בלוג

הזמנת תוכן: אילו אפשרויות עומדות לרשותכם?

אם אתם רגילים לעבוד עם משרדי פרסום וקופירייטרים מובילים, ייתכן ונתקלתם בסיטואציה הבאה: אתם מציעים לאנשי הפרסום או הקופירייטרים שלכם, פרויקט כתיבת מאמרי קידום. במקרה הטוב נשלחה חזרה תשובה חיובית מלווה בהצעת מחיר אסטרונומית במיוחד. במקרה הפחות טוב, קיבלתם דוא”ל נעלב: “אנו חברה מקצועית העוסקת במיתוג, כתיבה רעיונאית וכתיבת הודעות לעיתונות. איננו כותבים מאמרי קידום פשוטים”. אם זה המצב אל דאגה. יש שפע של אפשרויות נוספות הנפתחות עבורכם.

ממקדם אתרים ועד חברות מיקור חוץ

מקדם האתרים שלכם יכול לספק לכם כמות גדולה מאד של מאמרים, בהתאם לחבילת הקידום שרכשתם ממנו. יש מקדמים אשר יספקו עבורכם כמות כפולה של מאמרי קידום בתשלום נוסף. פעמים רבות מאמרים אלה לא יהיו מאמרים אינפורמטיביים מקיפים, אבל הם יכולים לסייע לכם לעלות מעט בתוצאות החיפוש. חלק מחברות הקידום מעסיקות כותבים כעובדי חברה קבועים. חברות אחרות מעסיקות שירותי כתיבת תוכן במיקור חוץ בהתאם לצורך. הכתבות שתקבלו יהיו תוצר של מילות וביטויי המפתח, שבהם המקדם מתמקד ותוכן כללי שנכתב על ידי אדם המכיר בצורה בסיסית בלבד את התחום שלכם.

אך מה אם אתם רוצים איכות גבוהה יותר של תוכן? קראתם את המאמרים שקיבלת מהמקדם. חלקם היו טובים מספיק ואחרים ברמה נמוכה מהרמה שהייתם מעוניין לראות באתר שלכם. חלק מהמקדמים יסכימו להתמקד בתוכן איכותי יותר, אחרים יגידו לכם שזה תוכן לקידום וממילא רק גוגל קורא אותו. עדיין, אתם רוצים תוכן איכותי יותר. תוכלו לשכור את שירותיו של קופירייטר שיתחיל לכתוב עבורכם. אך אין ערובה שהוא יוכל לספק את התכנים כפי שתרצו, לעמוד בלוחות הזמנים שלכם או לספק עבורכם את הכמות הרצויה של התכנים שבהם אתם מעוניינים.

חוץ מאפשרות זו עומדות בפניכם שתי אפשרויות נוספות: הראשונה, שתכתבו בעצמכם את המאמרים באתר. אין אדם המכיר טוב יותר מכם את התחום. תוכלו לכתוב מדריכים מפורטים ומדויקים, ולמלא אותם בשאלות ותשובות נפוצות.

האפשרות השנייה היא להעביר את המשימה לחברות תוכן מקצועיות. בניגוד למשרדי פרסום, חברות התוכן מתמקדות בשירותי התוכן בלבד ומסוגלות לייצר כמות גדולה של מאמרי קידום ומאמרים מקצועיים ומקיפים יותר.

מהם היתרונות של הזמנת מאמרים מחברת תוכן?

כאשר עובדים עם חברה לכתיבת תוכן אתם יכולים למצוא כותבים המנסחים באופן קבוע מאמרים קצרים וארוכים בתחום ההתמחות שלכם. למשל, אם יש לכם אתר תיירות תוכלו למצוא כותב הבקיא ביעדים עליהם אתם כותבים. עובדים בתחום המסעדות או הקולינריה? ישנם כותבי תוכן אשר כותבים מתכונים ומפרטים בהרחבה על מסעדות, שפים מוכרים מנות ויין מובחר. אם אתם מקדמים אתר של עו”ד, תוכלו למצוא כותבים המתמחים בכתיבה משפטית אשר אף יצרפו את החוק המתאים או קישור לפסק דין רלוונטי.

בנוסף להתאמת כותב תוכן מתאים לשירותי החברה שלכם, אתם יכולים לסמוך על חברה זו שכל משפט במאמר יהיה מקורי ולא יועתק מהמתחרים שלכם. בתחום קידום האתרים לתוכן מקורי יש משמעות כפולה. ראשית, אינכם עומדים בפני סכנה לתביעה על הפרת זכויות יוצרים. שנית, תוכן מקורי הוא אחד מהתנאים הבסיסיים לקידום הדף בגוגל.

יתרון נוסף שיש לכותבים העובדים עבור ספקי תוכן הוא היכרות עם שילוב ביטויי מפתח בתוך הטקסט. לא תמיד אפשר לשלב כל ביטוי בצורה טבעית. למשל, אם אתם עובדים במספרת כלבים, “תספורת לפודל רעננה” עשוי להיות ביטוי שמרבית הכותבים יתקשו לשלב במאמר. כותבים מיומנים ידעו כיצד לצלוח את האתגר הזה. הם יוכלו לספק מאמר מקיף ומקצועי, המתאים הן לקורא אנושי והן ל”זחלן” של גוגל הסורק את האתרים.

“הזמנת תוכן מחברה כזו בוודאי עולה הון”, אתם חושבים. תופתעו לגלות, אך דווקא חברות התוכן מציעות מאמרים במחירים נוחים מאד בהשוואה לעלות העסקת קופירייטרים או משרדי פרסום. חשוב לזכור כי במסע פרסום אתם משלמים לא רק על המילים, אלא גם על הזמן שהקופירייטר חושב על הרעיון לפרסום שלכם. זאת בעוד חברות התוכן מתמחרות את המאמרים רק על בסיס רמת הכתיבה הנדרשת (רמת קידום או מאמר אינפורמטיבי מקצועי) וכן על פי כמות המילים. כאשר אתם מזמינים את המאמר אתם יודעים מראש כמה תשלמו עבורו ומתי הוא יהיה גמור.

“האם ניתן להזמין מאמרים גם בזמן מיתון?” אתם שואלים. למרבה המזל, הכותבים העובדים בחברות אלה, זמינים עבורכם בכל תקופה מאתגרת, משום שרוב החברות הללו עובדות בצורה ווירטואלית. לכן, אתם יכולים להזמין מאמרים בכל יום ובכל שעה, במגוון רחב של נושאים ושפות, ולזכות לתוכן איכותי ומעמיק. חשוב לדעת גם כי חלק מהחברות עובדות לא רק בשפה העברית. הן מעניקות שירותי תוכן גם באנגלית, ספרדית, צרפתית, איטלקית ואין ספור שפות נוספות.

לסיכום, אם ניסיתם לשכנע את חברת הפרסום שלכם לנסח עבורכם מאמרי קידום, וקבלתם הצעת מחיר גבוהה או סירוב מנומס, אל דאגה. חברות התוכן המקצועיות יוכלו לספק לכם כמות גדולה של מאמרי קידום ומאמרים מקצועיים במחירים אטרקטיביים. חשבו אילו מאמרים תרצו שיהיו כבר בשבוע הבא באתר שלכם והזמינו אותם עוד היום.