בלוג

קידום בגוגל בעידן הקורונה

עידן הקורונה שינה בצורה משמעותית את הדרך שבה אנו תופשים את המשרד הווירטואלי מהבית. אם בעבר, היה מדובר באפשרות תעסוקה של בעלי מקצועות חופשיים שלא רצו להשקיע במשרד מאובזר, היום מדובר בכורח המציאות. מפתיע לגלות, אך החברות שהסתגלו ראשונות לשינוי, היו דווקא החברות בגודל קטן ובינוני שלמדו מהר מאד כיצד לשרת את הלקוחות באמצעות זום. מרכזיות וירטואליות קישרו את הקו של העסק לבית, וכל מחלקת שירות הלקוחות עברה לעבוד מטלפונים ניידים מרחוק. יתרון נוסף שגילו חלק מהחברות הוא יכולת לעסוק בקידום ופיתוח העסק, בזמן שמחלקת שירות הלקוחות עובדת בצורה פחות אינטנסיבית. לכן, זהו גם הזמן הטוב ביותר להתמקד בקידום האתר של החברה.

מה ניתן לעשות כדי לקדם את האתר בגוגל?

אם קודם לכן לא היה לכם זמן לקרוא את התכנים הכתובים באתר שלכם, כעת יש לכם זמן בשפע. אתם יכולים לבדוק את העמודים השונים, החל מעמוד הבית וכלה במאמרי הבלוג, ולגלות האם הם רלוונטיים לגולש ועדיין עדכניים. לנושא זה יש חשיבות גבוהה מאד בקידום האתר שלכם. מדוע? משום שאם הגולשים נשארים זמן ארוך יותר בכל עמוד, מנוע החיפוש של גוגל יעניק ציון גבוה יותר לעמוד זה.

אם גיליתם שהאתר שלכם כולל תכנים בשפה דלה, ואינו מעניק ערך מוסף לגולש זו ההזדמנות לשפרו. תוכלו להוסיף מאמרים חדשים או לשפר את המאמרים הקיימים. גלו נושאים חדשים שעדיין לא התמקדתם בהם באתרכם והוסיפו אותם לתפריט המרכזי. לאחר מכן תוכלו להתחיל להוסיף מאמרי קידום שיקשרו לעמודים החדשים שנוספו לאתר.

אם אתם לא יודעים לזהות אילו תכנים כדאי להוסיף לאתר, היעזרו במקדם אתרים מומחה או בחברת תוכן שתוכל לעזור לכם להשוות את האתר שלכם למתחרים החזקים. אומנם אינכם יכולים להעתיק מהם, אך תוכלו לקבל השראה לנושאים נוספים, שיכולים להפוך את האתר שלכם למלא ומקיף יותר.

כותבים מומחים יוצרים תוכן טוב יותר

אם תשימו לב חלק מהמתחרים שלכם הוסיפו לאתר שלהם מאמרים ומדריכים מקיפים. כיצד הם הצליחו לכתוב את כל התכנים האלה? הסוד טמון בהעסקת כותבי צללים מומחים העובדים בחברות התוכן, ומסוגלים תוך מספר ימים למלא את האתר במדריכים ארוכים ומפורטים על כל תחום. עוסקים בתחום התיירות ומחכים לתקופה שבה הטיסות ישובו? תנו לכותבים האלה למלא את האתר בשלל מאמרים המתארים את היעדים האקזוטיים שכרגע ריקים, אך בעתיד יתמלאו שנית במיליוני תיירים.

יש לכם מסעדה חדשה שעומדת להיפתח? הכינו מראש את כל התכנים שיסייעו לכם לקדם את האתר של המסעדה. כתיבת מאמרי קידום דורשת יכולת מילולית מפותחת ויצירתיות רבה. המאמרים שתקבלו יהיו מקוריים לחלוטין, ויסייעו לכם לקדם את האתר בדיוק בתקופה שבה המתחרים שלכם עדיין לא חזרו לשגרה. זו התקופה המתאימה ביותר לגלות, מהן מילות המפתח המתאימות, שהגולשים מחפשים כדי להגיע לאתר שלכם. בדקו את המתחרים שלכם, וגלו אילו תכנים יהיו המתאימים ביותר לקידום. כך, תוכלו למקד את הכותבים של חברת התוכן בביטויים אלה, ולכוון את מנוע החיפוש למילות החיפוש האפקטיביות ביותר.

לסיכום, נכון שהתקופה הנוכחית מאתגרת במיוחד. אך, את הזמן הפנוי שיש לכם אפשר לנצל במטרה לבנות את העסק מחדש, ולהתקדם יותר ברשת. כעת, כל העולם פנוי לקרוא את התכנים הללו. כאשר העסק יתחיל לפעול שוב במלוא העוצמה, אתם תהיו בראש עמוד התוצאות בגוגל, ולקוחות יחלו להתקשר אליכם במהלך כל היום. מצאו חברת כתיבת תוכן איכותית שמסוגלת לעמוד גם בעומס עבודה גדול של מאות מאמרים, וקדמו את האתר שלכם.