בלוג

משתמשים בשיווק אוטומטי? תבלו אותו במילים הנכונות

אוטומציה בשיווק דיגיטלי הפכה להיות המנוע העוצמתי שהופך את המותגים הקטנים ביותר למכונת שיווק בתוך זמן קצר בלבד. שימוש בפאנלים (משפכים שיווקיים) המניבים כמות עצומה של לידים שלאחר מכן הופכים למכירות בלחיצת כפתור מבדיל בין עסק מדשדש ל”מכונות מזומנים”.

התהליך הזה מתחיל, אמנם, בלחיצות כפתור והגדרות חכמות של מעבר מדף נחיתה זה או אחר אך הסוד המאגד את הקמפיינים המוצלחים ביותר עדיין לא פוצח על ידי האוטומציה – התוכן שהלקוחות שלכם קוראים יהיה זה שיגרום להם להוציא את כרטיס האשראי מהארנק.

התאמת התכנים למגוון רחב של לקוחות

ישנו עיקרון אנושי אחד אותו אתם יכולים לרתום לקמפיין שלכם – אנחנו אוהבים לחוש מיוחדים, מתחברים למותגים שפונים אלינו בגובה העיניים, מזכירים את העולם שלנו. כותבים מיומנים רואים את עיני הלקוח מביטות מהעבר השני של המסך, מובילים אותו לאורך דפי הנחיתה, נוגעים בידיים רכות בנקודות הכואבות ויוצרים את הצורך לרכוש את המוצר או השירות – זה שיעניק מזור מיידי לאותה בעיה.

אין זה משנה אם אתם מוכרים שירות פיננסי, מתכון מנצח לדיאטה או טיפולי שיניים אסתטיים – המילים שבהן תשתמשו צריכים לחדור עמוק, לשורשי הווייתו של הלקוח שלכם. כתיבה שיווקית נכונה מסוגלת לבדל אתכם מהמתחרים לא רק במהות השירות שלכם, לא מספיק לציין בתוכן רק כי אתם “מקצוענים” – אלא להעניק את ההרגשה כי לא קיימת עוד חברה שיכולה לתת את הערך המוסף שאתם מעניקים ללקוחותיכם. המילים הנכונות פונות לרגש – לבטן הרכה.

פתחו את המיילים שלכם ושימו לב מה קורה כשמדברים אליכם בצורה הנכונה

כאשר אתם פותחים את תיבת המייל שלכם, אם פעם אחת בבוקר או לאורך כל היום, צצים מולכם מגוון ניוזלטרים. כל אחד זועק – “פתחו אותי”. שימו לב לכותרות שגורמות לכם להקליק דווקא על המייל הראשון או השני. כיצד פנו אליכם? מי הצליח לעבור את חומות ההתנגדות הכבדות, מי הצליח להעביר לכם מספיק מידע בשורה אחת על מנת שתגיעו למייל?

לאחר מכן גלו כיצד אתם גולשים משורה לשורה בתוך מייל הפנייה עצמו, עוברים לדפי הנחיתה ולעתים נרשמים לתוכנית מנויים חדשה רק בגלל שאותו אדם גילה את הפורמולה הסודית למיינד שלכם? הוא עבר את כל המשוכות בדרך ואז הצליח לגרום לכם לעשות את הבלתי אפשרי – להקיש את מספר כרטיס האשראי שלכם ולחכות בציפייה…

את כל התהליך הזה עברתם בזמן שאותו משווק נופש בקאריביים או ישן בשקט במלון באילת. הוא לא היה צריך להחליף עמכם מילה אחת – לא בטלפון, לא בצ’ט ולא בווטצאפ. הוא לא היה צריך להסביר ולשכנע אתכם, להתמודד עם ההתנגדויות המוכרות שצצות או לעשות Follow UP. הוא פשוט מכר לכם את אותו המוצר שמכר לאלפי אנשים כמוכם – באמצעות המילים הנכונות.

התאמת התכנים ככפפה ליד לכל סוג לקוח

כאשר אתם בונים את תסריטי המכירה הנכונים תגלו כי לכל אחד מהלקוחות שלכם יש אישיות שונה, יש ערכים, חלומות וחששות שונים המניעים אותו לפעול. הכותבים שלנו מתבססים על ניסיון ארוך שנים בכתיבה שיווקית הפונה ישירות למקומות הללו. אם תשאלו את הלקוחות הקיימים שלכם תגלו כי חלקם רכשו את המוצר בגלל שרצו להיראות טוב יותר, אחרים רכשו אותו רק בגלל לחץ חברתי ויש כאלה שפשוט אינם יכולים בלעדיו. הצורך שלהם הוא בסיסי, פונקציונלי. הם אינם מתעניינים בצבע או בעיצוב המוצר – אלא ביכולת שלו “לבצע את המשימה”.

לכל אחד מהלקוחות האלה אתם יכול לפנות בצורה אוטומטית.

אם אתם פונים לעסקים אתם משתמש במילים שונות מאשר פניה ללקוחות פרטיים. כאשר אתם פונה לנשים בגיל מסויים, תפנה בשפה אחת ולנשים בגיל אחר בשפה אחרת. את כל התכנים הללו אתם מכינים מראש ויוצרים משפכים שיווקיים שיגרמו לכמות העיניים הגדולה ביותר להיחשף אליהם.

אינכם צריכים לעשות דבר: שיווק אוטומטי עוצמתי

היום, אינכם צריכים לעבוד קשה. הכינו דף נחיתה מוכר שיבנה את רשימות התפוצה שלכם. הפרידו בין קבוצות שונות של לקוחות לפי המאפיינים שלהם וצרו ניוזלטר מותאם אישית לכל אחד. המשיכו לבנות את הקשר עם סדרת מסרים חזקה ומדוייקת – כזו שהופכת אתכם לאוטוריטה בתחום. אם אתם יודעים לכת – עשו זאת לבדכם. אם הזמן שלכם יקר מדי, אינכם רוצים לבזבז זמן על ניסוי וטעייה ורוצים לחדור ישר למיינד של הלקוח – צרו עמנו קשר ותנו לכותבים שלנו לשזור את המילים הנכונות.