בלוג

מאמרי סולאר

ועידת פריז ולאחר מכן ועידת גלזגו הזכירו לעולם את החשיבות הגבוהה במעבר לאנרגיה מתחדשת. העלויות הגבוהות של כל קילוואט חשמל תרמו אף הם לשגשוגו של תחום הסולאר בישראל ובעולם. למרבה המזל, גם מחיריהם של הפאנלים הסולאריים ירד, וכך משפחות רבות יותר יכולות להרשות לעצמן לשלב טכנולוגיה זו כחלק מהמבנה הקיים.

חברת החשמל זיהתה הזדמנות פז בתחום זה, וסייעה לקדם רגולציה המאפשרת לכל צרכן פרטי להציג לוחות פוטו־ולטאיים על גג המבנה, וכיום גם מבנים חקלאיים ומפעלים מייצרים חשמל בעצמם ואף מוכרים חשמל עודף לחברת החשמל.

ההתפתחות המואצת הזו בתחום הסולאר יצרה ביקוש לתעשייה נלווית נוספת – תעשיית התוכן בנישה זו. כל חברת סולאר זקוקה לתכנים מתאימים הן לאתר האינטרנט בבעלותה, הן לאתרים חיצוניים המקשרים והן לרשתות חברתיות. בחברת בלו־פן ארטיקלס זיהינו את הקושי של חברות אלה בבחירת כותבים מתאימים המכירים את התחום היטב, ולכן הכשרנו את מחלקת תכני הסולאר.

אפשרות להזמנת תוכן מקצועי המבוסס על מאמרים אקדמיים

חלק מחברות הסולאר זקוקות לכותב מומחה בניסוח מאמרים בתחום אנרגיה סולארית הכוללים גם מידע אינפורטיבי מקצועי אותו ניתן למצוא במאמרים אקדמיים העוסקים בתחום.

למשל, אם רוצים להכיר לעומק את תחום הנצילות של לוח פוטו־וולטאי ואת דרך פעילותם של לוחות אלה, אם רוצים להכיר את ההבדלים בין החומרים השונים המייצרים לייצור הלוחות או להבין מהו הכיוון הנכון להצבתם על הגג – יש לבצע מחקר מקיף.

בנוסף, יש המעוניינים לבצע מחקר מקיף הקשור לרגולציה המשתנה בתחום, לאסדרה על ידי חברת החשמל וכן להוסיף סקירה של הדיונים בכנסת בתחום זה. כל הנתונים הללו מופיעים בתהליכי החקיקה בפרוטוקולים של דיונים שונים בכנסת, וכן במסמכים שהופקו על ידי וועדות מקצועיות.

בבלו־פן ארטיקלס רכשנו מספר מאגרי מידע משמעותיים הקשורים לחקיקה, כדי לסייע לכותבינו להעניק לכם את המידע העדכני ביותר, עם גישה לאינפורמציה זו  במהירות ובקלות. התוצאה של מחקר מעניק היא תוכן מקורי ויחודי, שלא תמצאו באתרי המתחרים.

מדוע כל־כך חשוב לשתף לקוחותיכם הפוטנציאליים בתוכן מקורי ומקצועי

עולם הסולאר מאתגר רבים, והם נחשפים אליו בפעם הראשונה כאשר הם שוקלים להתקין את הלוחות הפוטו־וולטאיים על גג הבית או מתחם תעשייתי. מדובר בהוצאה לא קטנה, שאדם מבצע פעם אחת וממשיך ליהנות ממנה למשך שני עשורים לפחות. העלות של התקנת הלוחות מקבילה לזו של רכישת רכב. לכן, לקוחות רבים המתלבטים אם לבצע את הרכישה מעוניינים לקרוא מידע רב ככל הניתן על הנושא, להבין את השיקולים השונים ולבצע החלטה מושכלת.

בעלי בתים המעוניינים להתקין את הלוחות על הגג רוצים לוודא שהם מוצאים חברה מקצועית המתמחה בנושא, שלא תגרום לנזק למבנה או לגג. בנוסף, היות ומדובר בחיבור לחשמל קיים גם היבט בטיחותי וכן עמידה ברגולציה של כל רשות עירונית.

כאשר אתם מוסיפים לאתר מאמרים המעניקים מידע רב ועמוק, ועונים על השאלות הצצות בראשם של לקוחותיכם, הם ירגישו בטוחים יותר לבצע את הרכישה מכם. במיוחד, אם המתחרים שלכם מעלים כיום מאמרים דומים.

מרבית הלקוחות אינם פונים לחברה הראשונה שמצאו. הם יבדקו בגוגל מספר חברות, ויעניקו חשיבות גבוהה לדררך בה מנוסח התוכן באתר, למידת המהימנות והמקצועיות המשולבים בו ואפילו להיבטים השיווקים השזורים בתוכן.

לכן, חברות רבות משלבות קטגוריית “מאמרים מקצועיים” או “בלוג” באתר, יחד עם עמודים המנוסחים באופן שיווקי בעמוד הבית ובעמוד השירותים.

