בלוג

כתיבת תוכן לאתרי הכרויות: כל ההיבטים שחשוב להכיר

תחום ההיכרויות עבר לפני שני עשורים לאון ליין, ויחד עמו החלה מגמה של צעירים ומבוגרים כאחד בחיפוש החצי השני ברשת. לצד הפרופיל המלא בתוכן מרתק שמייצר כל אדם המעוניין כדי למצוא אהבה, תמצאו גם מאמרים מקצועיים.

מאמרים אלה עוסקים בתהליך החיזור, ברעיונות לדייט המושלם, בביגוד ואופנה לפגישות הראשונות ואפילו בשבירת מיתוסים נפוצים על זוגיות. בפוסט הזה נרחיב על ההיבטים השונים של כתיבה לאתרים אלה הן מבחינת בעלי האתרים והן מבחינת המעוניינים למצוא את האדם שילווה אותם בהמשך חייהם.

תכנים מרתקים שמושכים קהל של פנויים פנויות

סוג התוכן הנפוץ ביותר שתמצאו באתרי היכרויות עוסק בתהליך החיזור והרושם הראשוני שאדם עושה על אדם אחר. מדובר בצירוף של מגוון תחומים החל מהדרך שבה אתם מתנהגים, מתלבשים וכלה בבחירה של נושאי השיחה הראשונה עם האדם השני בדייט.

מאמרים אלה נכתבים בדרך־כלל על־ידי כותבי תוכן שמתמחים בז’אנר של כתיבה על רגשות, פסיכולוגיה ואפילו לייף סטייל. כותבים כאלה אתם יכולים למצוא בעיקר בחברות המתמחות בשירותי כתיבת תוכן לאתרי הכרויות. בתחום זה אין דבר חשוב יותר מניסיון חיים והכרות עם נושאים מגוונים ועדכניים כדי לייצר את הטקסטים המושלמים שימשכו קוראים לאתר שלכם.

יצירה של קהילת קוראים נאמנה

דרך נוספת להשתמש בתוכן היא באמצעות יצירה של ניוזלטרים. תכנים שמגיעים כל שבוע או חודש לכתובת המייל של המנויים לאתר. המאמרים הללו משמשים כדרך להזכיר להם להיכנס שוב לאתר שלכם ולחזור לחפש את אהבת חייהם.

לפעמים, השגרה מתחילה להשתלט. אנו עסוקים בעבודה, בתחביבים, בשיחות עם חברים ובני משפחה ושוכחים שנרשמנו לאתר הכרויות כדי למצוא אהבה. הניוזלטר עם המאמר המפנה בחזרה לאתר, יאפשר לחברי קהילת המנויים לקרוא מאמר בנושא מרתק ולהמשיך משם לגלוש לפרופילים השונים. כך, תצרו נאמנות לאתר שלכם ותבנו הרגל בקרב המנויים לשוב אליו.

קופירייטינג לפרופיל שלכם

סוג תוכן נוסף שתמצאו באתרי הכרויות הוא הפרופיל עצמו. רבים החלו לגלות כי הם לא מצליחים להביע במילים את המאפיינים האישיותיים של עצמם, ומתקשים לתאר מי האדם שאותו היו מעוניינים להכיר.

למרבה המזל גם פה כותבים מיומנים בעלי יכולת ניסוח טובה יכולים לעזור. הם מראיינים אתכם, ולאחר מכן עוזרים לכם למלא את התיאור האישי, תיאור התחביבים שלכם, הביוגרפיה שלכם (בקצרה) ואפילו את מי הייתם מעוניינים לפגוש.

חשוב לדעת כי אין מדובר ב”זיוף” של הפרופיל. התכנים הנכתבים עליכם מנוסחים בגוף ראשון על פי התיאורים שאתם עצמכם אומרים במילים, תוך שינוי קל של הנוסח כדי שיהיה נהיר יותר לקורא.

בסופו של יום, הפרופיל שלכם משמש לאיתור האדם המתאים ביותר עבורכם. כתיבת תוכן לאתרי שידוכים מקבילה לתהליך של שיווק מקוון. הפעם, במקום שתמכרו מוצר או שירות, אתם “מוכרים” את התכונות הטובות ביותר, את המאפיינים שהופכים אתכם לאדם שכדאי להכיר.

אתר זה משמש כחלון הראווה שבו בדף אחד יש הזדמנות לקבל הצצה לדרך שבה אתם רואים את העולם, ולעולם הערכים שעל פיו אתם חיים. לכן, אל תפספסו את הזדמנות הפז להציג לאחרים את הגרסה הטובה ביותר של עצמכם במילים הנכונות.

מיקרו קופי לחלק מהפרופיל

לפעמים אתם מצליחים למלא את כל הפרטים על עצמכם אך עדיין זקוקים לעוד משפט או שניים שיבדלו אתכם משאר הפרופילים באתר ההיכרויות. למרבה המזל, כתיבה של תכנים אינה חייבת להיות ארוכה במיוחד. משפט או שניים שנכתבו על־ידי קופירייטר יכולים לעשות הבדל משמעותי בין “עוד פרופיל” לבין “פרופיל מעניין ומרתק”.

בין השירותים שחברות התוכן מציעות תמצאו מיקרו־קופי של משפטים מנצחים ומקוריים. ממש כמו שחברות הפרסום מצליחות למצוא את הסלוגן המוצלח ביותר לתיאור המוצר, כך גם אתם יכולים למצוא את המשפט שיצליח לעורר את הסקרנות לגלות עליכם עוד.

תופתעו לדעת, אך לפעמים זה כל מה שנדרש מאדם כדי להחליט שהוא מעוניין ליצור התקשרות באמצעות אתר ההיכרויות, ובאמצעות קליק אחד תמצאו את האדם שילווה אתכם לכל חייכם.

תוכן שיווקי באתרי הכרויות לחברות חיצוניות

יש הממנפים את אתר ההיכרויות שלהם גם כדי ליצור “מונוטיזציה” באמצעות שיתוף פעולה עם חברות הנותנות שירותים משלימים לפנויים ולפנויות. למשל, חברה המציעה טיולים ברחבי הארץ לקהילה זו, או חברה המשווקת שמלות אופניות לדייט הראשון.

החברות הללו יכולות לשווק באמצעות באנר באתר, דף נחיתה, מאמר מקצועי עם קישור או מאמר הכולל טיפים וקופון הנחה בלעדי למנויי האתר. הכותבים המתמחים ברזי כתיבת תוכן בתחום שבו המפרסם עוסק, יכולים להפיק טקסטים אלה ולמקסם את כמות הפניות דרך האתר. כך, תוכלו להעניק למפרסמים שלכם את החשיפה המרבית והמושלמת ביותר.

לסיכום, תוכן מקצועי לאתרי הכרויות יכול למנף את האתר לגבהים חדשים. הן בעלי האתר והן המנויים בעלי הפרופיל יכולים להשתמש בחברה מקצועית המייצרת תכנים מרתקים ומקוריים. תוכלו להזמין אצלנו שפע תכנים בעלות אטרקטיבית, ולגלות כיצד למילים הנכונות יש אפקט משמעותי על הקוראים אותן.