות הלינקים הנכנסים אליו. במאמר זה נעסוק בעיקר בהיבט השלישי, התוכן.

מדוע כה קשה להשיג תכנים איכותיים לעורכי דין?

כמעט בכל נושא ניתן לכתוב תוכן בקלות, על קולינריה, תיירות, עיצוב, לייף סטייל ואפילו על כתיבת התוכן עצמו. אך, כאשר מגיעים לנושאים מורכבים כמו כלכלה ומשפטים, מגלים כי קשה מאד להשיג כותבים המתמחים בתחומים אלו, אשר מסוגלים להציג אותם בשפה גבוהה וקולחת לקורא. לעיתים, עורכי הדין מנסים את כוחם בכתיבת הטקסטים לאתר. אך, לאחר כתיבת מאמר או שניים הם מעבירים את המשימה לעובד זוטר יותר במשרד.

מהי התוצאה המתקבלת? כמות קטנה מדי של תוכן שאינה מספיקה לקידום האתר, או כמות גדולה של תוכן שאינו מיצג את המשרד כראוי.

למרבה המזל, כיום חברות תוכן רבות מעניקות שירותים של כתיבת תוכן משפטי איכותי במגוון רחב של התמחויות. החל מתוכן למשרדי עורכי דין לענייני משפחה, צוואות וירושות, דיני נזיקים או מקרקעין ושלל תחומים נוספים. התכנים הללו נכתבים על ידי טובי הכותבים, המתמחים בניסוח מדוקדק וקל לקריאה. העובדות הנכתבות במאמרים אלה נכונות, בהסתמך על לשון החוק. מלבד זאת, הטקסטים משולבים בפסקי דין עדכניים הממחישים בצורה הטובה ביותר את הנאמר.

כיצד מגיעים לחברות תוכן כאלה? פשוט מאד. מחפשים בגוגל “כתיבת תוכן למשרד עורכי דין” או “ניסוח תוכן משפטי”. התוצאות שתקבלו יכוונו אתכם לחברות המתמחות בכתיבה זו.

איך אפשר לוודא כי התכנים מתאימים לגישת המשרד?

שאלה נפוצה נוספת הקשורה לתחום היא: כיצד אתם יכולים לדעת שהתוכן שייכתב יתאים לגישת המשרד? למשל, ישנם משרדים העוסקים בגישור בין בני זוג לפני הליך הגירושין. עורכי הדין במשרד זה מאמינים בתהליך המתנהל בצורה ישירה וניחוחה בין בני הזוג, תוך ניסיון להגיע להסכם על בסיס פשרה. משרדים אחרים דווקא דוגלים בשמירה על זכויות הלקוח שלהם בלבד, ללא פשרה עם בני הזוג השני.

הדרך הטובה ביותר לוודא כי כתיבת תוכן לאתר עורך דין במשרדכם, תתאים לגישתו של בעל המשרד היא באמצעות רשימה של הנחיות מפורטות לכותב. למשל, אפשר להזמין מאמר על “גישור גירושין” ולציין לכותב במפורש, בנקודות כלליות כי אתם רוצים לכתוב בפירוט על האפשרות להגיע להסכם מתוך פשרה, מבלי שבני הזוג יצטרכו להתנגח זה בזה בין כותלי בית־המשפט.

לסיכום, כאשר אתם מתכננים את קידום אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין שלכם או של לקוח, חשוב להזמין תכנים משפטיים מקצועיים, שיציגו את הגישה של המשרד בצורה הטובה ביותר. אל תתפשרו על תכני קידום כלליים שאינם מעניקים ערך רב לקורא. זכרו, כי כאשר לקוחות המשרד יקבלו את ההחלטה אם לשכור את השירותים המשפטיים של המשרד הם יתבססו במידה רבה על התוכן הכתוב באתר. לכן, צרו תדמית מקצועית באמצעות אתר מפורט, המשמש מאגר מידע מרתק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שגם מסייע לכם, כמובן, להתקדם גם בתוצאות החיפוש בגוגל. טיפ קטן לסיכום: נסו להוסיף לפחות מדריך אחד ארוך יותר באחד מהתחומים המשפטיים שבהם אתם מתמחים. מדריך זה יסייע לאתרכם לעלות מהר יותר בתוצאות החיפוש.