הכרות עם היבטי איכות הסביבה בתחום הסולאר

חלק מהלקוחות הבוחרים בסולאר מתייחסים גם להיבט הסביבתי של שימוש באנרגיית השמש המתחדשת. המודעות לחשיבות של שמירה על איכות הסביבה עלתה בשנים האחרונות וההבנה כי האנושות עשויה לכלות את הגז והפחם המשמשים ליצור החשמל בעולם עודדה ממשלות רבות להשקיע בפתרונות סולאריים.

לכן, הכותבים שלנו חוקרים גם את ההבטים הללו בתחום האנרגיה הסולארית ויכולים לנסח מאמרים המשלבים גם את המחקרים האחרונים בתחום הניצול של אנרגיית השמש להפקת אנרגיה חשמלית בדרכים שונות.

קיימים גם היבטים המשלבים חקלאות ואנרגיה סולארית, לאחר שהתקבלו אישורים להצבה של פאנלים על גבי רפתות וחממות, ומבנים אלה יכולים לשמש כבסיס לבנייה של מקורות צריכה רציפה, בשטחים ירוקים רבים ברחבי ישראל המשמשים כיום לחקלאות.

מה מייחד את הכותבים של בלו־פן ארטיקלס בתחום זה?

ממשק בלו־פן ארטיקלס אינו מרקט פלייס של כותבים אקראיים. אנו בוחרים את כל אחד מהכותבים לאחר שהכרנו את סגנון הכתיבה שלו, ויצרנו עימו תקשורת ארוכת טווח. כך, עם השנים, בנינו צוותים המתמחים בנושאים שונים. אנו יודעים לזהות איזה כותב יתאים לתוכן שיווקי בתחום הסולאר, ואיזה כותב יתאים לניסוח מאמרי עומק אינפורמטיביים.

בנוסף, חלק מהכותבים מתבססים על תוכן אקדמי באנגלית, ודוברים את השפה ברמת שפת אם. אם אנו צריכים לנסח מאמרים על בסיס תכנים שאינם זמינים כיום בעברית, אנו יכולים לעשות זאת ולסייע לכם לייצר אזור מאמרים באתר עם מידע שלא קיים בשום אתר אחר. כמובן, שיצירת מאמרים כאלה אורכת זמן רב יותר ודורשת התמקצעות והבנה של שפה זרה, ולכן מאמרים אלה עשויים להיות בתשלום שונה ממאמרים אחרים המוגדרים כ”תוכן לאתר”.

כל אחד מהכותבים שלנו במחלקה שהקמנו לצורך כתיבת תוכן לעולם הסולאר למד לעומק את ההיבטים הטכניים של תחום זה. לכן, אם נדרש הסבר מקיף והנגשה של התחום לגולשים שאינם בקיאים בתחום הסולאר, הם יוכלו לשזור הסבר זה במאמר.

כיצד תקבלו את התוצאה המיטבית בהזמנת מאמרי סולאר

כדי לזכות לתוצאה המיטבית בהזמנת מאמרי סולאר כדאי להשקיע את הזמן ולהגדיר את דרישות המאמר לכותב. במידת הצורך הוא יכול לשאול אתכם שאלות ולקבל תמונה ברורה יותר באמצעות מאפיין “הודעות” בפלטפורמה שלנו. ככל שתעבירו מידע רב יותר, דוגמאות של אתרים שאהבתם והפנייה למאמרים, כך תזכו לתוצאה מיטבית.

בנוסף, אנו מעניקים גם אפשרות לביצוע ראיונות (בתשלום נוסף). במהלך הראיונות אתם יכולים להעניק מידע רב על השירותים שהחברה שלכם מעניקה, הסברים על שינויים באסדרה של חברת החשמל וכן מידע טכני שתרצו שישולב במאמר.

אם אתם מתמחים רק בחלק מהיבטי התקנת לוחות סולאר, למשל: עובדים רק עם לקוחות מסחריים וחקלאיים או מתמקדים בלקוחות עם בית פרטי שתפו זאת עם הכותב. הוא יכול להתאים את התוכן ככפפה ליד לקהל היעד שלכם. כך, תוכלו למקסם את כמות הלידים מלקוחות פוטנציאליים המתאימים בדיוק למאפיינים השונים של המותג שבניתם.

אנו נשמח גם לקבל מידע אודות החברה שלכם, ולשלב אותו בעת הצורך במאמר. למשל, אם יש לכם עשרות שנים של ניסיון בהתקנה של לוחות סולאריים בארה”ב, ומשם הבאתם ידע עדכני לישראל – כדאי שהלקוחות הפוטנציאליים ידעו על כך.

פוסטים לרשתות חברתיות בתחום הסולאר

מעבר למאמרי העומק בנישה זו, אנו גם מנסחים פוסטים קצרים לרשתות חברתיות ואפילו מעניקים שירותי קופירייטינג לפוסטים באינסטגרם. נוכל לסייע לכם למלא את הפרופיל שלכם בפייסבוק במידע מרתק ועדכני, ממנו תוכלו להפנות את הגולשים לאתר לקבלת מידע נוסף.

לסיכום, תחום הסולאר בישראל צובר תאוצה, ואנו בבלו־פן ארטיקלס נמצאים כאן לשירותכם כדי להיות חלק מהמהפכה הירוקה בארץ. ספרו לנו אילו מאמרים תרצו שנכתוב, והזמינו אותם בקטגוריה המתאימה באתר.