בלוג

חשיבותו של תוכן באתרי התיירות

עולם התוכן כיום מהווה מרכיב חשוב בכל אתר אינטרנט שנועד לקדם עסק. לקוחות פוטנציאלים מחפשים לקבל מהעסק מידע נוסף מלבד פרטים יבשים של מחירים ומוצרים. במקרה של אתרי תיירות יתכן וכתיבת תוכן איכותי חשובה פי כמה, זאת משום שככל הנראה הלקוח טרם ביקר ביעד המבוקש, והדרך היחידה ללמוד על החוויה ולהבין מה צפוי לו, היא דרך המילים שהוא יקרא אצלכם באתר.

כתיבה שתקדם את העסק שלכם צריכה אומנם לציין את נקודות החוזקה של עסקכם ואת המאפיינים הייחודיים שיש לו להציע, אך לצד זה יש להציג הבנה אמיתית בתחום התיירות ומידע מועיל ללקוח. אל תפחדו להשתמש בתיאורים ציוריים, וסיפורים מעניינים על המקום כדי להעביר את החוויה במלואה.

אל תבלבלו לחשוב שתוכן באתר הוא בגדר קישוט בלבד, תוכן מעניין ומושך יחזק את מעמדכם כנותני שירות הדואגים לרווחת לקוחותיכם. ככל שהגולשים יתחברו יותר לתוכן באתר, כך הם יבלו זמן רב יותר בגלישה בו, הדבר מגדיל בתורו את הסיכוי להופכם ללקוחות משלמים.

הידע שלכם בידיהם של בעלי המקצוע

כבעלי עסק יש לכם את הידע המרבי בתחום שבו אתם עוסקים. השקעתם את מרצכם במחקר, ביקרתם במקומות שונים ולמדתם אותם, הכל כדי לספק שירות מצוין ורחב ללקוח.

כתיבת תוכן דורשת לא פחות מחקר, כותב התוכן לומד לעומק כל נושא שעליו הוא כותב, הוא יבנה את המאמר בהתאם לנושא כדי ללוות את הקורא לאורכו במיומנות, כך שהמסר המבוקש יעבור הלאה וישאיר רושם חיובי. אם אתם מבקשים להוסיף תוכן לאתר העסק שלכם, מומלץ להפקיד את המלאכה בידיהם של כותבים מקצועיים.

הבהירו בהזמנת העבודה לכותב איזה מידע תרצו להעביר, והפנו אותו למקור עליו הוא יכול להסתמך ושממנו הוא יכול לשאוב עוד מידע. חשבו על זה כך, מאחר ואתם מכירים את התוכן מקרוב, יתכן ויהיה לכם קשה להציג את המידע באופן כזה שיהיה מובן לאדם שאינו עוסק בתיירות. ואילו כותב תוכן יוכל להעביר את התוכן בצורה שתספק מידע מקצועי, כך שיהיה מובן לכל אדם מן השורה. נקודה נוספת חשובה לא פחות היא שילוב מילות מפתח במאמרים לצורך קידום במנועי חיפוש. זהו אינו סוד שכדי לקדם את החשיפה האורגנית של תוכן באתר יש להשתמש במילות מפתח.

שזירת מילות המפתח במאמר חייבת להיעשות בצורה חלקה והומוגנית לטקסט ולנושא, יתכן וזו נשמעת כמו משימה די פשוטה, אך לעיתים מילות המפתח יכולות לבלוט לרעה ולגרום למאמר להרגיש טכני. במקרה כזה תזכו אומנם לתנועה טובה אל תוך האתר, אך הסבירות שהגולשים ישארו באתר די קלושה, משום שהם יחושו שהתוכן בסופו של דבר לא איכותי מספיק. בשל כל הסיבות הללו ישנה חשיבות מכרעת לבחירת האדם שיכתוב את התוכן באתר שלכם, כדי שאתם תוכלו לקבל את התוצאות המיטביות ביותר.

איזה מידע תוכלו להעניק לגולשים

עשיתם את הבחירה לשכור שירותי כתיבת תוכן לאתר תיירות, ואינכם בטוחים איזה מידע ייחודי תוכלו להציע לגולשים, ובכן הנה מספר הצעות: בראש ובראשונה תמיד כדאי לספק מידע חיוני, כמו שער המטבע שבו משתמשים במדינה, כמה טיפ נהוג להשאיר? היכן קונים כרטיסים לתחבורה ציבורית? ועוד. בנוסף למידע הבסיסי כתיבת תוכן מחייבת בדיוק את זה, תוכן – מידע אמיתי ונטול פניות למבקרים באתר שלכם. האם יש לכם טיפים ייחודים ללקוח? מסעדה סודית בלב בודפשט, חנויות יד שנייה שפשוט אסור לפספס בברלין או אולי מוזיאון יוצא דופן בפאתי פריז.

הטיפים הקטנים הללו יבדלו אתכם מהמתחרים, ויעניקו לכם נקודת מכירה מיוחדת, שבהחלט עשויה להביא לסגירת עסקה. כמו כן חשוב שהמאמר יעסוק בנושא ממוקד, אמנם מאוד מפתה לנסות לדחוס כמה שיותר מידע לתוך מאמר אחד, אך בסופו של דבר תפסת מרובה, לא תפסת. עומס של מידע עלול להבריח את הקורא, ולבלבל אותו ובסופו של דבר יגרום לכם להיתפס כנותני שירות לא מהוקצעים.

האתר שלכם הוא הפנים של החברה ברשת האינטרנט וכך גם התוכן המוצג בתוכו. היתרון בעולם התיירות הוא שרבים מהאנשים מתכננים חופשות מראש, לפעמים אפילו במרחק של שנה ממועד הטיסה. המשמעות של זה היא שהתוכן שממנו אתם יכולים לבחור, אינו מוגבל בעונה או אירועים כאלה ואחרים. תוכלו לכתוב בחורף על טיול לברזיל, ובקיץ על חופשת סקי בשוויץ, המאמרים תמיד יהיו רלוונטיים. כתיבת מאמר לאתר תיירות היא אינה עניין של מה בכך, נדרשת יד מאוד מיומנת לעשות זאת. לפני שאתם מזמינים כתיבת מאמר, חשבו על התוכן אשר אינו מוצג באתרכם עדיין, חשבו על שאלות שלקוחות נוהגים לשאול, והציגו בפניהם פתרונות. לימדו את הקהל שלכם והשקיעו בו.

טיפ קטן מאיתנו

עבור כתיבת תוכן לאתר התיירות שלכם, כדאי לפנות לחברה איכותית ומסודרת, המעסיקה כותבים מקצועיים במגוון תחומים. כך תוכלו לדעת שההזמנה שלכם תבוצע בידי כותב שיש לו את הניסיון בכתיבת מאמרים בתחום שלכם. כמו כן חברה המעסיקה מספר כותבי תוכן, תוכל לספק עבורכם כמות גדולה של כתבות בזמן קצוב ובאיכות מצוינת.