בלוג

כתיבת תוכן לרופאי שיניים

רפואת שיניים היא שירות בעל ביקוש רב. כל אדם נזקק מדי פעם לביקורת אצל רופא שיניים, ופעמים רבות מאוד, גם לטיפולים בריאותיים מורכבים יותר, וכן טיפולי אסתטיקה, שכן חיוך מלא בשיניים לבנות, ישרות ויפות הוא חלומו של כל אדם, ורבים מוכנים להשקיע כסף רב כדי להשיגו.

עם הביקוש, רופאי שיניים כיום חווים אתגר גדול במציאת הקליינטים ובחשיפה לקהל הלקוחות. ישנם המון רופאי שיניים מצוינים, והתחרות בתחום אינה פשוטה. בשנים האחרונות, שבהן השתלטו המסכים על חיינו והגלישה באינטרנט הפכה לפעילות יומיומית, לא די בפרסום דרך קופת חולים, מומחים, המלצות ועיתונים, כדי להצליח ולזכות בקהל לקוחות רחב. הפרסום דרך האינטרנט הפך להכרחי עבור כל עסק, כולל עסקים העוסקים ברפואה ומעניקים טיפולים.

פרסום אינטרנטי- באילו פלטפורמות כדאי להשתמש?

האינטרנט הוא מרחב ענק הכולל בתוכו אפשרויות רבות גם לחשיפה ופרסום. הרשתות החברתיות למשל, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, מספקות במה לעסקים להפוך למוכרים ופופולריים יותר, על ידי פרסום מסרים קלילים, קצרים וחודרים, שיסקרנו וימשכו את הקוראים בזמן גלישת הפנאי. דרך פלטפורמות אלה מתאפשר לגולשים גם לקרוא פרטים נוספים אודות העסק, להכיר אותו ואת היתרונות שבו, למשל, אילו טיפולים מתבצעים במרפאה? האם היא פרטית או מעניקה שירות גם דרך קופת חולים? מיהו הצוות? מחירים מיוחדים ועוד.

שיטת פרסום נוספת, שדרכה אפשר להעניק לקוראים מידע נוסף ועמוק יותר על המרפאה, אודות הטיפולים וההליכים המבוצעים בה ומידע רפואי הקשור בכך היא, הקמת אתר אינטרנט למרפאה, שבו יפורסמו, בנוסף לפרטים על המרפאה, גם כתבות מעניינות על בריאות השיניים, מחלות והליכים של טיפולים שונים. לא רק באתר האינטרנט הפרטי כדאי לפרסם כתבות, אלא גם באתרים חיצוניים שיגבירו את החשיפה אליהם, דרך אותן הכתבות אשר יובילו את הקורא אל אתר המרפאה, ויספקו לו ביטחון מסוים במרפאה וחוות דעת חיובית עליה, שכן הן מראות על מקצועיות.

דפים וכתבות באינטרנט מקודמים על ידי מילות חיפוש פופולריות. כדי שנוכל להבטיח שכמה שיותר קוראים יצפו בדף, נשתמש במילים שאותן, על פי בדיקה, הזינו אנשים רבים במנוע החיפוש, ונמקם אותן  בנקודות אסטרטגיות בכתבה. למשל, בכתבה על השתלות שיניים, נוסיף את הצירופים ‘השתלת שיניים תוך יום’, ‘השתלת עצם’, ‘השתלת שיניים ללא הליך כירורגי’, ו-‘שתלים דנטליים’, אם נגלה שאכן אלו הצירופים שבהם השתמשו כמה שיותר גולשים שחיפשו מידע בנושא.

מהם שירותי כתיבת תוכן ומדוע הם חיוניים?

כיצד להציג את המרפאה בעמודי האינטרנט? מהו הניסוח הקולע והנכון ביותר לכל דף? כיצד להעלות את המחשבות שלנו על כתב באופן המדויק ביותר? כתיבה פעמים רבות נראית עניין פשוט, הרי היא עוסקת בנושאים שבהם כל רופא מתמחה, אך למעשה, כתיבת תוכן היא תורה שלמה.

רופא מקצועי למד כל חייו את רזי המקצוע ובקיא בחומר הרפואי ברמה גבוהה, אך כתיבת התוכן לאתרי האינטרנט שונה במהות מהכתיבה שאליה רגילים הרופאים במקצועם, היא כתיבה ברוח אחרת, שמטרתה אומנם לספק אינפורמציה, אך יותר מזאת, זוהי כתיבה שיווקית, שעליה למשוך את הקורא ולשכנע אותו בכדאיות השירותים המוצעים.

מטרתם של שירותי כתיבת תוכן למרפאות שיניים היא להעניק מענה כולל ומקצועי ביותר לפן השיווקי של המרפאה, שכן היא עסק לכל דבר, שאותו יש לפרסם ולהפיץ. עצם העיסוק בדבר הוא עבודה בפני עצמה, שגוזלת זמן רב ודורשת מקצועיות בנושא, יצירתיות ואהבה לכתיבה. מרבית הרופאים לא התנסו בעבר בכתיבת תוכן, ובנוסף לכך, יתקשו למצוא לה את הפנאי הדרוש בתוך סדר היום העמוס שבמרפאה. כותבי התוכן לא רק שחוסכים זמן לבעלי המרפאות, הם מסירים מראשם את הדאגה השיווקית ככלל. אין להם צורך עוד להתייסר בשאלה כיצד להשיג עוד מטופלים, כיצד להתפרסם, האם הניסוח והכתיבה השיווקית נכונה או טעונת שיפור ומתי להקדיש זמן לקידום הפרסומי.

כותב תוכן מנוסה ידע כיצד לגשת למשימה הזו מהזווית הנכונה, יבנה תוכנית שיווק מתאימה למרפאה שתכלול את הפלטפורמות הנכונות ביותר והכתבות המעניינות ביותר. השפה שבה ישתמש תהיה מזמינה מצד אחד ומכובדת, נקייה ומדויקת מצד שני. לא פחות חשוב מכך, כתיבת תוכן לרופאי שיניים מבוססת על התוכן האיכותי והמקצועי ביותר, אך היא גם אותנטית, מיוחדת במינה ותמיד מקורית.