בלוג

זקוקים למאמרים בדויטש? הגעתם למקום הנכון

למי שאינו יודע המילה “דויטש” מתארת את השפה הגרמנית. אם יש לכם אתר שבו אתם מספקים שירותים שונים או מוצרים שונים ואתם מעוניינים לפנות לקהל המזרח אירופאי הגרמני, מומלץ שתשקיעו בהטמעת תכנים בשפה הגרמנית באתרכם. אם נסתכל על חברות הענק כמו פייסבוק, אמזון וכדומה, נראה שכולן השקיעו באתרים ובתכנים דוברי גרמנית. אפילו שאנגלית היא שפה בין־לאומית אשר מדוברת ברחבי העולם עדיי הענקיות הללו השקיעו בכל שפה זרה, מדוע? כדי שקהל היעד יבין אותן בשפתו שלו וישקיע כסף באתרים הללו.

השקיעו כסף בתוכן והוא יחזור אליכם בצורת רווח מניב

כפי שציינו, החברות הענקיות הללו השקיעו בשפה הגרמנית ורכשו שירותי כתיבת תוכן בגרמנית. בין אם כותבי התוכן היו כותבים של החברה עצמה ובין אם כותבי התוכן היו פרילנסרים המשווקים את שירותיהם, כך או כך נכתב תוכן בגרמנית עבור הקהל הגרמני. גם אתם מודעים לכך שהרבה יותר קל להתנהל בתוך אתר המציע שירותים או מוצרים הדובר את שפת האם שלכם. אם גם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בגרמנית כדאי שתשקיעו בכותבי תוכן אשר מסוגלים להעניק לכם שירות כתיבת מאמרי קידום בגרמנית. מנוע החיפוש יעלה אתכם אט אט בתוצאות החיפוש והכסף שהשקעתם בכתיבת התוכן יוכיח עצמו כמשתלם כאשר קהל היעד הגרמני שאליו פניתם יחל לרכוש מאתרכם.  

אתם דוברי גרמנית, למה שלא תכתבו את התוכן בעצמכם?

בין אם אתם דוברי גרמנית שפת אם ובין אם אתם דוברי גרמנית שלמדו את השפה במשך שנים רבות יש מספר סיבות שבגינן לא מומלץ שאתם תהיו אלו שכותבים את התוכן לאתרכם. נרחיב על כך מעט: הסיבה הראשונה שבגללה לא כדאי שתתחייבו לכתיבת התכנים היא שכתיבה לוקחת זמן, לעיתים אנו חושבים שיש לנו את הזמן להשקיע בכתיבה אך בפועל הדבר כמעט ואינו מתקיים. אנו עסוקים וטרודים בחיי היום־יום, בטיפול בילדים, בפרנסתנו, במטלות רבות ומגוונות ולכן הסבירות שאכן תמצאו שעה־שעתיים לשבת בניחותא ולכתוב תכנים ארוכים, מעניינים ובעלי ערך מוסף לגולש היא נמוכה מאד. הסיבה השנייה נובעת מכך שכתיבה מקצועית היא כזו אשר יכולה לתת לכם מענה לכל תחום, נניח שאתם זקוקים דווקא לכתיבה בשפה הגרמנית בתחום הרפואי.

אם אינכם מהתחום עצמו אתם עלולים להיקלע לקשיים רבים במהלך הכתיבה בשל חוסר הבנתכם דווקא בתחום המסויים הזה. הסיבה השלישית נובעת מאופן הכתיבה, כותבי תוכן שזהו מקצועם יודעים כיצד לכתוב תוכן אשר מותאם למנועי החיפוש, תוכן שמותאם לקידום האתר שלכם, תוכן אשר בו ישולבו מילות המפתח הנכונות בצפיפות הנכונה אשר תוכל להפיק תוצאות ולקדם אותכם מעלה בתוצאות החיפוש. אם אינכם כותבי תוכן במקצועכם, יתכן שתחוו קושי להתאים את התוכן לדרישות של מנועי החיפוש, ותמצאו את עצמכם משקיעים זמן רב בכתיבת תכנים שאינם רלוונטים ושאינם מקדמים את התועלת שלשמה אתם זקוקים לכתיבת התכנים.

אם כך מהו הפתרון לנושא זה? פנו לחברות תוכן אשר מייצרות תכנים בשפות זרות ובשפה הגרמנית אשר יוכלו לסייע לכם בקלות בכתיבת תכנים המותאמים עבורכן ככפפה ליד.