בלוג

תוכן ברוסית? חובה בכל אתר

בשנות ה-90 החלה העלייה הרוסית לארץ, בשנת 2000 מספרם של העולים הרוסים שעלו ארצה עמד על כמיליון עולים. העלייה הרוסית העשירה את כור ההיתוך הישראלי, והביאה עימה את הייחודיות שלה על כל גווניה. אומנם העלייה הרוסית נטמעה יפה בארץ, אך למי מכם שמעוניינים לפנות לקהל יעד זה, מומלץ מאד שאתרכם יכיל גם תכנים בשפה הרוסית. ענקיות התקשורת בארץ השכילו לפנות אל פלח שוק זה באופן זה וכיום באתרן תוכלו למצוא תכנים המותאמים לקהל הרוסי הפונה אליו בשפת האם.

למה להשקיע בתוכן ברוסית?

דמיינו שהייתם אתם עולים חדשים במדינה זרה, עליכם להתמודד עם קשיים רבים, הסתגלות למקום חדש, תרבות חדשה ומנטליות שונה מזו אשר הכרתם כל חייכם. אין צורך לציין שהיה לכם קל יותר להתמודד עם האתגרים השונים, אם לפחות חלק מן הכתוב באתרי האינטרנט שבהם אתם משוטטים היה כתוב בעברית.

לעיתים טקסטים הכתובים בשפה זרה הם מאד מאתגרים, הם עלולים להיות מסובכים ובלתי מובנים ולפעמים אפילו מייאשים. כדי לצלוח את מכשול השפה, מומלץ לאפשר לאנשים ששפת האם שלהם אינה עברית לקרוא טקסטים בשפת האם שלהם. אין ספק שמהלך זה יקל על קהל היעד ויתרה מכך יגדיל את ההכנסה והרווחים שלכם. זוהי גם בדיוק הסיבה שבגללה ענקיות התקשורת בארץ פונות לפלח שוק זה בשפת האם שלו גם בימינו אנו.

תוכלו להפוך גם את האוכלוסייה המבוגרת לאוכלוסייה מניבה

בארץ ישנם עולים רוסים מבוגרים אשר לא צלחו את מכשול השפה ועדיין משוחחים אך ורק ברוסית, בד בבד הם עדיין זקוקים לשירותים שונים והם עדיים צרכנים, מכאן החשיבות של כתיבת תוכן ברוסית. עבור אוכלוסייה זו אין אפשרות לתקשר בעברית אלא רק ברוסית. ככל שתשכילו להוסיף תכנים ברוסית לאתרכם כך תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם. יש שלל מוצרים המיועדים לקהל המבוגר. בין אם אתם עוסקים בציוד רפואי עבור מבוגרים ובין אם אתם משווקים מוצרי חשמל כמו: טלוויזיות, מכונות כביסה, מקררים, מיקרוגל ועוד. כולם מוצרים אשר נדרשים בכל בית. אם אתרכם משווק את המוצרים הללו בשפה הרוסית עבור האוכלוסייה הזו, הגדלתם את המכירות שלכם בקלות.

התרבות הרוסית המרתקת

התרבות הרוסית טומנת בחובה אסתטיקה רבה, תרבות, בלט, ספרות, שירה וחינוך שהם ראויים להערצה. תופתעו לדעת אך האוכלוסייה הרוסית היא האוכלוסייה היחידה שרושמת את ילדיה הקטנים לחוג רוסית כדי שהקטנטנים ימשיכו ללמוד את שפת אבותיהם ואף ידעו לקרוא ולכתוב בה, אפילו שהם מתגוררים ונולדים כאן בישראל. כך שלמעשה גם אם תחליטו להשקיע בתכנים ברוסית כדי למשוך את האוכלוסייה המבוגרת לאתרכם, תמיד לתכנים אלו יהיו שימוש, בשל שימור השפה הרוסית גם אצל הצאצאים שלהם.

כותבי תוכן אותנטיים ברוסית

כדי לפנות אל קהל היעד הרוסי, מומלץ להשתמש דווקא בשירותי הכתיבה של כותב רוסי מרוסיה ולאו דווקא בשירותים של כותב רוסי מהארץ. הסיבה לכך היא משום שהכותב הרוסי חי ונושם את הסלנג המקומי הוא מכיר מילים וז’רגון רוסיים שיתכן שכותב שנולד כאן בארץ כלל אינו מכיר. אנשים תמיד נמשכים לנוסטלגיה, דברים שמזכירים להם את הבית, משפטים או פתגמים שעליהם גדלו ולכן עדיף שיקדם את אתרכם כותב שמעניק שירותים של כתיבת מאמרי קידום ברוסית שהוא מקומי ויכול לסחוף את קהל היעד שלכם בחזרה לזיכרונות נעימים. אם תצליחו ליצור אצל הגולשים שלכם חווית משתמש נעימה, הם יקנו דווקא מאתרכם או ישכרו את שירותיכם במקום את אלו של המתחרה.

להזמנת תוכן ברוסית לחצו כאן