בלוג

כיצד לתחזק את דף הפייסבוק שלכם ב-3 שלבים

כשהקמתם את דף הפייסבוק לראשונה העלתם פוסט חדש מדי יום. השקעתם בתמונות עדכניות ובפוסטים איכותיים. אט אט כל עסק נכנס לרוטינה קבועה, ובין שירות הלקוחות לשיווק דף הפייסבוק נשכח, ומתחיל להעלות אבק. אחרי שכל החברים והדודה מנהריה כבר עשו לייק, לא קיבלתם לייק חדש כבר חודשים. זה הזמן להתחיל להניע מחדש את הדף העסקי שלכם בפייסבוק בכמה טכניקות פשוטות. אז איך תגרמו לצוקרברג לעבוד עבורכם שעות נוספות?

שלב ראשון – הוסיפו כפתור לייק לאתר שלכם

ריענון רשימת ה-Fans  שלכם מתחיל דווקא מאתר הבית. הוסיפו לאתר שלכם כפתור Like מזמין. אם האתר שלכם בנוי בוורד פרס תוכלו למצוא שלל כפתורים מיוחדים, ואף וידג’טים מורכבים יותר, המציצים מצידי האתר, עולים בכניסה לאתר כפופאפ קטן וסולידי, או מחייכים לגולשים שלכם מתחתית האתר. פנייה מנומסת ומניעה לפעולה יכולה להוסיף לכם עשרות לייקים מדי חודש.

בתחום זה נציע טיפ חשוב -נסו לא ליפול במלכודת קניית הלייקים, פייסבוק עשויים להעניש אתכם וכשתחליטו לפרסם מודעות ממומנות תגלו שאתם בעצם משלמים על לייקים מלקוחות פיקטיביים.

שלב שני – הוסיפו פוסטים מרתקים עם תמונות מושכות

הדרך הקלה ביותר למשוך לקוחות פוטנציאליים לדף העסקי שלכם היא באמצעות שיטה המכונה בעולם השיווק הדיגיטלי “שוחד אתי”. העניקו ערך מוסף ללקוחות שלכם. לדוגמה, מדריך קצרצר ומצויר העוסק בתחום שלכם (מהובלות ועד למעצבי שיער – כולם יכולים להפיק אינפוגרפיה מרשימה עם טיפים חשובים). הסיכוי שהפוסט הזה יהפוך להיות ויראלי גבוה – במיוחד אם הדגשתם את האפשרות לשיתוף חברים נוספים.

שיטה נוספת היא באמצעות סקר קצרצר. תוכלו לבקש את דעתם של הגולשים על שינוי שאתם מתכוונים לערוך באתר או בחנות הפיזית. למשל – “באיזה צבע הייתם ממליצים לצבוע את קיר המספרה – אפור, שחור או ירוק?” העוקבים שלכם ישמחו להיות חלק פעיל במה שאתם עושים. וכמובן, כאשר קיבלתם תגובות, הקפידו לעשות לייק לכל תגובה, ואפילו לענות בטון אישי. אם תוסיפו תמונות מעניינות לחגיגה הזו – עוד 10% ליקיים מובטחים לכם.

שלב שלישי – טארגטו את הלקוח האידיאלי שלכם ומשכו אותו לדף

מרבית המוצרים והשירותים בארץ מתאימים ללקוח מסוים. בעלי חברות קידום אתרים, נשים בנות 30-40, אנשי עסקים שעומדים לטוס לחו”ל או אוהבי חתולים. אחרי שגיליתם מה המאפיינים הקבועים שאתם מוצאים בקרב מרבית הלקוחות – נסו לפנות אליהם בשפה ובעולם הגרפי המושך אותם.

תוכלו להוסיף קליפ משעשע או סרטון לאותו קהל יעד (בנק מוביל עשה זאת לאחרונה באמצעות סדרה של אנימציות מבית היוצר של “שרוטונים”), או אפילו להשתמש שוב בשוחד אתי, ולהציע להם תכנים המותאמים להם באופן אישי (בדומה לפוסט הוויראלי למעצבים פרילנסרים). כך תשיגו עוקבים פעילים שממשיכים ומפיצים את התכנים שלכם.

מכירים עוד טריקים שימשכו אליכם גולשים כמו מגנט? כתבו לנו ונשמח לפרסמם.