בלוג

דווקא עכשיו זה הזמן להגדיל את החשיפה לאתר התיירות שלכם בגוגל

אם אתם בעלי אתר תיירות, בוודאי יצא לכם להרגיש את השפעת ביטולי הטיסה לישראל וממנה. עם זאת, דווקא עכשיו זה הזמן הנכון להשקיע באתר, להגדיל ולהרחיב אותו עם מאמרים איכותיים, כדי שבעוד זמן קצר כאשר חברות התעופה יחזרו לפעול כרגיל, תהיו בעמוד הראשון בגוגל. כל אחד מהתכנים הללו יכול להעניק מידע רב לגולש, על מדינות שאליהן יוכל לצאת לחופשה בעוד מספר חודשים, והוא יוכל לבחור את היעד האהוב עליו.

מוצאים את הכותבים המסוגלים לתאר את המקום בצורה פיוטית

כמו בכל תחום גם כאשר בוחרים להזמין מאמרי תיירות, חשוב למצוא כותבים המומחים בתחום זה. הניסוח צריך להיות קולח ומזמין, כאשר תיאור כל אתר תיירות, יופיע בצורה ציורית ומזמינה. נדרשת מיומנות רבה בכתיבת סוג זה של טקסט, משום שבמרבית התחומים צורת ההתנסחות היא מעט יותר פורמלית.

למשל, קיים הבדל בין סיפור מרתק על מלון שנבנה לפני מאתיים שנה, מלכים וראשי מדינות ביקרו בו עם השנים, והוא זכה להיות המקום שבו בכירי הממשל נפשו, לבין תיאור יבש של כמות החדרים במלון, העובדה שיש בו בריכת חוץ וציון מספר הכוכבים שלו. לכן, בעת כתיבת מאמרי תיירות מבוצע מחקר מעמיק, שבו הכותב מוצא את המידע הייחודי שמאפיין את המקום.

איך כותבים שוב ושוב על אותו מקום בצורה מקורית?

אם יש לכם אתר המתמקד במדינה מסוימת, בוודאי הגעתם למצב שבו לאחר שנים של הוספת מאמרים לאתר, הכותבים שלכם מתקשים למצוא דרך חדשה להציג את המקום, כדי שהתוכן יחשב למקורי. חברות המתמחות ביצירה של מאמרים בנושא, מסוגלות לייצר אלפי טקסטים שונים, כאשר כל אחד שונה לחלוטין ממשנהו. כתיבת תוכן לאתרי תיירות מאפשרת לכל אחד מהכותבים, לחוש כאילו הוא נמצא בזמן הכתיבה באותו מקום, שומע את רחש הגלים על החוף ומביט באתרים ההיסטוריים המרהיבים. מתוך אותה חוויה קסומה, הוא מלקט את המידע שיעניין את הקורא, ויגרום לו לרצות להזמין כרטיס ליעד זה.

כתיבה גם ליעדים בישראל

מדוע להתמקד רק באתרים בחו”ל, כאשר בארצנו הקטנטונת יש לא מעט פינות חמד? כתיבת תוכן לאתר תיירות העוסק באתרים היסטוריים, אטרקציות, צימרים ובתי מלון מקוריים יכולה לעודד את תיירות הפנים למקומות אלה. כפי שמומחי הכתיבה לומדים למצוא את הייחוד של כל מדינה בחו”ל, כך הם מסוגלים לגולל את סיפורו המרתק של יקב בגליל, של מסעדה משפחתית מקומית או של חאן בדואי מעניין.

כל אחת מהערים בארץ היא מקור שופע לסיפורים, שאת חלקם אפילו אתם לא הכרתם. מתוך החקירה של הדרך שבה הוקמה העיר, האדם שהעניק לה את שמה והתהליכים שעברה עם השנים ניתן להציג בפני קוראי האתר, מקומות שחשבו שהכירו, בדרך שונה ומיוחדת.

כתיבה במגוון שפות, הרחיבו את האתר שלכם

את אותו מאמר שנכתב עבור האתר שלכם בעברית, ניתן לתרגם למגוון שפות כמו: אנגלית, ספרדית, צרפתית ושפות נוספות. כך, אתם מסוגלים להפיק תכנים שמסוגלים למלא מספר אתרים, ולמשוך בעתיד תיירים ממגוון מדינות ברחבי העולם, המתעניינים באתר התיירות בישראל או במקומות אחרים.

לסיכום, כתיבת תכנים בנושאי תיירות מצריכה ניסיון ומיומנות. מצאו חברה שמציעה כתיבה בשלל שפות, וכך תוכלו למקסם את החשיפה לאתר שלכם, ולהגדיל את התנועה אליו. אם עד היום האתר שלכם היה בשפה אחת בלבד, אתם יכולים לנצל את ההפוגה הזמנית, ולהתחיל לפרסם גם בשפות נוספות. תוכלו ליצור טקסטים מקוריים, בכל אחת מהשפות על ידי כותבים הדוברים אותה כשפת אם, ולהפוך את האתר שלכם למקור מידע מבוקש בכל העולם.