בלוג

עורכי דין? אלה חמשת הדברים הכי חשובים לחיזוק האתר שלכם בעידן הקורונה

במקביל לסקירת המשבר הכלכלי הצפוי כתוצאה ממגפת הקורונה ברחבי העולם, ישנן מספר תעשיות הצפויות להרוויח בטווח הקצר או הארוך לאחר המשבר. אחד מתחומי העיסוק העשויים להרוויח מהמשבר הוא תחום המשפטים ובמיוחד עורכי הדין. בתקופה זו אנשים נזכרים לערוך צוואות או עשויים לשנות צוואה קיימת. בנוסף, יתכן והשהות המשותפת תיצור קרע בחיי הנישואין, וכמות הזוגות אשר יגיעו לפתחי בית הדין לענייני משפחה תעלה. לכן, עבור עורכי הדין חשוב מאד לחזק את אתר האינטרנט בתקופה שכל מדינת ישראל גולשת ברשת. אספנו עבורכם חמש דרכים קלות לעשות זאת.

אין לכם אתר? זה הזמן לבנות אותו

אין כמעט משרד עורכי דין בישראל שמכבד את עצמו ללא אתר. עם זאת, אם רק פתחתם את המשרד או פיצלתם משרד קיים משום שהתחלתם לעבוד מהבית, זה הזמן להתחיל לבנות את האתר. אתם יכולים לבנות אותו בעצמכם בעזרת מערכות מוכנות כמו WIX, ללמוד לבנות אתר בוורדפרס או לפנות לחברת בניית אתרים שתעצב ותבנה עבורכם אתר מקצועי.

התחילו למלא תוכן נוסף באתר

עכשיו מגיע החלק החשוב באמת. גם אם יש לכם אתר ותיק אך הוא אינו מלא בתוכן איכותי, המשמעות היא כאילו אין לכם אתר כלל. שכרו חברה המתמחה בשירותי כתיבת תוכן לאתרי עורך דין. כותבים אחרים שאינם מתמחים בתחום עשויים למלא את האתר בתכנים הכתובים בשפה דלה ואינם נכונים מבחינה משפטית. כמובן שלאחר שקבלתם את התכנים, חשוב לקרוא אותם בעיון ולוודא כי הם מתאימים לחוקים העדכניים. לאחר מכן, מומלץ כי תשקיעו גם בשיווק באמצעות כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין, על ידי כותבים היודעים כיצד למשוך את הגולשים להשאיר פרטים באתר. כעת, מתחילה המשימה לקדם את האתר ברשת.

קדמו את האתר בגוגל עם חברת קידום אורגני

המקום הכמעט בלעדי שבו הגולשים מחפשים נותני שירותים שונים הוא גוגל. כדי להתקדם בגוגל חשוב שיהיו תכנים איכותיים באתר, וכן עליכם ליצור קישורים נכנסים ויוצאים. בנוסף, הקוד שבו בנוי האתר צריך להיות כתוב נכון וללא טעויות. כיום, גוגל מעלה בדירוג אתרים עם תכני הסובבים סביב מילות המפתח אותם הגולשים מחפשים, וכן אתרים הנראים טוב על כל מסך, כולל מסכי טאבלט וטלפונים סלולריים.

הוסיפו קידום ממומן

לאחר שהשקעתם בקידום האורגני חשוב להתחיל להשקיע גם בקידום הממומן. תוכלו להעלות מודעות רלוונטיות בגוגל, בפייסבוק ובאתרי החדשות. אפשר גם להתחיל שיווק תוכן ממומן באמצעות ממשקי הפצת תוכן כמו “טאבולה” ו”אאוטבריין” שהתאחדו לחברה אחת. אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת, שכרו חברה המתמחה בשיווק דיגיטלי.

חזקו את עצמכם ברשתות החברתיות

המקום האחרון שבו תרצו לשים דגש בקידום האתר שלכם הוא הרשתות החברתיות. חשוב לבנות עמוד עסקי, לכתוב פוסטים מעניינים ולהתחיל להפיץ את עצמכם בצורה עדינה בקבוצות המתאימות. כמובן, חשוב לנהוג לפי כללי האתיקה ולא לפרסם מחירים בפוסטים. תוכלו להשתמש בחברה שכתבה את תכני האתר גם כדי לנסח פוסטים המושכים את העין וגורמים לקורא לרצות ליצור עמכם קשר.

לסיכום, בקרוב משבר הקורונה יהיה מאחורינו. במקום להצטער על הבידוד הזמני שנכפה עלינו, תוכלו לנצל את הזמן הזה בצורה הנכונה בשביל לקדם את המשרד, ולהתחיל לצבור קהל לקוחות חדשים. חשוב שבזמן הזה תעשירו את האתר בתכנים איכותיים, במדריכים מעניינים שהגולשים יכולים להוריד ואפילו בשאלות ותשובות על הנושאים המרכזיים שבהם אתם מתמחים. דרך נוספת לחיזוק האתר יכולה להיות באמצעות קטעי וידאו קצרים מוקלטים, המשתלבים בתוך התוכן הכתוב, ומעניקים לגולשים אפשרות להכיר אתכם דרך המסך.