מאמרים אחרונים

מה ההבדלים בין מאמר שיווקי למאמר אינפורמטיבי?

האינטרנט מאפשר להגיע לכמות גדולה של מידע בתוך שניות אחדות, וללמוד מקצועות שלמים בלחיצת כפתור. מתכנתים נכנסים לבלוגים מקצועיים ומקבלים […]

google ALBERT update

עדכון אלברט: הגרסה המצומצמת של עדכון ברט

בימים אלה משיקה גוגל גרסת קוד פתוח לאלגוריתם מצומצם של עיבוד שפה מבוסס למידה. גרסה זו בניגוד לגרסה המלאה BERT, […]

Google Speakable – העוזר הפרטי שלכם

הקדמה והטכנולוגיה יוצרות עבורנו אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות ואנו מגלים שוב ושוב שיש פעולות שהמכשירים יכולים לעשות במקומנו. כזו היא […]

woman writing

חשיבות התוכן לאתרים לשנת 2020

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט הפכה בשנים האחרונות לצורך הכרחי במדיה המתבססת על חיפוש מידע, ידע ורכישות ברשת. אתרי אינטרנט לחברות […]

google bert update

עדכון ברט: מהו ואיך הוא עומד להשפיע על דפי התוצאות בגוגל?

בחודשים האחרונים הרשת גועשת סביב העדכון החדש של גוגל שזכה לשם “ברט” או BERT – ראשי תיבות שנועדו להסביר את […]

אמזון נכנסת לישראל

עולם האיקומרס בישראל עומד לעבור טלטלה משמעותית בתחום כאשר ענקית השיווק המקוון תפתח בקרוב את הסניף הישראלי הראשון ומתחילה לעבוד […]

הפסקה הראשונה: איך לתפוש את העין של הקורא?

אתם פותחים את אתרי האינטרנט השונים ומספר כותרות מושכות את העין. כותרת מסקרנת, תמונה מיוחדת והקליק הראשון… בשלב הזה העיניים […]

4 טיפים מנצחים לבניית רצף מסרים למנוי רשימות תפוצה

עולם הצרכנות השתנה בשני העשורים האחרונים. מחד, לקוחות ברחבי העולם נחשפים למוצרים ולשירותים המוענקים על ידי ספקים מרחבי הגלובוס – […]

איך בונים בלוג בתוך אתר WIX?

מעוניינים לצרף בלוג לאתר הWIX שלכם, או לבנות אתר חדש הכולל בלוג ללא ההתעסקות המורכבת בוורדפרס? לאורך השנים אתרי הוויקס […]

איך להשתמש בכלים של גוגל Scholar לבניית תכנים הכוללים נתונים רלוונטיים?

בניית תכנים מרתקים ורלוונטיים לקוראים משלבת פעמים רבות מידע המופק מתוצאות מחקרים בספרות האקדמית. נתונים המופקים ממחקרים מקצועיים נחשבים לאמינים […]